offline
- nsdukens
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 28 Jan 2008
- Poruke: 1
|
„Zadovoljni“ korisnici Neobee ADSL usluga
Januar 2008. godine
Odlučili ste da postanete korisnik adsl usluge. U Novom Sadu postoji više provajdera koji vam to mogu omogućiti. Čuli ste sigurno i od ranije za provajdera Neobee, koji u zadnje vreme baš često reklamira svoje adsl usluge i odlučili ste se za njih. U tim reklamama čuli ste da se radi o paketu usluga koji podrazumeva sledeće:
- besplatan modem i setup
- rešavanje vašeg zahteva u najkraćem mogućem roku
- stalnu i sigurnu vezu
Dolazite veseli da preuzmete opremu, naravno oni vam daju neke papire da potpišete, uz to vam kažu da su to formalnosti i vi naravno ushićeni potpisujete sve to jer ipak oprema je skupa i morate garantovati za nju.
Nakon toga sledi:
- Naravno da dobijate modem na korišćenje koji morate vratiti po prestanku korišćenja usluge
- Taj modem nosite kući i sami se snalazite kako da ga prvo povežete sa telefonskom linijom i računarom (uz uputstvo na srpskom jeziku za više modela modema tako da nećete baš biti sigurni koji je vaš modem od ponuđenih)
- Naravno ako imate kratak kabel koji ide prema telefonskoj liniji, koji ste dobili od provajdera, i ako ne znate ništa o žicama - nećete moći sami da povežete modem
- Od vašeg zahteva da želite da koristite adsl uslugu, pa do realizacije mora da prođe bar 15 dana, naravno ukoliko vaš telefonski priključak ima tehničkih ulsova za to
- Ipak, naoružani strpljenjem, lemilicom, izolir trakom povezali ste se na internet i sve brige su sada iza vas...
Hm ... Da li je baš tako ?
Posle nekog vremena iskače prozor – diskonektovani ste sa interneta. Hm... Pa dobro šta sad i drugim provajderima se to dešava. Poučen ranijim, sličnim iskustvom kod drugog provajdera dovoljno je resetovati modem tj. izvući mu napajanje i ponovo ste na netu – ništa posebno. Hm... ništa se ne dešava... Probate još par puta, ali rezultat je isti. Sledeći korak, pretpostavljate je restartovanje računara. Dobro, restartovali ste računar, isto. Hm, da niste možda pogrešno restartovali modem? Pa, dobro nije problem restartovaćemo ponovo. Ništa...
Kao pravi iskusan korisnik kompjutera, restartujem računar ponovo i evo ga sad radi ?! A, dobro desilo se, šta sad ...
Kad posle 30 minuta ista priča i tako sam ja koristio usluge adsl-a pola meseca i na kraju sam odustao od silnog restartovanja računara, bojim se pozliće mu. Odlazim u Neobee da vratim iznajmljen modem bez ikakve ljutnje, šta sad ne radi, ne radi, vratiću nazad.
E tu nastaje najzanimljiviji deo priče:
Ne možete da vratite modem i opremu kad vi želite nego tek kad vas oni obaveste da ste usključeni. Dobro takva je procedura.
Ali, zabrinuto će Neobee devojka: „A kad ste vi postali korisnik naših usluga?“
na šta smireno odgovaram: „Pa od pre 15 dana, zbog čega me pitate?“
Neobee devojka: „Uh, pa postoji novina, Vi ste potpisali ugovor po kome ste dužni da morate da koristite adsl uslugu najmanje godinu dana“.
„Jesam potpisao 2-3 papira ali tamo nisam video da piše da sam u takvoj obavezi“, zajedno prelazimo ugovor i stvarno toga nema tamo.
Dolazi druga ADSL Neobee devojka, sasluša celu priču i kaže:
ADSL Neobee devojka: „ Pa, da nema u tom ugovoru reči o tome ali dok ste popunjavali formular na internetu bili ste obavešteni o tome“.
Pokušavam da se prisetim kako sam popunjavao formular pre mesec dana na internetu, ali ne sećam se tih detalja.
Na moje pitanje: „Pa dobro preko interneta je mogao da popuni bilo ko koje podatke, ali niko mi nije od vas ovde rekao kad sam potpisivao da postoji ta obaveza?“.
Odgovor je bio očekivan. ADSL Neobee devojka: „Ali na internetu ste bili upoznati“.
Pa dobro, pitam ja, a ko je popunjavao taj formular ? Kako znate da sam to baš ja ?
ADSL Neobee devojka: „Pa u formularu stoje vaši podatci“ - iako ja ne živim na toj adresi.
Dobro, pitam ja, „koga će te vi sad da tužite za 4000 dinara kazne prekida ugovora?“
ADSL Neobee devojka – naravno : „Pa Vas jer su Vaši podaci u formularu“.
Kako bi mi izašli u susret postojala je mogućnost da moj paket preuzme neko drugi i da on nastavi dalje 11 meseci. Međutim pokušavao sam da nađem nekog kome bih predao vruć krompir – pretpostavljate – nisam našao. Zatim sam došao na ideju da korisnika Neobee adsl-a koji od ranije koristi tu uslugu zamolim (pošto on nije u toj obavezi) da prekine sa korišćenjem svog paketa Neobeea bez posledica i da onda preuzme moj paket, ali nisam nikog hteo da zamaram sa tom pričom.
Na kraju došao je i taj dan, javili su mi da mogu da vratim opremu, a potom moram da platim kaznu od 4700 dinara.
U nastavku čitaćete priče drugih „zadovoljnih“ korisnika
Januar 2008.
Samo cju recji jedno, bezite od neobee
1.telekom
2.ptt
sve ostalo su loshije kopije gornjih, neobee je ubedljivo najloshiji ISP u srbiji, imam paket od 1Mb, nikad nisam osetio tu brzinu od 100KB/s, maximalno sam imao 70KB/s, surfing je katasrofa 5-15KB/S, youtube 20-50KB/S, Blagi uzas, totalno nepreporuchljivo. Imam vrhunski modem i kucja mi je od centrale udaljena 100tinak metara, znachi idealni uslovi. Jad i beda!!!
elitesecurity.org/t133295-16#1752693
Januar 2008.
Upravo tako.
Ja sam 29.11. resio i posle 2 godine i jace raskinuo ugovor i posle 15 dana presao na Telekom.
Mislim da sam otkrio novi pojam adsl-a.
Takodje sam imao 1024 na Neobee-ju, a kod Telekoma sam uzeo 512kbps i za nedelju dana skinuo vise nego prethodni mesec na 1024.
Toplo preporucujem ocuvanje zdravlja i zivcanog sastava i brz prelazak na drugog provajdera, stim sto bih dodao na listu i Sezam.
Ptt nema modeme, pa nisu primali nove korisnike, bar pocetkom decembra.
Inace procedura je da posle raskida Neobee daje nalog za deinstaliranje porta, to traje 5 dana, onda jurite Telekom na 9813 ili web prijava na saju i za 2-3 dana vas pozivaju da uzmete opremu. Forvard porta za torent klijent ide bez problema na Huwai ruteru i mirni ste.
Garantovano gubite osecaj da placate nesto sto nemate, da vas neko za*ebava u zdrav mozak, reinstaliranje wind..., otvaranje portova, zatvaranje, stajanje na jednoj nozi, pozivanje belog maga da skine crne cina za vaseg linka....
elitesecurity.org/t133295-16#1752693
24.04.2007
hm...Ono sto ne mogu da verujem kod Neeobe-ja je da kada vam istekne pretplata za tekuci mesec (koristim ADSL 256/64) oni vam automatski ukinu pristup webmail-u. Ukoliko ne ugasite racunar on ce biti i dalje konektovan ali mail necete moci skinuti ???? Sta kad otputujem negde pa ne uplatim ADSL na vreme?
Opcije:
1. Upatiti ADSL 2-3 meseca unapred,
2. Ne putovati nigde,
3. Pozvati ih sa letovanja npr. Grcka pa ih zamoliti da vam proslede mail na neki xx.yahoo.com ili slicno
4. Obavestiti jedno par stotina ljudi da menjate mail zato sto je vas ISP golo g*****
5. Poslati mail sa prituzbom Neobee-ju (uradio al me nisu j*** ni 5%)
6. Nekoristiti Neobee mail nalog,
7. Promeniti provajdera,
8. Prelistati es forum da nebi napravili kardinalnu gresku
elitesecurity.org/t133295-15#1745481
19.01.2006
Uzeh ja kod neobee aDSL (najjeftiniji paket), dodjoh kuci podesim sve kako treba, upalim komp, ubacim cd da instaliram drajvere kad ono prazan cd! E ljudi da ne poverujes. Morao sam opet da odem do njih i uzmem drugi cd. Kasnije instaliram, kad ono nece da otvori ni jedan sajt? Konekcija 64Kbs (downstream)!? A trebalo bi da je 256Kbs! Kazem ja to njima, tek ce oni meni: "Postovani, da li nam mozete opisati kako ste povezali modem sa telefonskom linijom i telefonom?"... a ja poceo da se smejem Boze sacuvaj "kako", pa jedino kako i moze, kako je opisano (nacrtano) u uputstvu. U medjuvremenu, proradila je konekcija, otvaraju se stranice sajtova, ali je downstream i dalje 64Kbs? Jos jedan problem, telefon pocne da zuji posle 15 min razgovora, pocne toliko da zuji da se nista ne cuje! ne znam sta se desava kod njih, ali prestali su da mi odgovaraju na mail. Porucio sam im da cu da raskinem ugovor kad se zavrsi mesec. Eto mog iskustva, po svemu sudeci "negativno" iskustvo!
arhiva.elitesecurity.org/t133295-Neobee-ADSL-Iskustva
22.01.2006
Uzeh i ja Neobee ADSL danas i odmah razocarenje! Lepo sam ih pitao da li ima nekih ogranicenja da zakacim vise od jednog racunara, i oni mi lepo kazu: moze, ali ces morati da kupis ruter ili switch. Posto vec ima takvu varijantu preko kablovske, popunim obrazac, sacekam, itd... Potpisem, dobijem modem, kad ono - na modemu name mreznog priljucka - samo usb! Odem do tehnicke podrske, i oni mi ladno tek onda kazu: samo bisnis korisnici mogu da dobiju tu varijantu!
E, reklama cini cudo!
Vidim da su drugi vec odgovarali na ovaj post ali bez poznavanja pravog stanja stvari. Neobee kao provajder u svojoj ponudi daje besplatno modem-ruter, poenta price je da usmeno ili preko e-maila obecaju sve a posle se ispostavi da nije tako.
Meni je bio obecan modem-ruter cetvoroportni a dobio sam modem-ruter jednoportni tako da sam uredjaj povezao na switch i tako resio problem povezivanja vise racunara. To da oni ne daju takve uredjaje prvi put cujem a pri tom sam procitao na drugom forumu da je korisnik dobio cetvoroportni modem-ruter iako je obicni home user. Pravilo je da nema pravila i da dobijas modem-ruter koji trenutnio imaju.
Ovo vazi i dan dans – 2008. godine.
arhiva.elitesecurity.org/t133295-Neobee-ADSL-Iskustva
24.01.2006
Ja licno ne koristim neobee ADSL ali sedim za njihovim svaki dan na dve lokacije i na obe se desava isto, i problem je do samog neobee-ja.
Znaci, radim nesto na netu, skidam, surfujem, nije bitno i samo u jednom trenutku sve stane i stoji tako 10-15-20 minuta, ne pomaze nikakvo rekonektovanje jednostavno posle proradi samo od sebe.
A da nije do linije znam tako sto kad prestane da rade, samo promenim user i pass od drugog provajdera koji ja koristim kuci i sve radi, vratim se na neobee, ne radi, opet od drugog radi, onda radim na drugom, a povrememno proveravam da li je neobee proradio da se vratim na njega...
Uglavnom, desava se na vise mesta, dva ja vidjam licno svaki dan, i menjacemo ovako vise ne moze...
arhiva.elitesecurity.org/t133295-Neobee-ADSL-Iskustva
i danas se dešava isto to – 2008.
23.02.2007.
Dragi forumaši, ako ste primetili, nije me bilo duži period na forumu. Razlog je što se trenutno konektujem preko starog "dobrog" dial-upa. Zašto? Naime, bio sam zadovoljan korisnik Neobee ADSL-a već dobrih godinu dana. Sve je dobro radilo, do pre nekih mesec dana. Tada se link na modemu sam od sebe izgubio i nisam mogao da se konektujem. Zvao sam tehničku podršku. Ljudi su prvo naravno, po Microsoft sistemu, rekli da proverim da li je modem uključen u struju i dobro povezan na telefonsku liniju, što je naravno bio slučaj. Zatim su mi rekli da ponovo instaliram drajvere. Sve sam to uradio, i nije pomoglo. Linka i dalje nije bilo. Ponovo zovem podršku, objasnim im stvar, oni kažu da dođem kod njih da mi daju drugi modem. To sam i uradio. Isto sam dobio ActionTec modem koji davao link. Ponovo sam zamenio modem i dobio treći ActionTec koji se isto ponašao. Opet zovem podršku i kažu mi da dođem da ponovo zamenim modem. Ovog puta će mi dati neki "potpuno drugačiji". Tada sam dobio ASUS USB ADSL modem. Ni on nije davao link. Tada su rekli da je problem u Telekomu i kontaktirali Telekom. Ispostavilo se da je neki kvar do njih. Iz Neobee podrške su mi tada rekli da će mi dati i ASUS router, za svaki slučaj, da probam sa njim. Gle, za divno čudo, router je uhvatio link, ali stranice su se učitavale sporije od modemske veze. Kada sam se ulogovao na administrativnu stranicu od routera, imao sam šta da vidim! Umesto brzine 256/64, bio sam konektovan sa brzinom od 128/64 ili, ako sam imao više sreće, 160/64 kbps (ako ne verujete, pogledajte priložene slike)! Zanimljivo... Neobee je ponovo kontaktirao Telekom i oni su tada rekli da je sve u redu (?) i da je problem do korisnika.
12.12.2006.
Odlučio sam se za ovaj novosadski provajder zato što su me ponela iskustva ogromnog broja zadovoljnih dial-up korisnika. Ali vrlo brzo se ispostavilo da je saradnja sa njima pravi horor, bar kada je ADSL u pitanju.
Prva stvar koja mi je bila sumnjiva je to što nisam dobio ADSL ruter kako sam očekivao, nego običan ADSL PPPoE modem. Kasnije se ispostavlja da je taj modem kvalitetne rumunske proizvodnje.
Druga stvar koja mi je bila sumnjiva je razgovor sa "stručnim" tehničkim osobljem u njihovim prostorijama. Naime, kada sam video da se radi o modemu, a ne o ruteru, pitao sam ih za kratko uputstvo za instalaciju. Krenuo je ohrabrujući dijalog:
- Gospodine, sve je automatski podešeno, samo odaberite opciju broadband....
- Ja ne mogu da odaberem opciju broadband...
- Kako ne možete koji windows koristite?
- Nisam windows korisnik
- Aha, znači Linux (*), pa ja ne znam tačno za Linux, ali sigurno vam je to isto, dakle imate broadband konekciju....
(*) Šta bi bilo da sam na BSD-u kojim slučajem???
Posle nekog vremena potrošenog na PPPoE HOWTO, i posle sati i sati potrošenih na rumunsko čudo tehnike, zaključujem da sam sve uradio što je u mojoj moći, i da je vreme da se obratim tehničkoj podršci.
- Halo, Neobee? Ja sam taj i taj, ne radi mi ADSL, uzeo sam modem pre neki dan.
- Koju poruku vam windows izbacuje?
- Ne koristim windows, ali mogu da vam pročitam ppplog.
- Aha..... pozvaćemo vas, samo da vidimo sa Telekomom.
I tu izvesni mladi gospodin odlazi sa linije, i javlja mi se posle 15-ak minuta sa obaveštenjem kako dripci iz Telekoma nisu spojili "cicncilator" sa "blajbingerom" i da će sve da proradi za tili čas. Tako i bi, ADSL radi, mojoj sreći nema kraja. Nakon nekog vremena korišćenja blagodeti stalnog interneta, jedan dan započinje sa istim onim simptomima koji su se javljali pre "cincilatora" i "blajbingera", i naravno ponovo mi se rodi ideja da bi tehnička podrška možda mogla nešto da zna o tome (ne znam šta mi bi). Ispostavlja se da su zaista bili obavešteni o "kvaru na optičkom linku" (ekvivalent kvaru na "visokom naponu" kad nestane struje) i da su mi uredno poslali mejl o tome (na adresu koja naravno nije ona koju sam im ostavio kao svoju kontakt adresu). Ni par dana nije prošlo, a hitri momci iz Telekoma su stigli da oprave "optički link" i sve je bilo kao i pre. I upravo tako, posle nekog vremena probudim se jedno jutro da vidim dokle je "skidanje" stiglo, i vidm da je veza pukla još negde čim sam zaspao. Kako bih bio siguran da je sve u redu sa mojim podešavanjem PPPoE-a na mojoj Linux mašini, rešio sam tada da reprodukujem problem i na windows računaru. Uzeo sam od drugara win laptop i na njemu sam napravio čuvenu "broadband" konekciju, i isprva sam uspeo da se zakačim. Ali nakon što se raskačim više ne mogu da se nakačim. Hmmm... novi problem, šta bi to moglo biti? Da pitamo tehničku podršku? Naravno
- Halo, Neobee? Ja sam taj i taj, ne radi mi ADSL, uzeo sam modem pre neki dan.
- Šta vam se događa?
- Kada se raskačim, više ne mogu da se nakačim.
- Jeste li restartovali računar?
- Nisam.
- E pa treba da ga restartujete, znamo za taj problem.
- Ali ja neću da ga restartujem.
- Na žalost, morate, naš modem tako radi. Znate, windows-u pukne neki servis...
- Koji servis?
- Ne znamo.
Hvala Bogu, bar sam ove muke pošteđen. Ali iznenađenja sa pucanjem veze se dešavaju konstantno, čak dva puta dok kucam ovu, najverovatnije oproštajnu poruku od Neobee-ja. Sad, da li je uzrok ovome razvijena Srbija sa svojim Telekomom, ili razvijena Rumunija sa svojom elektronskom industrijom, ja zaista ne znam.
Inače, možda nekom bude zanimljiv podatak da se u skupu celih brojeva od 0 do 65535 nalazi ni manje ni više nego 65534 broja (naravno uključujući 0 i 65535). Prema Neobee-u, iz ovog skupa su izbačeni brojevi 139 i 445 iz nepoznatih razloga. Da pojasnim: Kada sam im izneo uverljive dokaze da su mi filtrirani portovi 139 i 445, oni su mi rekli da mi ni jedan port nije filtriran, a kako pouzdano znam da su mi ova dva porta zatvorena od strane njih, onda jedino mogu da zaključim da od 0 do 65535 ne brojimo svi na isti način.
Ovo bi bilo ukratko ono što mi se u prethodnih mesec dana izdešavalo, čak sam se trudio da sitne stvari ni ne pominjem. Možda sam ja eto bio takve sreće, možda neko drugi može samo lepe stvari o njima da kaže. Što se tiče portova 139 i 445, razumno je da im je lakše da ih zatvore nego da razmišljaju o hiljadama pritužbi od strane ljudi koji su nesmotreno "šerovali disk ce". Ali to nije razlog da mene prave budalom. I nisu oni jedini, još mnogo ranije sam čuo da ovi "analogno digitalni što menjaju akronim" blokiraju ove portove, da bi skinuli bedu s vrata. To je inače drugi razlog (pored promene značenja akronima) zašto nisam odabrao njih nego Neobee.
Toliko od mene, nadam se da će nekome da pomogne.
arhiva.elitesecurity.org/t232921-Iskustvo-sa-Neobee-jem
Sličnih iskustava možete naći puno na interenetu ako pretražite pojam „neobee adsl iskustvo“.
|