Moje Delphi 3D igre (sa sourceovima... uglavnom)

5

Moje Delphi 3D igre (sa sourceovima... uglavnom)

offline
  • Strog  Male
  • Stručni saradnik
    Web programiranje
  • Bojan Kopanja
  • Web & Mobile developer @ ZeusSoftware
  • Pridružio: 26 Jul 2003
  • Poruke: 2597
  • Gde živiš: Stara Pazova

Eto onda je reseno ( ziveli dll-ovi Wink ), samo dajte da prvo iznesemo ovde neku organizaciju rada ( ili da se mozda napravi nova tema o ovom projektu? ). Ko sta radi, kako se radi i sl.... Ja nisam bas previse stvari radio sa nekim, tako da sam dosta ne upucen u tajne timskog rada, ali sam u potpunosti otvoren za njega Smile. Radicu sta mi se kaze ( ako budem znao Laughing ), samo recite sta da se radi Wink...



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

Na mene mozete racunati samo kada je u pitanju pisanje koda... i mozda malo oko ideje... modeliranje i grafika otpada jer to ne znam da radim.

Pre nego sto raspodelimo poslove da vidimo prvo sta cemo da pravimo. Sta vredi da raspodelimo poslove ako recimo neko koga smo odredili da radi programe bas ne ume da pravi automobile, a nama npr. bas automobil treba Smile

Prvo da vidimo sta cemo da pravimo, pa tek onda delimo poslove.

BTW: Dok se vi delite ja cu verovatno da pocnem da radim sam nesto... recimo RPG Chess... sah sa figuricama koje se ne jedu nego kada se nadju jedna pored druge udaraju (ili bacaju magije iz daljine... mozda ispaljuju strele ili djule (top))... videcemo sta ce prvo da se zavrsi Smile



offline
  • Pridružio: 18 Apr 2003
  • Poruke: 8134
  • Gde živiš: U kesici gumenih bombona...

Slazem se.
Ako od mene budete trazili DLL najbolje bi bilo da nabavite framework Very Happy.
Ne znam da li ste za 3D Iks/Oks. Imam finu idejicu za animacije i ponasanje kuglica. Imam gotove neke f-je za proveru kuglica samo trebam da iztestiram da vidim da li rade kako treba Smile.
Ako se slazete, izlozicu moju ideju.

offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

Moze... jednostavno je, moze cak i 1 covek da uradi sam, ne trebaju nam modeli... ne treba nam cak ni OpenGL ni DirectX Smile
Iznesi celokupnu ideju pa da pocnemo.

offline
  • Pridružio: 18 Apr 2003
  • Poruke: 8134
  • Gde živiš: U kesici gumenih bombona...

Skoncentrisacu se na glavni deo.
Kuglice su zapravo kapi vode.
Posuda (mesto sa 48 polja (ili vise)) se na pocetku partije punu vodom.
Bistrom, cistom, sa izvora Smile.
Player koji igra, ima pipetu sa kojm bira gde ce da odigra.
Kada izabere kolonu, kap boje pada u vodu i polako je boji u tu boju. Tako za svakog igraca.
Kada se partija zavrsi (na bilo koji nacin), posuda se prazni na nacin kako bi mi praznili posudu Smile (samo bez ruke, vise automatski). Voda se sve vreme mrda u posudi.
Ovo bi trebalo da se uradi ipak sa dx ili opengl. Mislim da je najlakse.

Treba da postoji multiplayer opcija za dva na dva i za do 4 igraca da igraju istovremeno (to bi bilo zanimljivo).

To je glavna ideja. Ima ih jos, ali to nije od tolike vaznosti.

Evo, dodato Smile
Idea copyright (c) by snoop...

offline
  • Strog  Male
  • Stručni saradnik
    Web programiranje
  • Bojan Kopanja
  • Web & Mobile developer @ ZeusSoftware
  • Pridružio: 26 Jul 2003
  • Poruke: 2597
  • Gde živiš: Stara Pazova

Oki snoop svidja mi se ideja samo si trebao da lupis copyright na to jer danas-sutra moze da izadje bas ovakva igra iz nekog game studija koji bi se na njoj obogatio Wink.

Hehe, sala mala, moze, I'm in!

A posle ovoga bi bas mogli da radimo space invaders u 3d-u, cisto da se malo vezba i da razradimo "team relations" Very Happy.

offline
  • Pridružio: 18 Apr 2003
  • Poruke: 8134
  • Gde živiš: U kesici gumenih bombona...

Za jezik smo se dogovorili? Jel da?
Ako budemo radili u DX, trebace vam sdk za dx.
To je inace managed dx. Da ne bude zabune Very Happy.

offline
  • Strog  Male
  • Stručni saradnik
    Web programiranje
  • Bojan Kopanja
  • Web & Mobile developer @ ZeusSoftware
  • Pridružio: 26 Jul 2003
  • Poruke: 2597
  • Gde živiš: Stara Pazova

Ma OpenGL bre Smile. Nemoj da se prilagodjavam timskom radu i ucim DX simultano... Mada ne znam sta ce Srki reci, mozda mi je to i bolje varijanta posto cu verovatno biti M$ programer ( ne verujem da cu za 'leb da zaradjujem programirajuci na Linuxu Sad ), a tu mi je DX podrska do jaja Very Happy.

Ne znam, ajde dogovorite se vi ( meni je svejedno, ne znam ni jedno kako treba, tj. sta god uzmemo moracu da ucim Smile ), pa ako bude DX daj samo adresu za SDK pa da skinem i da radimo polako.

offline
  • Srđan Tot
  • Am I evil? I am man, yes I am.
  • Pridružio: 12 Jul 2005
  • Poruke: 2483
  • Gde živiš: Ljubljana

Ne kapiram bas sta je cilj igre!? Mozda me samo previse zaslepljuju Final Fantasy i Doom, ali stvarno ne kapiram kako bi ova igra trebala da se igra!? Mozes li da na brzinu nacrtas neke slike da mi malo bolje objasnis.

Zar necemo igru praviti u Delphi? Smile

Kada koristimo gotov engine (sto cemo i da radimo) i nije tako bitno kada se radi nesto ovako jednostavno da se zna kako se tacno koristi API... to sve radi engine. GLScene je ubedljivo najlaksi za rad u Delphi-u i prilicno je dobar.

offline
  • Strog  Male
  • Stručni saradnik
    Web programiranje
  • Bojan Kopanja
  • Web & Mobile developer @ ZeusSoftware
  • Pridružio: 26 Jul 2003
  • Poruke: 2597
  • Gde živiš: Stara Pazova

Pa radi se o obicnoj x-o igri za 2 ili vise igraca s tim sto se igra na tabli od 48 polja ( btw zar nije bolje da bude 49 ili 64 polja, tj. da tabla bude formata x*x ) Very Happy. Eto, mislim da je dovoljno jasno, tj. ako sam i ja razumeo sustinu igre Very Happy.

Ja sam vec rekao da sam za Delphi i da sam za OpenGL ( tj. GLScene posto to ucim Wink ), a ti snoop pisi onda dll ove pa cemo to implementirati u nas kod ( ili obrnuto, nije bitno ).

Eto, zahuktava se ovo polako Very Happy.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1198 korisnika na forumu :: 111 registrovanih, 5 sakrivenih i 1082 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 015, A.R.Chafee.Jr., acatomic, ajo baba, AleksSE, amstel2, avijacija, B61, Bane san, Black Luster Soldier, blackjack, Bobrock1, bojan_t, Boris90, bpvl, brkan1, brufen, ccoogg123, Chainsaw, CikaKURE, Citalac, Clouseau, colji, Dambi, dane007, DeerHunter, Dimitrije Paunovic, Doca, Dorcolac, dragoljub11987, dukajov, Dvojac005, Fabius, FAMAS, FileFinder, Frunze, gorankuba, GveX, Hans Gajger, Holy Saber, iceburn, Igor Antonic, ILGromovnik, isioux, jodzula, Joja, Konda, krkalon, Kubovac, kunktator, kybonacci, leptirleptir, Litostroton, littlebunny, macak44, Mercury, milenko crazy north, miljannis, miodrag, Miškić, mkukoleca, moldway, Mrav Obrad, nenooo, nextyamb, Nmr, nuki1234, oldtimer, opt1, Pale2025, Panter, Pavle29L, pera bager, Povratak1912, PrincipL, R_038, RajkoB, rakivan, sap, saputnik plavetnila, shlauf, shota91, Sir Budimir, sistem22, Smajser, sombrero, sony771, SOVO515, starlights, Strasni JA, strelac07, t84dar, taomaster, tecataki, TRAVUNIJA, TRZH92, umpah-pah, Underwood, varda, vaso1, Velizar Laro, vukajlo71, vukan0799, vuksa72, zauzet, zax22r, Zec, zeka013, Zvrk, Žrnov, 1107