Poslao: 30 Avg 2012 00:07
|
offline
- Fil
- Legendarni građanin
- Pridružio: 11 Jun 2009
- Poruke: 16586
|
Zdravo Goco. Preporucujem ti da poslusas savet TwinHeadedEagle-a, jer je on najblizi problemu koji imas.
Znas dobro engleski, stoga prelistaj malo podesavanja na telefonu (Settings).
Ja cu da okacim primer sa svog telefona i dopuniti poruku.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 30 Avg 2012 00:07
|
offline
- Pridružio: 23 Avg 2012
- Poruke: 60
- Gde živiš: BG
|
Telefon ti skida preko mobilnog interneta (ne wifi-ja nego 3G,edge) i to ti trosi kredit.
|
|
|
|
Poslao: 30 Avg 2012 00:17
|
offline
- Fil
- Legendarni građanin
- Pridružio: 11 Jun 2009
- Poruke: 16586
|
Napisano: 30 Avg 2012 0:10
Settings --> Wireless and Network --> Mobile Networks : iskljuci opcije
a) Use packet Data
b) Data Roaming
Podesavanja mogu da zavise od telefona do telefona i verzije Androida, ali verujem da ces se snaci.
Sada cu da vidim jos opcija.
Dopuna: 30 Avg 2012 0:17
Takodje, imas podesavanja unutar Settings --> Accounts and sync:
a) Bacground data (ovo cesto iskljucim, a ukljucim kada preuzimam aplikaciju sa Google Play Store (mora))
b) Auto-Sync (ovo mi je iskljuceno --> iskljuci i ti).
Settings --> About Phone --> Software Update:
a) iskljuci: Auto update
b) Strikliraj: Wi-Fi only !
|
|
|
|
|
Poslao: 30 Avg 2012 00:31
|
offline
- Pridružio: 16 Okt 2010
- Poruke: 3468
- Gde živiš: KRAGUJEVAC
|
Bravo Phil to je uzrok, jer joj je uključen net i stalno updejtuje app, a ako je još na automatski namešteno da se app updejtuju, onda kredit(MB) idu kao ludi. A obaveštenja ti stižu jer je uključena opcija Auto Synh, obično kada se uzima tel kod operatera, i ako oni stave SIM karticu, prvo isključe Mobile Data,.
Samo odradi kako je Philoshoper rekao i prestaće sve, i koristi wi - fi uvek, ne znam kakav paket imaš, da li imaš neograničen net, a ako nemaš onda samo wi - fi koristi.A ako imaš neograničen, onda to i nije tako strašno, mada su oni opasni, pa ti daju, lupam 1gb pri punoj brzini net, a kada potrošiš ide 128kb-s brzina kod Telenora slučaj, za ostale , ne znam.
|
|
|
|
|
|
Poslao: 30 Avg 2012 11:03
|
offline
- Pridružio: 16 Okt 2010
- Poruke: 3468
- Gde živiš: KRAGUJEVAC
|
Moja drugarica radi u Vipu kod mene u Kragujevcu, i čovek uzeo Android tel na pretplatu ali mu nisu isključili mobilni net. On nije znao stalno bio uključen, radio updejtove, i i stigao račun na 50.000din lično sam video foto kopiju računa. Zato ja kada sam uzeo tel u Telenor odmah sam kazao isključite mi mobilni net i lik mi priča da ima dosta slučajeva sa visokim računima upravo zbog neisključivanja mob neta
|
|
|
|
Poslao: 03 Okt 2012 13:21
|
offline
- sr79
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 03 Okt 2012
- Poruke: 3
|
Zahvaljujuci vama sam i ja resila problem sa kreditom,ali nikako da vidim sta treba da iskljucim ili ukljucim da mi jedna te ista porukja ne stize po nekoliko puta... Moze li pomoc?
|
|
|
|
Poslao: 03 Okt 2012 13:24
|
offline
- Fil
- Legendarni građanin
- Pridružio: 11 Jun 2009
- Poruke: 16586
|
Pozdrav i dobrodošla na forum. Možeš li da precizno opišeš kako se manifestuje problem?
- da li primaš istu poruku više puta od jednog korisnika ili od svakog korisnika ili od samo nekih korisnika?
- ima li išta neobično da primećuješ?
|
|
|
|