Poslao: 04 Jan 2009 22:51
|
offline
- Peki_92
- Elitni građanin
- Pridružio: 26 Okt 2008
- Poruke: 1560
- Gde živiš: Sremski Mihaljevci
|
izmenim "pixel shader ps_2_0" u "pixel shader ps_1_4". otprilike. icicu ono find and replace pa ce mi naci sve reci "pixel shader ps_2_0" a da li je samo to ili ima jos nesto?? Ne verujem da je tako prosto??
Dopuna: 04 Jan 2009 22:51
E ja sam trazio pixel, shader, vertex i sve zajedno i nista nisam nasao! Ako je to moguce da namestim da mi igra radi na 1.4 neka mi kaze ko zna!
Hvala!
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 05 Jan 2009 17:16
|
offline
- Srki_82
- Moderator foruma
- Srđan Tot
- Am I evil? I am man, yes I am.
- Pridružio: 12 Jul 2005
- Poruke: 2483
- Gde živiš: Ljubljana
|
Ne moze se bas uvek tako lako promeniti verzija shader-a. Svaka nova verzija donosi nove mogucnosti i olaksanja, a Microsoft je poznat da u primerima vrlo cesto koristi ono najnovije, a to znaci da bi morao verovatno skoro sve shadere u igri da napises iz pocetka. To nije nesto sto neko ko nema nikakvog iskustva sa shaderima treba da radi.
|
|
|
|
Poslao: 05 Jan 2009 18:41
|
offline
- Peki_92
- Elitni građanin
- Pridružio: 26 Okt 2008
- Poruke: 1560
- Gde živiš: Sremski Mihaljevci
|
a moguce je izmeniti shader 2.0 na shader 1.4, primer 1.4????
|
|
|
|
Poslao: 05 Jan 2009 18:50
|
offline
- Srki_82
- Moderator foruma
- Srđan Tot
- Am I evil? I am man, yes I am.
- Pridružio: 12 Jul 2005
- Poruke: 2483
- Gde živiš: Ljubljana
|
Shader 2.0 moze sve sto moze shader 1.4, obrnuto ne vazi. Ako je koristeno samo ono sto imas i u 2.0 i u 1.4 onda moze, ako nije tako, onda bi morao da se potrudis da napises shader koji sa 1.4 verzijom daje isti/slican efekat kao onaj iz 2.0. U sustini, sve se moze isprogramirati cak i bez shadera (direktno na procesoru), time gubis na brzini, ali kad pogledas kakve su igre pravili ranije bez shadera vidis da i tako moze da se napravi svasta dobro
|
|
|
|
Poslao: 05 Jan 2009 20:33
|
offline
- Peki_92
- Elitni građanin
- Pridružio: 26 Okt 2008
- Poruke: 1560
- Gde živiš: Sremski Mihaljevci
|
A ja bih vise volio da ide direct preko procesora!!!
Videcu da nadjem neku literaturu na netu i da malo googlam
|
|
|
|
Poslao: 08 Jan 2009 21:17
|
offline
- Pridružio: 05 Jul 2005
- Poruke: 70
|
Kupi graficku...slazem se da je lepo znati rad sa shaderima...ali za sada ostavi se toga..
|
|
|
|
Poslao: 08 Jan 2009 22:24
|
offline
- Peki_92
- Elitni građanin
- Pridružio: 26 Okt 2008
- Poruke: 1560
- Gde živiš: Sremski Mihaljevci
|
Nema nisata na netu za mene!!! Suvise je komplikovano za mene! Aj neka mi neko objasni... Skinuo sam neki starter kit koji zahteva pixel\vertex shader 1.1 taj mogu da pokrenem i mogu da pokrenu oni za koje pravim tu igricu!! Neka mi neko objasni kako da gotovu igricu prenesem na drugi komp, bez instaliranja XNA i C# i da ta igrica po mogucnosti radi???????? valjda se pravi instalaciona verzija ali mi nije jasno sta da stavim i kako da namestim??? Hvala!!
A nova graficka ce malo da saceka. za sada cu se zadovoljiti ovim starterima sa pixel\vertex shaderom 1.1!!
|
|
|
|
Poslao: 09 Jan 2009 11:54
|
offline
- Pridružio: 05 Jul 2005
- Poruke: 70
|
Ok..ukucaj na google...SETUP SOLUTION FOR XNA!! i nacices X tutorijala...
|
|
|
|
Poslao: 09 Jan 2009 15:24
|
offline
- Peki_92
- Elitni građanin
- Pridružio: 26 Okt 2008
- Poruke: 1560
- Gde živiš: Sremski Mihaljevci
|
OK a da mi neko kaze kako da menjam automobile i staze u starter kitu ,, Race game"?????? Bilo je reci i ranije ali mi niste bas ponajbolje objasnili!!
|
|
|
|
Poslao: 09 Jan 2009 16:45
|
offline
- Srki_82
- Moderator foruma
- Srđan Tot
- Am I evil? I am man, yes I am.
- Pridružio: 12 Jul 2005
- Poruke: 2483
- Gde živiš: Ljubljana
|
Nisam se nikad mnogo zanimao tim XNA Starter Kit-ovima, ali predpostavljam da je auto najobicniji 3D model. Pogledaj samo u kom formatu je zapisan i onda skini neki alat koji ume da radi sa tim formatom (Blender je fin, besplatan alat za uredjivanje 3D modela i verovatno mozes njega da koristis). Staza je najverovatnije samo heightmap sa teksturom + neki dodatni podaci u nekom eksternom fajlu ili samom programu da bi igra znala gde su check point-i, gde je pocetak stace, gde je put i slicno. Opet ti treba neki programcic kojim ces moci da menjas tu height mapu i znanje da razumes kod koji je analizira.
|
|
|
|