Napisano: 27 Dec 2009 23:51
vladobk ::Sredio sam sprajt u bounding box i vise se ne vesa za platformu samo mi metak izlazi nisko
y osa ti nije kako treba...
dakle, ako uzmemo u obzir da je y=0 gore, znaci treba da smanjis y.
Najlakse je da u create event metka stavis sledece:
y=objekat_odakle_izlazi_metak.y-5;
u ovom slucaju objekat_odakle_izlazi_metak je neki tvoj " igrac' ili sta vec odakle metak krece.
5 je opciono, probaj da promenis taj broj ako 5 ne odgovara...
Naime, sve ti je ovisno o sprajtu, odnosno gde si postavio u sprajt editoru x i y.... imas opcije na sredini * center" ali i gde god kliknes sa misem na sam sprajt ( bounding bounce)...
E sad... kad sprajt u editoru sobe pomeras, mozes da primetis da kursor UVEK stoji na to x i y... bas tako se ponasa i u igrici...
Ako u sprajt editoru promenis polozaj x i y, sprajt ce promeniti i polozaj u smoj igrici... Tako da se to radi na samom pocetku, i iskreno, spada u pocetnicke ne greske, pre propuste...
Ja to obicno postavim na sredini... Izuzetno, ako igrica zahteva , promenim ovaj polozaj...
Inace x i y se po defaultu, u sprajt editoru nalaze na x=0 i y=0...
Igrice mogu da se rade i tako, ali malo skrecu logiku, i stalno moras da vodis racuna o tome, narocito ako su u pitanju animirani sprajtovi...
Inace, ako ovo ne pomogne, daj da vidimo problem, lakse ce biti i meni a i tebi, a uzgred, pomoci ce i ostalima sa slicnim problemom ukoliko vide kako se to resava u samom GM primeru.
UPS nisam primetio, postavljeno je za download... Isto vazi... sutra.... danas nisam stigao...... sorry...
Dopuna: 28 Dec 2009 0:09
aleksandar99 ::Ja sam namestio pozadinu za igru ali ne prihvata....???
Moras prvo da ucitas background... Tek onda u room properties postavljas taj ucitani background za datu sobu...
dakle... ne mozes ocekivati da ti se pozadina vidi u room2 ako si je ucitao u room0.
Ovi ti pricam iz razloga sto nisam video sta si uradio vec samo pretpostavljam sta bi mogao biti problem...
A evo i slika sta sve treba da bude cekirano da bi ti se pozadina videla u datoj sobi...
ako ne pomogne, okaci svoj rad , da pogledam....
hvala...
Dopuna: 28 Dec 2009 0:11
za sve ostalo sto nisam stigao sad da odgovorim... pls sutra...
Pre svega mislim na rad KecmaNedjo , i ima jos jedan sa predhodne strane topica...
Jednostavno, nisam stigao danas cak ni da pogledam...
sorry..
Dopuna: 28 Dec 2009 7:26
Evo, pa da krenemo...
Nedjo , pogledaj sliku... u podesavanjima subimage svuda postavi
vrednost -1.
Dopuna: 28 Dec 2009 7:39
vladobk, kao sto sam i pretpostavljao, lose je podesena Y osa metka...
Svuda u create_instance objekta bullet postavi vrednost y=-20;
ako ti se i sad cini da je prenisko, postavi -30... probaj na kraju krajeva.
Pogledaj sliku.. Otvori sve ovakve pozicije, i svuda postavi isti broj...
A posle razmisli kako si ovo mogao da resis sa samo jednim redom koda...
I vrlo neobican taster za pucanje... Nije problem GM, ali jeste Windowsu...
Ponekad proradi zastita za sticky keys... a to zna da nervira...
Dakle, prebaci pucanje na neki drugi taster, ili na misa...
|