Poslao: 09 Jan 2011 00:17
|
offline
- misatumbas
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 02 Jun 2009
- Poruke: 11
|
Pozdrav svima! Imam Golfa 3 AEE(55kw) 1996 godiste...Problem je u tome sto radna temperatura motora u gradskom rezimu(ode do 70 max, i to retko skoro pa nikad,jedino u guzvi dok stojim, i treba mu vremena) dok na otvorenom putu skoro nikako ne dize temepraturu s`toga nemam ni grejanje u kabini, tj ima ali mlako i nedovoljno..pored toga ima i cudan zvuk predstavio bi ga kao "cs cs cs cs" sto mislim da je donekle i normalno za taj motor (po meni) ali ovo je preterano, taj zvuk se manifestuje i u kabini vozila sto i nije prijatno za cuti...zamenjen je termostat! jedan dan je dizao temperaturu i onda nastavio po starom, antifriz -20C,ulje mogu reci da malo trosi....pa vas molim za misljenje ?!?!
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 09 Jan 2011 00:23
|
offline
- FAMAS
- Legendarni građanin
- Pridružio: 10 Avg 2007
- Poruke: 5475
- Gde živiš: Strawberry Field
|
Proveri termostat. Mozda ne zatvara dovoljno. Pored toga, neka ti majstor proveri termoprekidac i termodavac.
|
|
|
|
Poslao: 09 Jan 2011 00:34
|
offline
- PekiLudak
- Ugledni građanin
- Pridružio: 28 Jul 2010
- Poruke: 377
- Gde živiš: Kuca pored puta
|
Meni se to desavalo na jugu to je termostat mada ako je termodavac zaglavljen onda ce ventilator (visko) stalno raditi a ako je pokvaren nece nikad....ako se ne varam takav mi je problem bio na jugisi...
|
|
|
|
Poslao: 09 Jan 2011 00:46
|
offline
- misatumbas
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 02 Jun 2009
- Poruke: 11
|
Auto je podvignut autodijagnostici na kompjuteru koji nije otkrio nikakav kvar termoprekidaca i termodavaca (kada dostigne temperaturu od 90C, to kada radi pola sata u leru, sasvim normalno pali i gasi ventilator, s`toga sto kada je na 90C nema ravnomerne obrtaje i hoce da se ugasi, kao da zastuca)...goriva trosi 9-10L na predjenih 100km, iz auspuha izlazi beli dim koji je malo veceg inteziteta nego kod drugih(po mojoj proceni)...TERMOSTAT je stavljen nov pre dve nedelje i kao sto sam rekao radio je posao prvi i drugi dan nakon toga sve po starom..
|
|
|
|
Poslao: 09 Jan 2011 00:52
|
offline
- PekiLudak
- Ugledni građanin
- Pridružio: 28 Jul 2010
- Poruke: 377
- Gde živiš: Kuca pored puta
|
Taj beli dim su ti otisle gumice na ventilima vrv nema veze sa tim no ne bih dalje raspravljao posto nisam siguran sta je... bolje sve rasturi..
|
|
|
|
|
Poslao: 09 Jan 2011 01:04
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Sto se tice grejanja. Ili termostat, ili termoprekidac, ako termoprekidac pali ventilator ispod 90 stepeni, on ne moze da drzi temp. na 90 stepeni.To ne znaci da je termoprekidac neispravan, vec da mu je prag paljenja i gasenja ventilatora nizak. Iz mog iskustva mogu da ti kazem, da je vrlo tesko naterati Golfa da drzi stalno 90 stepeni. To sto hoce da se ugasi na leru kada se upali ventilator, nemoj da te plasi. Ventilator povuce mnogo struje, pa zato oscilira ler, ili ti je lose punjenje, ili je akumulator skoro dotrajao. Obrati paznju na taj beli dim leti, zimi ne mozes bas da utvrdis da li je veceg inteziteta nego kod drugih. Zimi nam se svima cini, da pusi kao lud.
|
|
|
|
Poslao: 09 Jan 2011 01:23
|
offline
- misatumbas
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 02 Jun 2009
- Poruke: 11
|
Problem je sto do tih 90 stepeni ne moze ni da stigne normalnom voznjom (mislim na to bez guzvi, cekanja , stajanja)...termostat zamenjen novim, termo prekidac odradi svoje (ako i kada dodje do tih famoznih 90 stepeni)...
|
|
|
|
Poslao: 09 Jan 2011 01:35
|
offline
- zeljko f
- Legendarni građanin
- Pridružio: 20 Jul 2008
- Poruke: 4682
|
Ma sve znam. Vidi ovako, upali auto neka radi na leru i prati na koliko stepeni ce da pocne da ide tecnost na onom tankom crevu (prelivnom) , na prelivnoj boci, ili na hladnjaku ako nemas prelivnu (u slucaju da nemas prelivnu, kada skines cep sa hladnjaka imas jedno 5 cm od vrha jednu malu rupicu sa strane u hladnjaku, to je to). Kada pocne da ide voda na to malo crevce onda je poceo da otvara termostat, a garantujem ti da ce krenuti voda kako skala izadje iz plavog, tj. cim predje onu prvu crtu. Sto znaci da termostat rano otvara, zato i ne moze da se zagreje na 90 stepeni. Kada budes to radio drzi mu malo gasa, da bi mogao da vidis kada pocne da strcka na ono crevce. Zamenices termostat, radice ti opet dva dana kao dobro, i posle isto.
|
|
|
|
Poslao: 09 Jan 2011 01:49
|
offline
- misatumbas
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 02 Jun 2009
- Poruke: 11
|
Prelivna boca je Okruglog oblika u koju sipam antifriz!?...i na njoj ima tanko crevo kao sto kazes....ali koliko sam ja shvatio iz svega ovoga sto si napisao njemu nema pomoci, kako je tako je i da se ne zalim...i dali to steti motoru ili sta vec ?!
|
|
|
|