offline
- bobby
- Administrator
- Pridružio: 04 Sep 2003
- Poruke: 24135
- Gde živiš: Wien
|
- 49Ovo se svidja korisnicima: Springfield, IvanC, robilad, Taxista, AleX, ThePhilosopher, KlinkaPalacinka, mcrule, SSpin, strucnjak96, nemanja_066, njuskalo75, helen1, Markohns, tropik, Red_star_girl, Banop, Boske_KG, DJBl3nd, NIx Car, Sass Drake, InTheBox, A.L., Rumba King, PegazHosting, TheSpringEagle, kostic.dk, Rogi, daxytt, friends555, Hibrid98Files, Jimmy4, g[h]ost, ilovephp, rzbrzotrz, Vitez2, gsb, TwinHeadedEagle, ivance95, E.L.I.T.E., BlekMen2, djolew, RJ, Marko Ivanović 2, Srki94, TheChains, Rocky I, Mr.Blackwell, psyho93
Registruj se da bi pohvalio/la poruku!
Kako otvoriti temu u Ambulanti?
Ambulanta je deo MyCity foruma namenjen za rešavanje problema prouzrokovanih malicioznim softverom.
Otvaranje teme u forumu Ambulanta podrazumeva da ste se upoznali sa i prihvatili pravila ovog foruma dostupna na sledećem linku:
Pravila ovog dela foruma
Otvaranje teme u forumu Ambulanta sastoji se iz dva koraka:
detaljan opis problema;
postavljanje dijagnostičkog izveštaja (log-a, logfile-a);
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Korak #1:
Pri otvaranju teme navedite:
na koji način se ispoljava problem oko koga tražite pomoć;
kada se taj problem počeo ispoljavati;
ukoliko zaštitni softver koji koristite nešto detektuje, a ne može da ukloni, napišite/iskopirajte nazive detektovanih datoteka u poruku;
na koji način ste pokušali rešiti problem;
kakvom internet konekcijom raspolažete (tip i brzina konekcije);
bilo kakve dodatne informacije koje bi mogle pobliže opisati stanje na vašem računaru.
Napomena: članovi AMF tima nisu softverski sistemi za analizu logova već ljudi.
Nažalost, određeni korisnici to izgleda ne razumeju i otvaraju teme bez da napišu ijednu reč zašto to čine - samo "tresnu" logove u temu i očekuju da im neko posveti nekoliko sati svog života a da oni pri tome nisu spremni da odvoje 30 sekundi za opis problema.
Svaka takva tema će biti obrisana.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Korak #2:
Preuzmite Farbar-ov alat Farbar Recovery Scan Tool (FRST) i sačuvajte ga na radnu površinu (Desktop):
Možete koristiti i sledeće direktne linkove: FRST 32bit. verzija, download link | FRST 64bit. verzija, download link
- Alternativni Farbar Recovery Scan Tool (FRST) download link:
Obaveštenje: Postoji 32bit. i 64bit.-na verzija. Potrebno je preuzeti verziju koja je kompatibilna sa vašim sistemom.
Ako niste sigurni koja verzija se odnosi na vaš sistem, preuzmite ih obe i pokrenite. Samo jedan od njih će raditi na vašem sistemu, to će biti prava verzija.
dvoklikom pokrenite program, kada se alat pokrene kliknite Yes na disclaimer prozor;
pričekati koji trenutak dok alat proverava postoji li novija verzija;
Kada alat ispiše "The tool is ready to use." poruku, FRST je spreman za upotrebu.
kliknite na dugme Scan;
.
po završetku skeniranja, alat će formirati izveštaj (FRST.txt) u isti direktorijum/lokacija gde je FRST alat sačuvan;
iskopirajte sadržaj FRST.txt izveštaja u poruku;
po prvom pokretanju, alat bi trebao formirati i dodatni izveštaj (Addition.txt);
okačite Addition.txt izveštaj uz poruku koristeći opciju Prikači fajl
Napomena: u slučaju da zaštitni softver omete FRST u radu, privremeno deaktivirajte isti u većini slučajeva preko desnog klika na ikonu programa u system tray (uputstvo) i ponovo pokrenite FRST.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Dodatna pojašnjenja
Kako otvoriti novu temu?
Kliknite taster:
Upišite naslov i opis problema, postavite izveštaje u poruku (kopiranjem ili korišćenjem Prikači fajl, zavisno od toga šta piše u uputstvu).
Da bi pregledali poruku pre slanja, kliknite Pregled poruke.
Da bi poslali poruku, kliknite Pošalji.
Kako priložiti izveštaj?
Kliknite Prikači fajl - u File upload prozoru, kliknite Choose..., odaberite željeni izveštaj i kliknite Open.
Kliknite Okači! - po izvršenom slanju, link ka izveštaju će se pojaviti u polju za pisanje poruke.
|