Unity Game Engine - opšta diskusija

2

Unity Game Engine - opšta diskusija

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12402

^ Probao sam upravo WebGL build i prezadovoljan sam kvalitetom...



Doduše, kompajliranje traje strašno dugo.
Veličina izlaznog foldera je isto loša - 2mb za stari Web build, 44mb za WebGL.

Možda je to do mene jer opcije za izvoz nude tri preseta :
Slow - fast build
Fast
Very Fast - slow build (Koji sam ja izabrao)

Sadržaj izlaznog foldera se uploaduje na sajt i sve radi bez frke bez ikakvog podešavanja.
Za stari web build je bilo potrebno izmeniti HTML, navesti source do public unity3D fajla na serveru i onda okačiti HTML negde i dati link do njega.

Znam da su se drugi žalili doduše, da im ne radi WebGL ali meni je za ovu scenu iznad OK.

Možete i vi da probate ovaj demo iznad, pa ako hoćete javite da li i vama radi na 60 FPS-a glatko.
Koristio sam Fraps da pogledam FPS inače.

Inače imam utisak kao da sam pokrenuo na maksimalnom grafičkom presetu na Windowsu projekat.
Stari web build je dosta loše uticao na kvalitet.


Hajde videću da okačim neku realističnu scenu koja malo više zahteva pa da vidimo kako će da se ponaša Smile



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Programer
  • Pridružio: 23 Maj 2012
  • Poruke: 4575

Napisano: 31 Maj 2015 11:56





Dopuna: 31 Maj 2015 12:03

IE



offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12402

Interesantno - IE je jedini browser koji mi bez problema i sada pokreće stare web buildove.
Probao sam i sa FF-om i Chrome-om (Npapi zastavica uključena) i opet ništa.

Što se te greške tiče :



Primetio sam da GL klasa ne radi, nju sam koristio za wireframe opciju.

offline
  • Milan
  • Pridružio: 17 Dec 2007
  • Poruke: 14824
  • Gde živiš: Niš

Kod mene radi i u IE i u Chrome.

offline
  • Programer
  • Pridružio: 23 Maj 2012
  • Poruke: 4575

Ne radi ni na drugom račnaru, Windows 7, Chrome 45.0.2414.0 dev-m...

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12402

Ne znam kakva ti je konfa Elite, ali meni vuče 500mb ovaj build :



Na prošlom ss-u se vidi da mora browser da povuče bar 250mb, u suprotnom će da ti izbaci grešku i onemogući pokretanje. Može da se premosti ta opcija pa da se pokrene svejedno, ali ko zna kako bi to radilo.

Hteo sam neki PBS realistični build da napravim, da vidimo kako bi radilo.
Međutim svaki fotorealistični model sa mnogo poligona na koji sam naišao je u ekstenziji koju ja ne mogu da otvorim jer nemam softver.

Kada kažem fotorealistično, mislim na nešto ovako :
http://www.uniform4.com/free3d.html

Ako neko ima 3DS Max i može da iskonvertuje to u 3ds, obj, fbx ili bilo šta, uradite pa mi okačite da uvučem u Unity i probam Smile

Izmena :
Probao sam ja sada Trialom par modela.
Nisam uspeo da ih konvertujem.

offline
  • Més que un club
  • Glavni vokal @ Harpun
  • Pridružio: 27 Feb 2009
  • Poruke: 3898
  • Gde živiš: Novi Sad,Klisa

Srki kralju ovo ekstra izgleda Very Happy

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12402

Napisano: 09 Jun 2015 19:36

Unity 5.1 je stigao

Novine :
- Privremeno testiranje Multiplayer alata
- Nativna VR podrška
- Ispravljeno više od 170 bagova
- Preko 70 izmena i API poboljšanja

Zvanično : http://blogs.unity3d.com/2015/06/09/unity-5-1-is-here/

Update 1 za verziju 5 donosi bolju VR podršku i novo rešenje Unity tima za Multiplayer igre.
Cilj im je bio da olakšaju pravljenje igara za više igrača a sada je to i moguće.

Novo rešenje podrazumeva matchmaking i relay servere za do 100 igrača - besplatno.
Za one koji žele da eksperimentišu, ova mogućnost će biti samo privremeno tu, dok će servis kasnije javno biti omogućen zvanično.

Sada postoji nativna podrška za Oculus Rift a biće i zvanične podrške za M$ Holo Lens i Gear VR.
Uz nativnu podršku su došle i brojne optimizacije za VR platforme.

Dopuna: 09 Jun 2015 20:52

Redizajniran je Splash meni :



Novo dugme u Animation prozoru :



I dodali su lock dugme takođe.

+ Ovo još uvek laguje

Nove network komponente :



Sredili su i Color picker prozor, dok je HDR picker dobio izmene :



E, konačno su ovo sredili :
Editor: Incremental naming of instantiated GameObjects to use format: MyName, MyName (1), MyName (2)

Pre je bilo :
GameObject
GameObject(Clone)
GameObject(Clone)(Clone)
GameObject(Clone)(Clone)(Clone)
GameObject(Clone)(Clone)(Clone)(Clone)
GameObject(Clone)(Clone)(Clone)(Clone)

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12402

Napisano: 16 Jun 2015 21:29

Unity 5 The Blacksmith Demo


Dopuna: 20 Jun 2015 16:19

Unity 5 opet :

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12402

Pravim prototip ideje za neku igru pa sam napucao efekte ovde Very Happy



Uglavnom ovo za obične korisnike pre Personal edicije uopšte nije bilo moguće, ili ako je bilo sada bih imao tu 5 fps-a.

Color Correction
Camera Motion Blur
Bloom
FXAA
Crease Shading
Contrast Enhance
Color Correction Ramp
DoF
Fisheye
Global Fog
Sun Shafts
Tonemaping

Pitam se kako bi tek izgledalo sa nekim lepšim rešenjem za travu i PBSom.

Edit : Ovo je Unity 5 inače.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 989 korisnika na forumu :: 26 registrovanih, 3 sakrivenih i 960 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 357magnum, bigfoot, ccoogg123, cenejac111, djuradj, Draganeli, hyla, Još malo pa deda, Kaplar2, Koca Popovic, ladro, Lieutenant, Mcdado, milutin134, Misirac, Miškić, Mlav, novator, Parker, Romibrat, savaskytec, sevenino, stegonosa, x9, Zerajic, Živković