Poslao: 06 Feb 2010 20:01
|
offline
- Pridružio: 15 Maj 2009
- Poruke: 963
|
U step eventu kamena ubaci sledeci kod:
if instance_number(ime objekta dinamita)=0
instance_destroy();
i postavi da se dinamit unistava u dodiru junaka koga kontrolises...
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 06 Feb 2010 20:05
|
offline
- zmmaj
- Građanin
- Pridružio: 03 Okt 2009
- Poruke: 246
|
yup...
lepo razmisljanje.....
A za krugove... prosto...
postavi nevidljive objekte u krugovima.... po jedan u svakom...
kad udjes u krug dodjes u koliziju sa tim nevidljivim...
tada se nevidljivi unisti...
ostatak isti kao i za dinamit...
Znaci u step objekta koji treba da se unisti postavi sledece
if instance_number(ime objekta nevidljivog)=0
instance_destroy();
Ili neka druga odgovarajuca akcija za ta tvoja vrata, ako sam dobro procitao..
Normalnoooo sve dok probas nemoj da su ti ti nevidljivi nevidljivi...
Tek kad sve bude radilo kako treba onda razcekiraj ono Visible..
|
|
|
|
Poslao: 06 Feb 2010 20:22
|
offline
- Pridružio: 30 Nov 2009
- Poruke: 226
|
A kako ako imam dva razlicita objekta recimo bomba i dinamit i ima 2 dinamita i 2 bombe kako onda ide kod?
|
|
|
|
Poslao: 06 Feb 2010 20:28
|
offline
- zmmaj
- Građanin
- Pridružio: 03 Okt 2009
- Poruke: 246
|
Napisano: 06 Feb 2010 20:25
odgovora _____________ pregleda
893 _ ___ ___ ___ __ __ 10420
auuuuuuuuuu.... izgleda da samo zabavljamo narod okolo...
gledaniji smo od VB...
Dopuna: 06 Feb 2010 20:28
warmphole ::A kako ako imam dva razlicita objekta recimo bomba i dinamit i ima 2 dinamita i 2 bombe kako onda ide kod?
istoooooo
if instance_number(ime objekta bombe)=0 and instance_number(ime objekta dinamita)=0
instance_destroy();
|
|
|
|
Poslao: 06 Feb 2010 20:39
|
offline
- Pridružio: 30 Nov 2009
- Poruke: 226
|
znaci ako ima enemy1, enemy2, enemy3, enemy4, turret1, turret2 i boss kod bi isao ovako
if instance_number(enemy1)=0 and instance_number(enemy2)=0 and instance_number(enemy3)=0 and instance_number(enemy4)=0 and instance_number(turret1)=0 and instance_number(turret2)=0 and instance_number(boss)=0
room_goto_next()
??????
|
|
|
|
|
|
Poslao: 07 Feb 2010 13:46
|
offline
- zmmaj
- Građanin
- Pridružio: 03 Okt 2009
- Poruke: 246
|
hahaha.. da da, demonstracija... to je cela igrica..
dakle... da pitam... kako neko moze da ima manje poena?
misim, MORAS da prodjes i skupis skoro sve poklone koji povecavaju poene
aj malo to zakomplikuj, da ti neki pokloni bas i nisu na putu...
malo lepse postavi pokazivace, zivote etc....
Postavi neko letece cudoviste...
Soba sa deda mrazom, umesto da bude najteza, ispade najlaksa... zakomplikuj malo... Da treba malo vise pameti da bi je presao...
za ostalo, nemam zamerki.... sasvim OK igrica...
E da... link za yoyo tamo gde si postavio video NIJE ispravan
zaboravio si 2 tacke
pise http//www.yoyogames.com/games/114477-help_santa
a treba http://www.yoyogames.com/games/114477-help_santa
|
|
|
|
Poslao: 07 Feb 2010 14:13
|
offline
- Pridružio: 15 Maj 2009
- Poruke: 963
|
Demonstracija kako sam ja igrao . Izbrisao sam video, posto sa yoyogames ne mogu da obirsem neka je tu. Sam cu da radim na kompjuteru, za moju dusu. Nemam ideje za staze pa neka ih tako...
|
|
|
|
|