offline
- zmmaj
- Građanin
- Pridružio: 03 Okt 2009
- Poruke: 246
|
Napisano: 14 Feb 2010 12:21
evo da konacno vidite slike Editora na kojem radim...
Obzirom da ima previse ovih alata slikao sam tako da ih ima sto vise...
dakle, scena sa dve kocke, jedna ima alfa texturu, druga ne...
POstoji 10-tak tih posebnih prozora alata...
ovde su prikazana 3
alati, objekat editor i materijal editor, a na drugoj slici je i editor glumaca..
KRAJNJI CILJ...
Napraviti aplikaciju koja bi mogla da postavi scenu, objekte i glumce...
Programira kretanje glumaca, i reakcije...
Da snimi sve to, u NEKI FORMAT ( avi, dv, dIVx... ETC.)
Vecinu nabrojanog vec radi....
ucitava sledece 3D formate:
*.md2;*.MD2;*.md3;*.MD3;*.md5;*.MD5;*.smd;*.SMD;*.3ds;*.3DS;*.ms3d;*.obj;*.md3;*.wrl;*.obj;
Kao sto vidite vecinu, a od animacija podrzava bone i frame animacije...
Sto se tice animacije, kompletno je podrzan samo md3 format, odnosno Quake III...
Omogucena je i smd.. ali je bone animacija dosta tricky, pa cu to ostaviti za kasnije...
Radi lepo i md2 animacija, ali su glumci previse losi, sa ogranicenim brojem vertexa sto ih cini dosta robusnim, i nekako neprofesionalnog izgleda.
Od terena podrzava HSBMP, i nabrojane formate gore, B3D mape, etc...
OD animacija ambijenta uradjeno kompletno NEBO, odnosno, moze se podesiti real time, sunce( izlazak, zalazak) nocu se pojavljuju zvezde i mesec...naravno sve je animirano, i vrlo lepo izgleda...
Putem editora, kojeg trenutno nema na slikama, moguce je podesiti snimanje, odnosno pregled scena sa 4 razlicitih kamera, od kojih jedna prati glavnog glumca...
Real Time podesavanje snimanja, fokusa, daljine, magle( boja, gustina i daljina), boje ambijenta, etc etc etc...
Podrzava i sve akcije nad svim objektima, rotacija u svim pravcima( koja se da i automatizovati), skaliranje u svim pravcima, real time promena textura...
Ambijent ima omogucenu gravitaciju, koliziju sa bilo kojim objektom, etc...
editor textura vidite na slici, i sve opcije rade savrseno...
podrzano cellshading, bumpmapping, etc...
A za info... recimo da aplikacija ima preko 1400 skripti..
FPS se kod mene krece ( AMD na 2.0, sa 512 MB rama, i 64 Mb graficke) od 150 a zna da padne do 10 fps, u ovisnosti o broju vertexa..
Pa ce mo malo da probamo kako to radi kod vas, cim zavrsim ovo sto sam upravo krenuo...
Uglavno su to najosnovnije karakteristike Editora... Valjda sam ih nabrojao sve... verovatno se dela nisam ni setio u ovom momentu..
Treba li da napomenem da je sve sto ste videli na slikama PURE GAME MAKER????
Uf toliko za sada o ovom projektu, odo dalje da radim...
Dopuna: 14 Feb 2010 12:31
kole017 ::Kako event skok?
EVENT skok sam nazvao ono sto uradis da bi objekat skocio...
to je verovatno space taster... ali, shta znam sta si izabrao za skok...
ae odo
Eto setio sam se....
3D sound apsolutno podrzan....Zvucni efekti, kao i pozadinska muzika...
I obzirom da bi ovo na kraju trebalo da bude i editor za 3D igrice, zapocet rad na multiplayer konekcijama...
E da, i trebalo bi mi malo pomoci...
Vidite one tastere na alatima...?
Umesto onih skracenih imena trebalo bi da budu slike koje bi oznacavale datu radnju...
Ima li neko ko bi mogao da ih iscrta u bmp formatu?
|