Poslao: 07 Okt 2005 16:44
|
offline
- Pridružio: 18 Okt 2004
- Poruke: 19
|
Peca ::nisu imali dovoljno vremena da lepo isprogramiraju AI, pa tu ima propusta... desi se da vas tenk ne ume da nadje put do tacke na koju ste mu 'rekli' da dodje... zakaci se za neku ivicu, i tu tako slajfuje u mestu
valjda ce srediti u drugom nastavku igre, ako ga bude...
Nece biti nastavka u skorije vrijeme, tim se zove Gameyus i koliko znam rade sad neku drugu igru ne znam tacno kakvu ali mislim da je nesto ratno u pitanju. AI je valjda ispravljen patchem, glavni problem je kao sto kazes bio taj pathfinding.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 25 Nov 2005 21:41
|
offline
- Pridružio: 03 Apr 2005
- Poruke: 244
- Gde živiš: Belgrade
|
Treba mi Game programming with DirectX9 ( u PDF formatu po mogustvu na srpskom)...
Ko ima neka mi rokne PP...
Ili gde da kupim, posto po gradu vidim NEMA...
Citat:savet, zaobidji directx , uci opengl.
Posto se ja slabo razumem, da li se slazete sa ovim likom?
Da ucim opengl?
|
|
|
|
Poslao: 25 Nov 2005 22:00
|
offline
- Srki_82
- Moderator foruma
- Srđan Tot
- Am I evil? I am man, yes I am.
- Pridružio: 12 Jul 2005
- Poruke: 2483
- Gde živiš: Ljubljana
|
Ako mislis da pravis igre samo za MS Windows onda se zadrzi na DirectX-u jer imas sve u njemu (3D crtanje(2D je izbacen u novoj verziji, ali se lako simulira), zvuk, mrezno igranje, podrska za dzojstike i druge slicne uredjaje...). Ako mislis da pravis igre koje ce raditi na nekoliko platformi onda ti treba OpenGL, ali imaj na umu da je to samo API za grafiku... nema zvuka, mreznog igranja i ostalo... za sve to ti treba neki drugi lib.
Za pocetak ipak mislim da bi trebao da uzmes neki gotov engine i da u njemu nesto napravis.
Evo... check this out... napravnjeno za nekoliko desetina minuta
http://www.geocities.com/srki_82/MazeBin.zip
|
|
|
|
Poslao: 25 Nov 2005 22:01
|
offline
- bNasty
- Građanin
- Pridružio: 17 Mar 2004
- Poruke: 293
- Gde živiš: UK
|
Svodi se na isto dok to radish iz hobija. Kreni sa OpenGL-om ako nisi upoznat sa COM-om i slichnim MS stvarchicama.
Josh bolje, prvo nadji neku dobru knjigu iz algebre, trebace ti dobro poznavanje matematike, vektora/matrica/transformacija u prostoru ako planirash da radish u 3D.
|
|
|
|