evo zanima me unity, koliko sam vidio dosta ljudi radi fps, rts, razne platformere, a nitko utrke
da li se može napraviti nešto slično dirt-u, fm6, i ac, i sličnim rally igrama
nadam se može u ovoj temi biti pitanje
hvala
Može naravno.
Unity čak ima neke svoje physics komponente za vozila, kao što su npr. točkovi.
Imaš pristup svoj fizici preko koda itd.
Međutim ono što ti treba kod pravljenja takve igre je dobro poznavanje fizike ako želiš realistične rezultate.
hvala na odgovoru
znam dovoljno fizike, a i ima dosta kodova (skripti) preko interneta
da bilo bi realistična kao assetto corsa i dirt rally (neka mješavina),
trenutno je sve u fazi razmišljanja, traženja engine-a (biranje između unity, unreala i cryengina)
Svaki od ta tri endžina može da ti napravi igru kakvu zamisliš, međutim treba ti dosta iskustva da to lepo izgleda.
Ako sam radiš to će potrajati, što je i normalno. Ne može jedan čovek da bude odličan programer, odličan artist, da pravi pro animacije ...
Znam da postoji mnogo paketa u Unity Asset Store-u koji će ti kroz par klika dati odličnu i solidnu bazu realističnosti za vozila, ali takvi paketi imaju i viskou cenu.
Ako sam kreneš da radiš, kao što rekoh, moraš odlično da poznaješ fiziku. Očekuj da ćeš morati kodom i fizikom u endžinu da rekreiraš pojave iz realnosti itd.
Podrazumeva se da si ranije programirao i da se upoznaš sa okruženjem u kom radiš, a to može malo da potraje. Doduše, smatram da je Unity vrlo lak endžin za upoznavanje. Ne mogu da tvrdim za druga dva izbora jer ih nisam dovoljno koristio.
FPS je daleko jednostavniji da se napravi ... mogu u dve rečenice da ti napišem šta je potrebno za to, sa sve AI rešenjem.
Rekao bih isto i za RTS, samo što je tamo problem optimizacija malo, zbog ogromne površine koja se renderuje. Isto može u dve rečenice da stane ono što je potrebno za gejmplej takve igre.
U svakom slučaju, sve je moguće, samo treba da odvojiš dosta vremena, da ne odustaneš kad nešto ne ispadne kao što si zamislio ili kad ne možeš da rekreiraš nešto jer nemaš veštinu da to odradiš.
Ako ništa, naučićeš mnogo dok radiš na nekom projektu, o samom endžinu i o nekim specifičnim situacijama vezanim za projekat.
Modovanje igara nisam radio ozbiljnije, najbliže što sam radio je upotreba nekog API-ja za ETS2 i modifikovanje neke web aplikacija da izvučem na mobilnom telefonu telemetriju.
Čuo sam da neki ljudi dođu do posla u giga kompanijama samo zahvaljujući modovima, ali ti ljudi obično naprave nešto što postane strašno popularno, kao npr Dota, neke mape za CS poput de_dust 2 itd.
Imaš ljude koji će ti reći "Šta bre, nubare, koristite Unity, Game Maker, napravite svoj endžin da shvatite kako šta radi", pa imaš ljude koji će ti reći da nema smisla pisati svoj endžin ako već postoji nešto gotovo, itd.
Imaš milion tih nekih poslova oko razvoja igara i kažem, ne možeš biti pro u svemu, odluči se za jedno ili par izbora.
Ja nisam pro u ničemu btw. već guram nos u sve i svašta pa krpim nekako
Citat:Escape from Tarkov
Mislim da ovo ne bi mogao sam da uradiš kao početnik.
Rekli su da su napravili teške izmene endžina da bi ostvarili ono što su hteli.
Pa imaš neke stvari poput Shadera, koje zahtevaju da znaš kako radi svetlo i priča su za sebe.
Projekat na tom nivou je više poduhvat za neki manji tim ljudi, gde svako zna svoj posao.
Jedna osoba može da rekreira sve to ali neće izgledati ni blizu ispolirano kao ta igra, ili to ili ćeš da provedeš više godina na tom projektu sam
Srki94 ::To već ne znam stvarno.
...
Čuo sam da neki ljudi dođu do posla u giga kompanijama samo zahvaljujući modovima, ali ti ljudi obično naprave nešto što postane strašno popularno, kao npr Dota, neke mape za CS poput de_dust 2 itd.
zaboravio si i arma i bf ,
Srki94 ::
Mislim da ovo ne bi mogao sam da uradiš kao početnik.
ma to sam uzeo za primjer, nisam ja još na toj razini, ja sam više na ovoj ,
Osim tih bitnih izmena, WebBuild, PS3 i iOS6 deploy opcije nisu više podržane.
Citat:A fond farewell to the Web Player, PS3 deployment, and iOS 6 support
As announced previously, and as a consequence of browser vendors’ move to the plug-in-free Web, Unity 5.3 is the final Unity release to support Web Player deployment. You can, of course, continue to use Unity 5.3.4 or earlier Unity builds to ship Web Player games should you wish to.
We continue to see performance improvements from our WebGL build option, and it’s a fully supported and viable build target you can use to make web games right now. Unity will continue to invest heavily in the WebGL platform, and to work with browser vendors to deliver further improvements.
Given how quickly iPhone users update to the latest version of iOS, it also makes abundant sense for us to remove iOS 6 from the list of build targets for this release of Unity. We’re also moving on with a tear in our collective eye from supporting PS3 deployment, allowing us to concentrate more fully on helping you build even more great PS4 games.