Poslao: 23 Feb 2014 19:39
|
offline
- Xqpe
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 19 Feb 2014
- Poruke: 29
- Gde živiš: Ko kaze da zivim ?
|
Pratim razvoj ove igre skoro od pocetka .
Zelim da kazem par stvari o ovome:
1. Voleo bih da u igri postoji malo komplikovaniji crafting system, znaci nista previse komplikovano ( a + b = c, c + a = g itd...) .
2. Da li ste planirali neki multiplayer ? To bih takodje voleo da vidim.
3. Mislim da bi trebalo ubaciti zedj, tacnije da covek moze da bude zedan, a ne samo gladan. Da se ta voda nalazi ispod nekog mesta, gde treba iskopati da bi se do nje doslo.
4. Ja licno ne volim zombi igre, zato sto su nekako prevazidjene . Salim se, nisu prevazidjene , ali ih ja ipak ne volim. Bilo bi interesantno ako postoji neka zasebna vrsta zombija koja moze da te zarazi, i da imas nekih 120s da uzmes antidot.
5. Zaista bih voleo da vidim nekog zarazenog psa, koja je jako brz ali lako umire.
6. Da postoji kontakt sa ostalim skladistima tj, bazama u kojima su ljudi koji moze da se izgubi.
7. i najbitnije od svega. Ukoliko je prica dovoljno dobra i originalna , a igra radjena skroz po njoj bice sasvim uspesna !
Srecno i cestitke zbog ovog zasadasnjeg rada !
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 25 Apr 2014 04:02
|
offline
- Srki94
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12403
|
Napisano: 05 Apr 2014 17:10
2. Ne
6. Postojaće skloništa, NPC-i sa kojima možeš da vršiš rasprodaju itd.
Dopuna: 08 Apr 2014 11:46
^ Jedna od mnogih građevina koje ćete pronaći u svetu igre. One mogu da sadrže sve i svašta; od resursa potrebnih za život, do oružja. One mogu da budu vaš spas, mogu da postanu vaše sklonište, mogu da budu poslednje što ćete videti.
Svaka veća građevina će biti posebno iskustvo za igrača i posvećuje joj se posebna pažnja prilikom dizajna. To uključuje nameštaj, priču vezanu za građevinu, neprijatelje i događaje u toj građevini.
Veličina građevina nije fiksna. Igra će imati sve od hotela sa više spratova do napuštenih vikendica u sred nedođije.
Izmenilo se par ključnih "sistema" igre. Ranije je prilikom odbrane planiran strateški pregled (prilikom kreiranja skloništa). No takav pristup ruši RPG-ish osećaj koji želim da igra ima, stoga će sada igrači imati mogućnost da pretvore bilo koju građevinu u sklonište ukoliko imaju dovoljno resursa kod sebe i ukoliko prethodno očiste istu od neprijatelja.
Postojaće atributi koji direktno utiču na određeni sistem igre a igrač može da ih nadograđuje. Postojaće skillovi koji su pasivni, sami se nadograđuju upotrebom određenih predmeta a svakim novim poenom poboljšavaju neki deo igre.
Krafting sistem je A+B = C stim što kvalitet C zavisi od kvaliteta materijala A i B. Ujedno ukoliko A i B nisu potrošni materijali, C može da se rastavi na iste. C takođe može da se nadogradi na taj način bilo kada u bolji predmet. Postojaće Cooking sistem takođe.
Inače ako se iko pitao čemu služe one poruke na prethodnoj strani, pred NG smo trebali da objavimo jedan mini demo na jednom nivou sa skriptovanim događajima i sl. međutim jedna od mašina je "otišla" pa dok smo vratili podatke nazad prošla je i NG i ostali praznici, pa se odustalo Taj nivo će svejedno biti u finalnoj igri. Same poruke su bile vezane za priču ljudi koji su se nalazili u toj građevini i bile su teaser pred ono što vas je čekalo. Svejedno ovakve poruke ili priče ćete nalaziti i u drugim građevinama.
Od sada pa na dalje ću češće pisati o gotovim sistemima i kačiću više ss-ova iz samog endžina. (Ovo gore je blender mada u Unity-ju izgleda skoro isto) Pitanja? Komentari? Šta vam se ne sviđa ? Slobodno ... poželjni su
Nadam se da ću u sledećem postu okačiti SS sveta iz endžina ako pak to ne sredim verovatno ću dovršiti neki do glavnih sistema, o čemu ću opet pisati i objasniti kako rade. Nisam siguran koga interesuje time-lapse video iz blendera tokom rada, na primer na ovakvim modelima, svejedno sam imao u planu da odradim jedan time-lapse za model od početka, uključujući modeliranje, obradu tekstura i sl.
Dopuna: 09 Apr 2014 13:27
Ovo me je zaista iznenadilo.
Uzeo sam jednu scenu iz projekta i izgradio apk da testiram isti na Androidu. Očekivao sam loš FPS jer je scena masivna, međutim SG S2 je izvlačio iznad 30 FPS-a pa sve do 60... što je impresivno
SS sa telefona. Ono što me je takođe iznenadilo je što je uopšte scena radila bez većih problema. Ove siluete su samo neki testovi shadera koje sam vršio i koje se nalaze na PC verziji a jedini problem koji sam primetio na telefonu je nedostatak svetla. Iako u planu nemam nikakvu podršku za Android, voleo bih da korisnicima pametnih telefona mogućim dodatni prikaz nečega, bilo inventara ili mape.
Dopuna: 25 Apr 2014 4:02
Iz endžina bez dodatnih vizuelnih efekata.
|
|
|
|
|
|