Poslao: 10 Maj 2006 18:08
|
offline
- Gama
- Zaslužni građanin
- Pridružio: 14 Jun 2004
- Poruke: 691
- Gde živiš: Niš, Srbija
|
Licanin ::
C++ ili Paskal.
----------- Dopuna: 08 Maj 2006 13:33 ---------
Mozes da koristis jedan kod od ta dva programska jezika.
Ajde da zapocnjem
Pre svega to je simbioza ta dva jezika..npr
Blokove koda mozes da otvoris i zavrsis u pascal(begin i end) stylu ili c++({-otvoren,}-zatvoren)
Sto se tice ostalog kada ukucas neku rec koja je zvanicn u GML-u dole ti se pojave sve reci sa koje sadrze tu rec ali na pocetku npr.
Ako ukucas
instance_...
pojavice ti se
instance_create(obj)
instance_existe(obj)
instance_destroy()
itd ....
u zagradama stavljas imena objekta koji zelis da napravis
izuzev instance_destroy() gde se misli na objekat u koji kucas to.
mozes sada da upotrebljavas kao u c++ ono za klase ili u paskalu slogovi
npr.
Imas objekat player u igri on moze da sadrzi
player.speed---njegovu brzinu
player.zdravlje---njegovu energiju
player.iskustvo---njegovo iskustvo
da bi dodelio pocetnu vrednost promenljivoj to radis u create eventu..
takodje imas neke keywords koje odmah daju izlazni rezultat(ne zahtevaju nista samo se otkucaju be ikakvih parametara)
instance_destroy()
mouse_x-x osa misa
mouse_y-y osa misa
mozes da kazes na koga se promenjiva odnosi(cuveno Apply to:)
tako sto kucas
Self--za sebe
Other--za druge
Mozes da definises promenljivu u kom dometu da vazi (u c++ private i public)
Private(eng. Licno, ne javno) znaci da se promenljiva odnosi na sam objekat i da drugi ne mogu da je korist
Public(eng. Javno) znaci da se promenljiva odnosi na sve postojece objekte i da drugi mogu da je koriste ona se definise recicom Global
Mozda sam otisu u off ali cisto da mu pomognem..nadam se da nema ljutnje.
enjoy
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 10 Maj 2006 18:48
|
offline
- Pridružio: 19 Dec 2005
- Poruke: 110
- Gde živiš: S one strane Drine gde padaju mine!!!
|
Znaci C++,Paskal and ?????
OK!
|
|
|
|
Poslao: 10 Maj 2006 19:23
|
offline
- Pridružio: 26 Feb 2006
- Poruke: 217
|
@ Licanin
Nemoj mi reci da si uspio da ukombinujes Norton i Kaspersky?
Ako ipak jesi, podatke o preuzimanju novca mozes vidjeti na stranici
www.sigurno_se_salis.com
@Gama
Hvala, to mi je dosta pomoglo!
|
|
|
|
Poslao: 11 Maj 2006 17:50
|
offline
- Pridružio: 19 Dec 2005
- Poruke: 110
- Gde živiš: S one strane Drine gde padaju mine!!!
|
Naravno!!! Da se ne salim!
|
|
|
|
|
Poslao: 11 Maj 2006 20:19
|
offline
- Srki_82
- Moderator foruma
- Srđan Tot
- Am I evil? I am man, yes I am.
- Pridružio: 12 Jul 2005
- Poruke: 2483
- Gde živiš: Ljubljana
|
Molim vas da ne zalazite u OT... ako tako nastavite, zakljucacu temu.
Kod za Game Maker mozes pisati samo u GML, ali GML dozvoljava ucitavanje funkcija iz DLL fajlova, tako da, u sustini, mozes pisati kod u bilo kom jeziku.
Vise o ovome procitaj ovde: http://www.gamemaker.nl/doc/html/414_00_dlls.html
|
|
|
|
|
Poslao: 23 Maj 2006 05:25
|
offline
- Pridružio: 24 Jul 2005
- Poruke: 38
- Gde živiš: Bijeljina
|
Moze li kakav tutorial o pisanju tih funkcija u .DLL fajlove? To me zaista interesuje...
P.S. I naravno kako ih povezati sa GM-om?
|
|
|
|
Poslao: 23 Maj 2006 07:22
|
offline
- Srki_82
- Moderator foruma
- Srđan Tot
- Am I evil? I am man, yes I am.
- Pridružio: 12 Jul 2005
- Poruke: 2483
- Gde živiš: Ljubljana
|
DLL fajl pises sasvim normalno u bilo kom jeziku koji moze da napravi DLL. Slobodno mozes potraziti neki tutorial u vezi sa pisanjem DLL u jeziku koji ti najvise odgovara.
Detalji o koriscenju i uslovima koje funkcija mora da zadovolji imas u linku koji je vec spomenut u mom proslom postu.
|
|
|
|
Poslao: 31 Maj 2006 19:35
|
offline
- kpax
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 28 Apr 2006
- Poruke: 27
|
Radim u game makeru jednu manju igru(voznju),pa sam zapeo kod kretanja automobile,ja sam uspeo da uradim kretanjue u sve strane ali moja zamisao je bila da to bude lepo skretanje u 360 stepeni.
Razumem da treba d aide Skripta ali nesto bas I nepoznajem GML!
Barem me uputite kako da pocnem...
HELP WANTED
|
|
|
|