El moram??? Samo to napisite i pokrenite GM...
fajl=get_open_filename('MUZIKA|*.mp3;*.wma',''); // nadji pesmu
if fajl='' exit; // ako ne nadjes nista, ne radi nista
sound_replace(sound0,fajl,0,0);// zameni moj prazni sound0 pravom pesmom
sound_play(sound0);//
misim, ima objasnjenje u nastavku GM koda....
ajd sporije...
1 red:
get_open_filename() sluzi za pronalazenje i filtriranje fajlova
tako da se sa njom otvara Windows standardni prozor, za izbor MUzike, odnosno fajlova navedenih extenzija (*.mp3;*.wma')...
varijabila koju kreiramo odnosno " fajl" ce preuzeti to ime pesme koju smo izabrali ( kompletna adresa npr: C:/muzika/moja/muzika/aha/kraj izvora tri putica.mp3)...
2red:
if fajl='' exit; Ovo je za slucaj, ako nismo izabrali nista, pa da GM ne krahira.. Odnosno, u slucaju nismo izabrali pesmu prekidamo dalji progres aplikacije. Tj do restarta se ne desava nista...
3 red:
sound_replace(sound0,fajl,0,0); Oke, mi imamo izabranu pesmu ciju adresu cuvamo u varijabili ' fajl' ali kako to pokrenuti?
Obzirom da GM po defaultu ne moze da pokrece direkno spoljne muzicke fajlove, moramo izabranu pesmu uvesti u GM.
Da sad ne bi filozofirali, i dodavali jos jedan red koda, za svaku novu pesmu,Izabrao sam da na samom pocetku napravim jednu sound varijabilu, ciju cu sadrzinu po potrebi da menjam.
U samom startu sound0 je prazna, odnosno nema nikakav zvuk.
PO izboru pesme komandom sound_replace ja u stvari Menjam prethodni zvuk ( u ovom slucaju nista) za pravu pesmu koju smo izabrali...
Vise o samoj sintaxi komande sound_replace imate u help fajlu.
4 red:
sound_play(sound0); mislim da je dovoljno intuitivan da skontate cemu sluzi...
Srpski receno Pusti sound0...
El OKe?
|