Poslao: 20 Avg 2009 11:27
|
offline
- Pridružio: 05 Jul 2005
- Poruke: 70
|
Napisano: 19 Avg 2009 11:10
Map editor jeste ali sad ne ulazim unutar engina, jer u map editoru imas da ubacis objekat, pomeras ga po terenu, rotiras,skaliras, i tako spremis ceo level....a posle kako ga ubacujes u engine da je koristan, to ne znam
Kontam ja da je engine spreman, sa osvetljenjem,efektima,fizikom,optimizacijom i svim tim sto ide uz engine...ali kako radi ne znam...ajde da vidimo od tebe neki update!
Dopuna: 19 Avg 2009 22:43
Obavestenje:
Radim na AI-u za automobile koji ce se kretati gradom...ovo je najtezi deo engina..i polako je poceo da me izludjuje..aaaaaa....tako da...eto :)radi se...
Dopuna: 20 Avg 2009 11:27
E da...jos da najavim da sam uporedo radio na 2D enginu, zbog jednog takmicenja...tako da..uskoro cu otvoriti novu temu i ako bog da okacicu jedan exe fajl...
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 20 Avg 2009 22:25
|
offline
- Peki_92
- Elitni građanin
- Pridružio: 26 Okt 2008
- Poruke: 1560
- Gde živiš: Sremski Mihaljevci
|
da li ima neki engine slican prince of persia? nesto na tu foru. ja sam trazio i za c++ i za C# i nisam nasao zeleo bih da napravim igru slicnu toj ali ne mogu engine da nadjem. ja se dvoumim izmedju C++ Dark GDK i C# XNA pa ako nadjem engine koji mi odgovara za C# XNA onda krecem C# da ucim....
|
|
|
|
Poslao: 20 Avg 2009 22:54
|
offline
- Pridružio: 05 Jul 2005
- Poruke: 70
|
Nema toga za DZ...to jedino se programira ili da kupis...pa vidi sta ti je isplativije...
Tesko ces naci nesto slicno za dz...jer kad bih uzeo da ti pisem, pisao bih ti do sutra sta su prednosti i mane drugog engina...tako da polako....2d pa 3d... (ja nisam krenuo tako...ali tako je lakse...)
|
|
|
|
Poslao: 21 Avg 2009 11:40
|
offline
- Peki_92
- Elitni građanin
- Pridružio: 26 Okt 2008
- Poruke: 1560
- Gde živiš: Sremski Mihaljevci
|
pa ne mogu sada da radim engine. mislio sam nede ako moxe da se nabavi, kupi...
|
|
|
|
Poslao: 21 Avg 2009 15:42
|
offline
- Pridružio: 05 Jul 2005
- Poruke: 70
|
Nemoj da se zajebes pa da zagrizes veliki mamac, pa da krenes odmah na 3D igru ... to je veliki promasaj...
Polako..kreni redom..ja sam sve sto sam radio stavljao na papir i pravio seme...tako da....ako ti je potrebna ikakva pomoc, imas PP i to je to...imam email tahirsle@gmail.com....i pomocicu ti koliko mogu...
Ne vazi ovo samo za njega vec i za sve koji se bave game dizajnom, a voleo bih i ja od vas ponesto da naucim
|
|
|
|
Poslao: 21 Avg 2009 16:14
|
offline
- Peki_92
- Elitni građanin
- Pridružio: 26 Okt 2008
- Poruke: 1560
- Gde živiš: Sremski Mihaljevci
|
a ja imam C# 2008 i XNA studio 3.0 a ne znam da pravim igre. a voleo bih da uradim ono sto sam zamislio. hajde da pocnem nesto da radim a ti mi pomozi koliko budes mogao pa ce mo videti da li mogu to da radim. krecem od neke 2D igre. sa game starterom sto ima na netu da se skine free. jel u redu? ili da krenem od nule? moj engine
|
|
|
|
Poslao: 27 Avg 2009 23:30
|
offline
- Pridružio: 05 Jul 2005
- Poruke: 70
|
Napisano: 21 Avg 2009 17:18
Game starter moze da ti pomogne u smislu da ti da neku ideju,resenje kako da uradis nesto..da resis neki problem..a ako si nesto zamislio...uradi sam od nule pa polako...
jer kad stvoris osnovu u enginu, lako je doradjivati..
Kreni, imas moj PP pa cemo polako videti kako to sve ide...Napisi mi kako si zamislio...
Dopuna: 25 Avg 2009 11:21
E ovako, da vas obavestim...(jeste da niko ne cita ovaj post, al ajd), resio sam neke glavne delove u engine, jer mi je FPS dosta bio nizak, tako da sam pre 2 dana osmislio unikatan kod za teren, koji ce se sekvencijalno ucitavati...i sa tim sam podigao FPS na 80 ...uskoro updateovi......
Dopuna: 27 Avg 2009 23:29
Malo smo se povukli u ilegalu...i uradio sam dosta stvari...napokon skyBox sistem je uradjen (Dinamcki sistem), a evo i par shotova iz engina
~Cheers, Tahir Slezovic
Dopuna: 27 Avg 2009 23:30
P.S - Boja oblaka se moze menjati, moze se kombinovati vise boja, moze se zadati koliko je sati...i naravno oblaci se menjaju,tj. menjaju svoj oblik...i naravno imaju svoj rotacioni sistem.
|
|
|
|
|
Poslao: 28 Avg 2009 15:34
|
offline
- Pridružio: 05 Jul 2005
- Poruke: 70
|
Napisano: 28 Avg 2009 15:17
Heh...nisam znao da to nekoga zanima...naravno da mogu napisati tehnike, ali kod ne mogu davati...
Pa resio sam da pisem engine, jer kada sam seo sa svojim timom, resili smo da sve i doslo je pitanje engina, i skontali smo da cemo imati vise kontrole ako pisemo svoj engine...jer ako u jednom trenutku neka stvar treba da se izbaci ili cak da se izmeni...vrlo je lakse u mom enginu, koji poznajem...nego neki drugi besplatan engine..tako da sutra mozemo i da ga licenciramo (ako ugleda svetlost dana, naravno)...
Jos pitanja?Neke konkretne tehnike ili??
Pozabavicu se za koji minut tehnikom za oblake..pa cu pribliziti sve to malo vise...
Dopuna: 28 Avg 2009 15:34
Za oblake sam koristio tehniku bilborda (eng. Bilboard), gde spritesheet sa oblacim kombinujem u 3D varijanti...sada nisam pri ruci da nacrtam kako sve to izgleda ali fora je u tome da...ako imamo samo jedan oblak koji je uradjen u PS, sa crnom pozadinom, preko sejdera(eng.shaders) mozemo ga iskoristiti kao alpha kanal, da dobijemo providnost, i preko alpha kanala mozemo menjati boje....e sada projekcija oblaka...jeste u tome da se jedan oblak ponavlja vise puta (trik) po samom centru...nacrtacu pa cu okaciti
|
|
|
|
|