Poslao: 15 Feb 2010 08:22
|
offline
- zmmaj
- Građanin
- Pridružio: 03 Okt 2009
- Poruke: 246
|
procitaj post iznad..
Izgleda da smo istovemeno postovali..
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
Poslao: 15 Feb 2010 08:32
|
offline
- zmmaj
- Građanin
- Pridružio: 03 Okt 2009
- Poruke: 246
|
OPenGl.dll
http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?opengl
samo ga postavi u isti folder sa aplikacijom...
Khm... Postoji jos jedan dll zaduzen za OpenGl aplikacije sa imenom glu.dll
Po defaultu se oba nalaze u system32 direktorijumu, ali, da ne bi zeznuo aplikaciju koja je zamenila ova dva, najpametnije je da oba stavis u isti folder sa mojom aplikacijom...
http://www.nodevice.com/dll/GLU_DLL/item7239.html
evo adrese i za glu.dll
Ako tu radi kako treba... onda bi uz neku vrstu backup-a mogao da zamenis oba u tvom system32 direktorijumu... reimenuj postojece ( dodaj neko slovo) pa kopiraj ova dva u system32 dir... sve aplikacije vezane za OpenGl, DirectX bi trebalo da rade i brze i stabilnije...
|
|
|
|
Poslao: 15 Feb 2010 08:50
|
offline
- Pridružio: 15 Maj 2009
- Poruke: 963
|
Batali ti ovo .
Kako se namesta da kada dodjem do nekog objekta, da se izbaci poruka?
Radi se o "obj_help". Znaci ima sprajt upitnika, i kada sti gnem do njega zelim da mi se izbaci uputstvo ( show_message('Klikni ovo') ). Problem je u tome sto zelim da ima vise uputstva u jednoj stazi ( show_message('Pretisni ovo'), show_message('Razvali ovo') ). Da li trebam da pravim poseban objekat za svako uputstvo ili kako???
Kao u igrici cube varior:
http://www.yoyogames.com/games/114202-cube_warrior
|
|
|
|
Poslao: 15 Feb 2010 10:23
|
offline
- zmmaj
- Građanin
- Pridružio: 03 Okt 2009
- Poruke: 246
|
jok brate...
Napravi nesto sto bi se zvalo global.poruka
u Create postavi global.poruka='';
e sad, imas dve varijante....
ili da izbaci sa show_message, ili da poruku napise negde u cosku...
kako god...
koristi koliziju, i umesto akcije napisi global.poruka='stisni_ovo', ili
global.poruka='stisni ono';
a imas samo jednu komadu za prikazivanje koju mozes pozvati kad god ti zatreba show_message(global.poruka)
Ili to isto napisi sa draw_text(x,y,global.poruka).
Ovo pisanje moze da se obavi iznad ili ispod junaka gde je x i y u stvari pozicija junaka(o_junak.x i o_junak.y), ako text preklopi junaka, dodaj y+ ili y - 30, odnosno onoliko koliko treba da se text ili spusti ili podigne iznad junaka...
DRAW akciju ne postavljaj kod junaka, kad postavis DRAW automatski ti se nece videti junak...
Ispisivanje texta mora da obavlja sporedni objekat
Da bi bilo sto vernije... kad NEMA kolizije postavi da je global.poruka=''; opet tako da nema sta da se ispisuje...
U suprotnom ce uvek pokazati poslednju global.poruku...
evo ti i primer, kako bih ja to...
https://www.mycity.rs/must-login.png
|
|
|
|
Poslao: 15 Feb 2010 10:37
|
offline
- Pridružio: 15 Maj 2009
- Poruke: 963
|
Ajd' daj neki primer brate . Dobro je ovako, ali izacuje mi samo poslednju poruku. Postavi primer da vidim kako je sve to iskombinovano (znaci ti da napravis da imas junaka kog mozes da pokreces, i help objekat i ostalo znas)...
|
|
|
|
Poslao: 15 Feb 2010 10:38
|
offline
- zmmaj
- Građanin
- Pridružio: 03 Okt 2009
- Poruke: 246
|
ma uradjeno... pogledaj iznad..
aj sad i jedan trik...
Oke je ovo, ali STA sa porukama koje su malo duze... odose one VAN prozora...
he he he... yup...
probaj da napises nesto vako:
global.poruka='I tako je komsija otisao na rucak kod komsinice i koooo zna sta su radili a ja sam sedeo kuci, i cekao ih da se vrate.'
a probaj ovako...
global.poruka='I tako je komsija otisao # na rucak kod komsinice # i koooo zna sta su radili # a ja sam sedeo kuci, # i cekao ih da se vrate.'
radi ha?
|
|
|
|
Poslao: 15 Feb 2010 10:47
|
offline
- Pridružio: 15 Maj 2009
- Poruke: 963
|
# predstavlja novi red
To sam znao, ali nisam znao da moze tako da se iskombinuje...
Ma to iznad ne kapiram .
|
|
|
|
Poslao: 15 Feb 2010 10:52
|
offline
- zmmaj
- Građanin
- Pridružio: 03 Okt 2009
- Poruke: 246
|
pa pogledaj ko sta radi, skontaces...
dva objekta 1 i 2 rade koliziju, i menjaju text poruke...
Objekat 3 samo pise... poruke
objekat0 tj junak se samo setka, i ima u stepu komandu
if !collision_point(x,y,all,1,1) global.poruka='';
kojom proverava kolizije, i ukoliko ih nema BRISE poruku za prikazivanje...
El jasno sad?
|
|
|
|
Poslao: 15 Feb 2010 12:03
|
offline
- Pridružio: 15 Maj 2009
- Poruke: 963
|
Napisano: 15 Feb 2010 11:02
zmmaj ::El jasno sad?
Jos jednom trazim primer.... Ne kapiram nesto .
Dopuna: 15 Feb 2010 12:03
Da li da postavim
health=100;
score=0;
u obj_score_table ili u obj_player??
|
|
|
|