Poslao: 15 Apr 2006 06:39
|
offline
- ][v][ A T R I X™
- Legendarni građanin
- Pridružio: 28 Apr 2005
- Poruke: 3686
- Gde živiš: The Circle
|
Citat:Studentski paket
Šta je Studentski paket?
Studentski paket je posebno odabran skup proizvoda i usluga MERIDIAN BANK namenjen upravo tebi. Paket sadrži:
* Dinarski i devizni tekući račun;
* MasterCard Maestro, VISA Electron i DinaCard Classic platne kartice;
* E-bank paket za elektronsko bankarstvo;
Koje su pogodnosti Studentskog paketa MERIDIAN BANK?
* Besplatno otvaranje dinarskog i deviznog tekućeg računa;
* Besplatno izdavanje 3 platne kartice;
* Besplatan e-bank;
* Besplatno podizanje gotovine u svim filijalama i na svim bankomatima MERIDIAN BANK;
* Plus poseban BONUS:
Umanjenje svih fiksnih bankarskih troškova za 50% i 500.00 dinara dobrodošlice na računu;
Gde i kako možeš da uzmeš Studentski paket MERIDIAN BANK?
Studentski paket ti je na raspolaganju u jednoj od preko 85 filijala MERIDIAN BANK, sve što treba da uradiš je da sa sobom poneseš svoj index i ličnu kartu;
http://www.bankmeridian.com/VIEW1.php?section=0&text_id=313
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 15 Apr 2006 12:31
|
offline
- kgnikola
- Ugledni građanin
- Pridružio: 30 Jul 2004
- Poruke: 469
- Gde živiš: Kragujevac
|
Ono sto je potrebno dodatno se raspitati uz ovo je:
- Cena mesecnog odrzavanja racuna
- Cena mesecnog odrzavanja eBank paketa
Zato sto se to ranije placalo.
Inace ostalo je apsolutno OK i radi odlicno.
|
|
|
|
|
Poslao: 27 Jun 2006 17:24
|
offline
- Svemirko
- Legendarni građanin
- Pridružio: 24 Mar 2004
- Poruke: 3962
- Gde živiš: Zemun
|
Ovo ne preporucujem nikome ! ! !
Vec 3 dana se patim da izvrsim obicnu uplatu....
Prvo je receno da ce biti za 3 nedelje, od toga naravno nije bilo nista.
Kada je konacno stiglo naravno da ima problema...
Kada ode covek za fizicka lica ima gomila pitanja koja ne postoje na upltanici, te obican gradjanin pojma nema sta treba tu da popuni...
Isto tako nema ni svrha uplate (sam sam morao da izvalim)
Zvao sam tehnicku podrsku 2 dana, koja se ne javlja na telefon.
Kada nisam nista uspeo zvao sam na telefon gde sam se prijavio za e-bank.
Tamo su se menjali, prvo jedna pa druga pa treca pa opet prva osoba i niko ne zna...
Na kraju sam sam nesto izvalio... izvrsim nekako prvu uplatu, kad ono vise ne mogu na sajt, tacnije ceo sajt mogu, samo e-bank ne mogu.
Opet zove podrsku niko se ne javlja (sve to u toku radnog vremena radnog dana ! ! !)
Posle par dana dobijam famoznu podrsku koja mi kaze da generalno taj problem imaj korisnici SBB-a i euneta ?!
Na kraju zovem SBB i kazem im sta su mi ovi preneli, i oni se tamo cude... konsultuju se sa adminom i kazu da nije do njih.
Pravo igranje gluvih telefona, i nejavljanje na isti.
SBB placam net, Meridijanu placam e-bank, a ja idem do poste da uplatim racune
SRBIJA ! ! !
P.S.
Extra im je reklama, udjes izadjes i gotovo, samo kako da udjem ? ? ?
Dopuna: 27 Jun 2006 18:24
[quote="]
* Besplatno otvaranje dinarskog i deviznog tekućeg računa;
* Besplatno izdavanje 3 platne kartice;
* Besplatan e-bank;
* Besplatno podizanje gotovine u svim filijalama i na svim bankomatima MERIDIAN BANK;
* Plus poseban BONUS:
Umanjenje svih fiksnih bankarskih troškova za 50% i 500.00 dinara dobrodošlice na računu;
[/quote]
Zaboravio sam da dodam... sve se placa.... ovo su ciste lazi....
500 din dobrodoslice... HAHAHAH
placa se 1000 din cinimi se u startu i ceka se dok se gospoda ne smiluju...
Korisnik ima pravo samo da placa....
**bem im ma*er lopovsku
|
|
|
|
Poslao: 27 Jun 2006 17:47
|
offline
- Leggy
- The King
- Pridružio: 18 Dec 2003
- Poruke: 7953
- Gde živiš: Graceland
|
Svemirko ::
**bem im ma*er lopovsku
Nekada davno, u srednjovekovnom bankarstvu... pardon... fudbalu...
Sto im nisi rekao: KAKVO SUNCE USRED BIJELA DANA!
|
|
|
|
Poslao: 28 Jun 2006 15:55
|
offline
- Svemirko
- Legendarni građanin
- Pridružio: 24 Mar 2004
- Poruke: 3962
- Gde živiš: Zemun
|
znaci narode, bezite od ove baneke....
Niko nista ne zna, prebacuju krivicu na druge, evo danas moze da se uplati e-bank..... samo od sebe.... hm bas cudno....
tehnicke podrska ne postoji ! ! !
|
|
|
|
Poslao: 28 Jun 2006 22:42
|
offline
- Strog
- Stručni saradnik
Web programiranje
- Bojan Kopanja
- Web & Mobile developer @ ZeusSoftware
- Pridružio: 26 Jul 2003
- Poruke: 2597
- Gde živiš: Stara Pazova
|
Ja sam ovaj paket imao pre godinu dana i pre nekih 10 meseci sam raskinuo ugovor... Lopovi obicni, tako da slobodno ovo zaobidjite u sirokom luku . Recimo samo da su svima govorili kako je sve besplatno, medjutim kad je dosla Nova Godina bio sam vise nego iznenadjen kad sam primetio da mi sa racuna fali ~1200 din, a kada sam pitao gde to nestade oni su mi rekli da je to za obnovu sertifikata za e-banking ( koji je po njima BESPLATAN!!! ).
Samo se klonite ovoga i sve ce biti u redu ...
|
|
|
|
Poslao: 28 Jun 2006 23:13
|
offline
- snoop
- Genghis Khan
- Pridružio: 18 Apr 2003
- Poruke: 8134
- Gde živiš: U kesici gumenih bombona...
|
A koji su onda, koliko toliko (ako ne i skroz)(ako ima takvih) posteni i moze se osloniti na njih da nece tako misteriozno da nestane 1200din radi obnavljanja necega sto bi trebalo (jer su tako rekli) biti besplatno?
|
|
|
|
Poslao: 29 Jun 2006 19:49
|
offline
- Svemirko
- Legendarni građanin
- Pridružio: 24 Mar 2004
- Poruke: 3962
- Gde živiš: Zemun
|
@snoop
Mislim da je jedino posta koliko toliko normalna... jesu redovi, guzva ali nema kradje... pare na ruke i gotovo, a ne ovako da im dam nekoliko hiljada pa da oni capkaju kao lesinari kada im zatreba za raznorazne reklame...
Znaci ja sam jednostavno ogorcen, od danas na sva zvona meridian banka ima od mene anti reklamu...
Jos kad cujem onog pajsera, meridijan banka ima idealan tim ?! koji radi za vas.... dodje mi da razbijem TV....
Kakav crni tim, pa oni su nesposobni na kvadrat....
Opet ponavljam za 2 dana tehnicka podrska ne dize slusalicu, obicna predstavnistva nemaju pojma, kao da ih pitam koja je trenutna temperatura na mesecu, licni problem svaljuju na teret provajdera, a korisnik ide da poste da uplati obaveze, a oni naplacuju uslugu...
Rokove koje su sami postavili su odavno probijeni i idalje nemam kartice, a trebalo je da ih imam pre 2 nedelje....
Da bude nejgore od svega, uslugu nisam dobio, platio sam je, zelim da se odjavim i to moram da platim ! ! !
Sve u svemu izbijene pare iz dzepa i iskidani zivci zbog nesposobnih ljudi koji JEDINO umeju da se reklamiraju
|
|
|
|
Poslao: 29 Jun 2006 21:41
|
offline
- Peca
- Glavni Administrator
- Predrag Damnjanović
- SysAdmin i programer
- Pridružio: 17 Apr 2003
- Poruke: 23211
- Gde živiš: Niš
|
Ja sam za sada zadovoljan Raiffeisen bankom...
Nisam primetio da su mi ni dinar skinuli, verovatno prilikom transakcija uzmu koji procenat, sto je ok, moraju da zive i oni.
Online pristup racunima, pregled/placanje u bilo koje doba dana i noci...
|
|
|
|