Problem by eDeals

2

Problem by eDeals

offline
  • jokics 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 24 Okt 2014
  • Poruke: 7

mycity.rs/must-login.png

offline
  • Pridružio: 26 Avg 2010
  • Poruke: 10622
  • Gde živiš: Hypnos Control Room, Tokyo Metropolitan Government Building

Da li ti se i dalje pojavljuju reklame?

offline
  • jokics 
  • Novi MyCity građanin
  • Pridružio: 24 Okt 2014
  • Poruke: 7

Za sad ne.

offline
  • Pridružio: 26 Avg 2010
  • Poruke: 10622
  • Gde živiš: Hypnos Control Room, Tokyo Metropolitan Government Building

Da li su se reklame prikazivale u instaliranom klasičnom Firefoxu ili u TOR Firefoxu koji ti je u folder na Desktopu?




Arrow Korak 1

Ponovo ćemo pokušati pustiti AdwCleaner.

Preuzmi "Xplode"-ov AdwCleaner i sačuvaj ga na Desktop
Dvoklikom pokreni program.
u EULA prozoru klikni na I agree.
Klikni na dugme Scan i sačekaj da se završi skeniranje.
Klikni na dugme Clean i pričekaj da program završi.
Program će zatvoriti sve aktivne programe i izbaciti prozor sa tim upozorenjem. Klikni OK kao potvrdu.
Na sljedeća dva prozora koja se otvore (Informations i Restart required ) klikni OK

Računar će se restartovati, a potom otvoriti Notepad (C:\AdwCleaner[S0].txt) sa izvještajem.
Sačuvaj taj izvještaj na Desktop i okači ga uz poruku koristeći opciju "Prikači fajl"

Napomena: Izvještaj ce takođe biti sačuvan na C:\Adwcleaner\AdwCleaner[S0].txt



Arrow Korak 2

Preuzmi Malwarebytes Anti-Rootkit (MBAR) sa sledeceg linka i sacuvaj ga na Desktop.

Dvoklikom pokreni MBAR () na ikonicu programa:
- Klikni OK na sledecem prozoru da bi dozvolio raspakivanje u zaseban mbar folder na desktop-u;
- mbar.exe ce biti startovan. Na nekim sistemima to moze da potraje nekoliko dodatnih sekundi, te pricekati pokretanje.;
- U uvodnom prozoru klikni dugme Next ukoliko si saglasan;



• Na 'Update Database' prozoru klik na dugme Update da bi preuzeo sveze definicije. Kada se ispise poruka 'Success: Database was successfully updated' klik na dugme Next;
• Pod sekcijom 'Scan Targets' proveri da su sve opcije stiklirane, te klikni na dugme Scan;

Obavestenje: sa nekim infekcijama moze se desiti da se prikaze neka od sledecih poruka:
- 'Could not load protection driver' => u tom slucaju klikni OK.
- 'Could not load DDA driver' => klikni Yes na to obavestenje da bi dozvolio ucitavanje nakon restarta. Dozvoli restart i nastavi sa ostatkom instrukcija posle restarta.





>> Ukoliko malware nije detektovan, klik na Exit dugme da zatvoris program. U sledecu poruku postavi mbar-log-year-month-day (sat-minuti-sekundi).txt i system-log.txt izveštaje.

>> Ukoliko su infekcija/e pronadjene, proveriti da li je obelezena opcija 'Create Restore Point' i klikni na dugme Cleanup! da bi uklonili pretnje.
- Procedura uklanjanje malware-a (scheduled) ce biti zakazana po restartu, bice prikazano obavestenje u pop-up prozoru. Klikni dugme Yes i sistem bi trebao da se restartuje i da zavrsi proceduru ciscenja.



Obavestenje! samo ukoliko je RootKit detektovan: - postaraj se da pokrenes fixdamage.exe alat koji se nalazi u mbar folderu, \Plugins\fixdamage.exe:
- Dvoklikom pokreni fixdamage, u crnom prozoru koji se otvori (command prompt) ukucaj Y (Y stoji za Yes) da bi nastavio izvrsenje, pricekati da alat odradi sve popravke ...
- Kada vidis poruku 'press any key to exit' popravka je kompletirana. Pritisnuti bilo koju tipku na tastaturi da bi se prozor zatvorio. Restartovati sistem.





Sledeci izvestaji ce biti formirani u mbar folderu.
1. mbar-log-year-month-day (hour-minute-second).txt
2. system-log.txt

Iskopiraj sadrzaj mbar log-a u poruku a system log okaci uz poruku koristeci opciju Prikači fajl.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 947 korisnika na forumu :: 8 registrovanih, 0 sakrivenih i 939 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: babaroga, Hans Gajger, milos.cbr, nemkea71, Neutral-M, pein, Regrut Boskica, VJ