Poslao: 23 Jul 2007 13:59
|
offline
- Pridružio: 25 Maj 2005
- Poruke: 1482
- Gde živiš: Gracanica, Kosovo
|
Bone Collector ::Zato sto je bio bolji od tvojih favorita iz Ferrari-a?
Verovao ili ne nemam favorita! Nekako sam uvek na strani slabijih...pri tome ne mislim da poredim ova dva vozaca, nego mi je nekako uveg drago kada vidim da neki od manje poznatijih vozaca 'gaze' ove poznatije (npr Hamilton koji je takoreci pao iz vedra neba).
Formulu gledam zato sto volim, i dosta sam realan (za sve stvari uopste) i nisam pristrasan, jednostavno kad mi se nesto ne dopadne ne dopadne mi se.
P.S. Nesto ni Kimija bas ne volim, malo se qrce Finci...
Pozdrav
EDIT: E da, Alonso mi se ne dopada jer kad mu ide onda je sve u redu, kad mu ne ide onda su mu svi krivi...ekipa, bolid, vreme, vanzemaljci...
(samo bez flejma, ne zelim da se raspravljam niti da nekog branim/napadam-ovo je moje misljenje)
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 23 Jul 2007 21:23
|
offline
- maharaja
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 21 Jul 2007
- Poruke: 8
|
Fetel u Toro Roso?
Krupne stvari se dešavaju u ekipi Toro Roso. Šefovi ekipe Gerhard Berger i Franc Tost najavili su potpunu promenu vozačkog kadra već do sledeće trke.
Šefovi su vrlo nezadovoljni ponašanjem svojih vozača na prošloj trci tako da su se i Lijuci Spid našli u neprilici. Lijuci je novinarima izjavio da je odustao zbog problema sa skretanjem ali je Berger takav problem oštro demantovao.
Spid je takođe izašao sa izjavom da ga šefovi u timu ne žele. On je pak demantovao da je razlog za to njegovo ponašanje na stazi, već neke druge ideje koje šefovi imaju. On je takođe optužio upravu da već duže vreme ne pruža adekvatnu podršku njemu i njegovom timskom kolegi.
Spid je naglasio da to ne stvara pritisak na njega i da mu je svejedno da li će voziti za ekipu.
U međuvremenu mladi test vozač BMV-a Sebastijan Fetel sve je više povezan sa prelaskom u Toro Roso. Ovo bi se moglo desiti čak i pre trke u Mađarskoj. Berger je danas za Auto Motor und Sport izjavio da je Fetel sasvim realna alternativa za njih, samo je naglasio da Fetelu prvo treba provera pre nego što se stavi u trku. Fetelu je glavni problem ugovor sa BMV-om od koga mora da se oslobodi, a ako to ne uspe odmah teško da će startovati i u Istanbulu. Ukoliko ipak BMV pusti Fetela, kao njegov zamenik na mestu test vozača spominje se Timo Glok koji sada vozi u GP2 šampionatu.
Izvor:
F1-Serbia.net
Kimi ne odustaje!
Kimi Raikonen zaostaje 18 poena u borbi za titulu, ali insistira na tome da još nije sve gotovo.
Svoju trku u Nirburgringu Raikonen je morao da završi ranije zbog problema sa hidraulikom tako da i pored dobro stanja pred trku (pol pozicija) nije uspeo da popravi svoj bodovni saldo.
Ovo mu je bilo tek drugo odustajanje ove sezone, ali je izazvalo očigledno nezadovoljstvo jer je verovao da je mogao stići do pobede.
"Vrlo sam razočaran. Bio sam na dobroj poziciji, odmah iza Filipea i Alonsa i auto je bio vrlo brz. Bio sam ubeđen da mogu pobediti," rekao je Kimi.
"Postepeno je hidraulički sistem počinjao da stvara probleme, počeo sam da gubim vreme i bio sam primoran da stanem."
I pored toga, Finac odbija da odustane od titule jer i lider Hamilton nije osvojio nijedan poen, a do kraja je ostalo 7 trka.
"Ovaj udarac ne znači da ću odustati od borbe, čak i da ima još samo jedna trka da se završi. Razmak sa vodećim ostaje isti i sve se može desiti u sedam preostalih trka. Imamo vrlo dobar auto i jasno je da možemo još napredovati."
Izvor:
F1-Serbia.net
|
|
|
|
|
Poslao: 24 Jul 2007 16:32
|
offline
- maharaja
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 21 Jul 2007
- Poruke: 8
|
Manji Kur siguran
Kako javlja Eurosport francuska velika nagrada će ostati u kalendaru Formule 1 u naredne dve godine. Ovo je rezultat današnjih dogovora u Parizu.
Berni Ekelston se sastao sa francuskim premijerom i ministrom za sport, i zaključeno je da Manji Kur ostane u kalendaru do 2009. godine
Staza još uvek ima ugovor do 2011 sa Ekelstonom, i taj ugovor podrazumeva da do tada ostane u kalendaru. Problem je nastao u tome što organizatori nisu ispunili uslove dogovora u poslednjih 12 meseci, što je otvorilo mogućnost da smo ove godine gledali poslednju trku u Manji Kuru.
Na Manji Kuru se vozi francuska velika nagrada od 1991. godine.
Izvor:
F1-Serbia.net
Žan Tod veruje u titulu
Po šefu Ferarija, njegov tim je i dalje glavni igrač u borbi za titulu i pored slabijeg rezultata od Meklarena na trci za veliku nagradu Evrope.
"Ima još sedam trka do kraja. Videli ste da Hamilton nije osvojio poene tako da ste odmah videli razliku. Raikonen je 18 poena iza vodećeg i ima sedam trka do kraja, a mi imamo potencijal da pobedimo na svakoj trci. Tako da ako budemo mogli da uradimo dobar posao, to je još moguće. Ne mislim da je ovaj rezultat bilo šta promenio. Ne mislim da je opravdano reći da smo olako prišli svim trkama od početka šampionata."
Kimiju je ovo bilo drugo odustajanje. U Barseloni je imao problem sa elektrikom a sada sa hidraulikom. Pouzdanost je možda glavni problem Ferarija jer Meklaren ima 100 procenata završenih trka ove sezone
"Nastavicemo da se trudimo, pokušaćemo da popravimo performanse bolida i naravno, da rešimo problem pouzdanosti. Kao što sam rekao ranije, moramo da analiziramo šta se desilo. Bio je problem u hidraulici na Kimijevom vozilu koji ga je primorao da stane. To je definitivno nesrećno, ali je naša odgovornost. Mislimo da smo imali ovakve probleme tokom slobodnog treninga u Manji Kuru", rekao je Žan Tod za Eurosport.
Izvor:
F1-Serbia.net
Masa v Alonso
Odmah nakon trke u našoj sekciji F1 Filmići našao se snimak obračuna Alonsa i Mase.
Sada smo u mogućnosti da vam predstavimo transkript te svađe:
Alonso: Uradio si to namerno, kao u Barseloni.
Masa: Ne, nisam.
Alonso: Slomio si mi spoljni deo tamo, idi i pogledaj!
Masa: Idi je*i se. Pobedio si i kažeš tako nešto.
Alonso: Druže, nije se moglo slomiti samo.
Alonso: Borio sam se sa Hajdfildom, sa svima, ono što si ti uradio tri kruga pred kraj ne sme se uraditi.
Masa: On Pobedi i kaže to. Moraš ti učiti.
Alonso: Ti si taj koji mora učiti. Ja sam se borio sa svima i tri kruga pred kraj mi smo se sudarili!
Masa: Bravo.
Alonso: Bravo ti!
Masa: Kažeš da sam to uradio namerno, kao što sam uradio namerno u Barseloni? Ti si ostao pozadi.
Izvor:
F1-Serbia.net
|
|
|
|
Poslao: 24 Jul 2007 23:01
|
offline
- orion11
- Super građanin
- Pridružio: 12 Avg 2004
- Poruke: 1461
- Gde živiš: Čačak
|
Alonso vs. Massa
Transkript dela razgovora:
*Following Sunday's European GP, Felipe Massa and Fernando Alonso were involved in little spat.*
The duo clashed in the final laps of the Nurburgring race as Alonso took
the victory away from Massa. The result of a dent in Alonso's car and a
rather annoyed Spaniard.
Here's the full transcript...
*Alonso:* You did it intentionally, as in Barcelona.
*Massa:* No, I did not.
*Alonso:* You broke my sidepod there - go and have a look at it!
*Massa:* Go f**k yourself!. You won and you say something like this.
*Alonso:* Mate, it can't break itself.
*Alonso:* I have fought with Heidfeld, with everybody, what you did with
three laps to go can't be done.
*Massa:* He wins and says that. You must learn.
*Alonso:* It is you who has to learn. I have fought with everybody and
with three laps to go, we touch!
*Massa:* Bravo.
*Alonso:* Bravo you!
*Massa:* You say that I did it on purpose, like I did that on purpose in
Barcelona?. You were remained behind.
/(As this point Ron Dennis steps in)/
*Dennis:* Boys calm down.
*Massa*: Tell him to!
|
|
|
|
Poslao: 25 Jul 2007 00:13
|
offline
- Leonardo
- Legendarni građanin
- Pridružio: 17 Maj 2007
- Poruke: 2766
- Gde živiš: Apsurdistan
|
Postoji jedno pravilo u F1 kad bolid izleti sa staze. Uklanja se na najbrzi moguci nacin. Ukoliko bolid nije ostecen, motor i dalje vrti i nalazi se blizu staze onda ga vracaju u trku. Hamilton je imao u toj situaciji samo nevidjeno puno srece. Znaci ostali se nisu mogli vratiti. Jer se motor moze samo u box-u ponovo pokrenuti. A ko da ih tamo gura ceo krug. Trebalo bi im 30 min.
U F1 voze samo nevidjeni egoisti koji zele po svaku cenu pobediti i biti prvi. To je rekao Niki Lauda. Setimo se Schumahera sta je sve radio.
Hamilton ima srecu sto je sa dvostrukim prvakom. On na taj nacin puno profitira oko podesavanja bolida. Ne osporavam njegovu mirnocu i talenat. Ali sampion se ne postaje slucajno. Recimo u Moto GP tim Rosija Yamaha drugog vozaca zadrzava i pored relativno losih rezultata iz razloga sto je najbolji test vozac. Sta mislite koliko to pomaze Rosiju da pobedjuje na trkam i osvaja titule!
|
|
|
|
Poslao: 27 Jul 2007 13:35
|
offline
- maharaja
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 21 Jul 2007
- Poruke: 8
|
Briatore odližio odluku o vozačima
Flavio Briatore je svojim vozačima saopštio da moraju da sačekaju još nekoliko nedelja pre nego što čuju njegovu sudbinu o postavi za sledeću sezonu.
Briatore je navodno obećao Kovalainenu, Fizikeli i Pikeu da će do kraja jula znati svoju budućnost u Renou, međutim Briatore je za Auto Motor und Sport izjavio: "Dajem sebi još nekoliko nedelja (da odlučim). Želim da pružim svojim vozačima bolji auto kako bi njihove uspehe mogao bolje da ocenim."
Priča se da Briatore odlaže odluku u nadi da će uspeti da vrati dvostrukok šampiona Alonsa. Alonso je navodno opet nezadovoljan u Meklarenu. Kako će u četvrtak Meklaren možda biti kažnjen zbog afere, špekuliše se da bi i to mogao biti dodatni razlog Alonsovog vraćanja u stari tim.
Pored Alonsa, priča se da je Pike Junior kandidat za mesto vozača naredne godine. Ove nedelje na testovima u Jerezu on će voziti na dva od tri dana.
Takođe kruže glasine da Fizikelin menadžer vodi pregovore sa Vilijamsom, kako bi pronašli angažman za 2008. godinu
Izvor:
F1-Serbia.net
Pike odbio Spajker
Nelson Pike Junior otkrio je da je odbio priliku da popuni mesto Kristijana Albersa u Spajkeru u ostatku sezone.
Mladi Nelson Pike je kandidat za vozača Renoa sledeće godine. Nelson Pike je za nemački Auto Motor und Sport izjavio da ga je otac savetovao da ugrabi priliku da se trka.
"Ali sa tim bolidom možete samo da gubite," rekao je.
"Sasvim je jasno da ga je teško voziti, i Sutil je to već znao. Ja bi bio poslednji dok ne steknem njegovo iskustvo. U međuvremenu, moja cena na tržištu bi mogla biti uništena. Ljudi su vrlo kratkovidi."
Izvor:
F1-Serbia.net
Lauda kritikuje Alonsa
Filipe Masa navukao je sebi na vrat brojne kritike, kako italijanske štampe tako i legendi formule 1.
U ponedeljak je lavinu napada pokrenuo italijanski list La Gazzetta dello Sport koji je napisao da "niko ne može opravdati Masinu preteranu reakciju na Alonsovu kritiku".
Snimak i transkript njihove rasprave možete pogledati ovde.
Kritikama se pridružio i austrijski legenda Niki Lauda koji je za novine Bild-Zeitungda ne može da razume zašto je Masa vozio pravo u Alonsa.
"Detinjastos? nebriga ili brazilska narav?"
Lauda ne misli da je Masina reakcija opravdana usled Alonsove provokacije
"Trebao je samo da mu pokaže srednji prst. Nije bilo potrebe da se toliko uzbude. Alonso je napao na stazi svom snagom, ne, on je bio savršen."
Na pitanje da li se Masa i Alonso sada mrze, Lauda je odgovorio
"Drugo je pitanje, da li volite nekoga ko vam uzme pobedu?"
Izvor:
F1-Serbia.net
Dopuna: 26 Jul 2007 12:04
Sakon Jamamoto u Spajkeru!
Spajker Ferari tim je jutros objavio da će Sakon Jamamoto biti partner Adrianu Sutilu u preostalih sedam trka ovogodišnjeg šampionata.
Jamamoto je rođen 1982. godine u japanskom gradu Tojohašiju, a debitovao je na trci u Suzuki u Džordanu 2005. godine.
Naredne godine Jamamoto se priključio Super Aguriju kao test vozač, a nakon toga je vozio poslednjih sedam trka 2006. godine. Ove godine Jamamoto se takmičio u GP2 seriji.
Sakon Jamamoto je izjavio: "Vrlo sam zadovoljan što imam priliku da se trkam u formuli 1 ponovo. Poznajem sve staze vrlo dobro, jer sam ih vozio u Aguriju prošle godine. Takođe poznajem tim iz mojih testova 2005. tako da se osećam spremnim za ovu šansu. Želim da radim najbolje što mogu i pomognem timu da ostvari svoje ciljeve. Radujem se svom radu sa njima."
"Želeli bismo da poželimo dobrodošlicu Sakonu u tim nakon dugog odsustva. On je jedan od japanskih vozača koji najviše obećava, i koji je pokazao potencijal u trkama u kojima je učestvovao 2006. i mislim da će on i Adrian biti odličan par. Sakonovo iskustvo sa stazama koje imamo u drugoj polovini sezone biće velika prednost za nas," izjavio je direktor Spajkera.
Izvor:
F1-Serbia.net
Vurc: Zabrana TC-a neće biti velika promena
ITV prenosi izjavu Aleksandra Vurca koji je naglasio da zabrana tkzv. Taction Control, neće biti velika promena u šampionatu naredne godine, kada ovo pomagalo neće biti dozvoljeno.
Ovo pomagalo, kontrola proklizavanja, koristi se pri startu i pri izlasku iz krivine kako bi se smanjilo proklizavanje vozila.
Nekoliko timova već ove nedelje testira vožnju bez kontrole proklizavanja kako bi se pripremilo za sledeću sezonu. Mnogi veruju da kontrola proklizavanja "sprečava" spektakl i znatno olakšava život vozačima, međutim Vurc ne misli tako.
"Vožnja sa kontrolom proklizavanja u formuli 1 je vrlo drugačija od vožnje sa kontrolom proklizavanja u običnom autu, što je tamo čisto zvog bezbednosti i sjajno je. Na trkačkim vozilima kontrola proklizavanja ne čini da vožnja bude lakša"
"Ima mnogo aspekata na koje će se morati paziti kada ne bude kontrole proklizavanja sledeće godine. Ja lično volim da vozim sa kontrolom proklizavanja, ali teoretski moj vozački stil bi bio vrlo dobar i bez kontrole proklizavanja, tako da sam vrlo otvoren za ono što dolazi. Isto je tako i sa drugim vozačima. Limiti će se pomeriti samo malo. Neće biti mnogo proklizavanja u krivinama i gledaoci neće videti više izletanja - to je stvar prošlosti. To se neće desiti u modernoj formuli 1."
Izvor:
F1-Serbia.net
Dopuna: 26 Jul 2007 19:03
Meklaren izbegao kaznu!
World Motor Sport Council koji se danas sastao u Parizu da odluči o krivici Meklarena odlučio je da Meklaren nije kriv.
"WMSC je odlučio da je Vodafone Meklaren Mercedes bio u posedu poverljivih Ferarijevih informacija i stoga prekršio član 151c internacionalnog sportskog koda. Međutim, nema dovoljno dokaza da su ove informacije korišćene na način na koji bi učinili nepravilnosti u FIA formula 1 svetskom šampionatu. Stoga ne izričemo kaznu.
Ali ukoliko se otkrije u budućnosti da su Ferarijeve informacije korišćene na štetu šampionata, zadržavamo pravo da pozovemo Vodafon Meklaren Mercedes nazad ispred WMSC-a gde će se suočiti sa mogućnošću da budu isključeni ne samo iz šampionata 2007. godine već takođe i 2008. godine.
WMSC će takođe pozvati gospodina Stepney-a i gospodina Coughlan-a da prinesu razloge zašto ne bi trebali dobiti zabranu bavljenja internacionalnim moto sportom za duži period, i WMSC je odredio predstavnike koji će se baviti ovim slučajem u pravnom odeljenju FIA-e," stoji u zvaničnom saopštenju FIA.
Izvor:
F1-Serbia.net
Dopuna: 27 Jul 2007 13:35
"Šokantna odluka FIA-e!"
Italijanska štampa danas složno osuđuje odluku FIA da ne kazni Meklaren Mercedes zbog učešća u špijunskoj aferi.
FIA je pokazala da je Meklaren znao za špijunažu, ali odbila to da kazni.
"Ferari ismejan" je naslov koji je Gazzetta dello Sport stavila na naslovnoj strani.
Na prvoj stani list je napisao: "Neverovatna odluka FIA. Meklaren je okrivljen ali ne i kažnjen. Šokantna presuda. FIA je priznala činjenicu da je Meklaren prekšio sportke propise jer je imao u posedu poverljive Ferarijeve dokumene, ali im je oprošteno. Tako da po tome špijunaža nije sramotna. Skandalozna odluka i sloboda špijunaži.
Zamislite da vam je auto ukraden i da ga nađete u dvorištu čoveka koji živi blizu vas. Obavestite policiju i oni potvrde krađu. Ali onda zato što lopov kaže da nije koristio auto, oslobođen bude bilo kakvog zločina. To je tačno ono što se desilo Ferariju"
Izvor:
F1-Serbia.net
|
|
|
|
Poslao: 27 Jul 2007 22:44
|
offline
- Leonardo
- Legendarni građanin
- Pridružio: 17 Maj 2007
- Poruke: 2766
- Gde živiš: Apsurdistan
|
Mislimda bi se kaznjavanje Meklarena lose odrazilo na navijac i fanove. Mada jeste malo cudno da ih nisu reciomo novcano kaznili. E sad bilo je tu i optuzbi za sabotazu. Navodno je u Monte Karlu sipano nesto u bolide Ferrarija.
Da su oduzeli bodove ili diskvalifikovali Meklaren na godinu dana ja bi sigurno prestao da pratim F1. Jako je dobro poznato da pasivne spiunaze uvek ima. Inzinjeri gledaju sta mogu kopirati od konkurencije. Provale u box-u nocu se desavaju s vremena na vreme.
Ono sto je kljucno da ti dokumenti nisu uticali na Meklarenov dizajn ove godine.
@maharaja
Dobri su tekstovi samo pisi.
|
|
|
|
Poslao: 27 Jul 2007 23:12
|
offline
- maharaja
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 21 Jul 2007
- Poruke: 8
|
Hajdfeld siguran!
Nemački mediji javljaju da Nik Hajdfeld ima nov ugovor sa BMV Zauber timom.
Dnevne novine iz Minhena - TZ, prenose danas da će tridesetogodišnjak definitivno voziti za BMV Zauber sledeće godine, i da se njegov ugovor može proširiti za još dve godine.
Po ugovoru on će primati 8.2 miliona dolara po sezoni, plus 27 hiljada dolara po poenu i 275 hiljada dolara po pobedi.
Hajdelfov menadžer Verner Hajnc nije hteo da potvrdi vest, ali je rekao da Nik ne mora da brine o svojoj budućnosti u formuli 1.
Izvor:
f1-serbia.net
Kalendar za 2008.
FIA je danas objavila mogući raspored trka za narednu sezonu. I pored priča da Australija neće otvoriti šampionat već Bahrein, trka u Melburnu i ove godine će biti prva.
Trka za veliku nagradu SAD nije na kalendaru, dok su nove staze u Valensiji i Singrapuru. U Japanu vlasnici staze Suzuka su se nadali da će se vratiti u kalendar, međutim staza Fuji je opet dobila prednost.
Evo kako kalendar izgleda:
Mar 16 Australia (Melbourne)
Mar 23 Malaysia (Sepang)
Apr 6 Bahrain (Sakhir)
Apr 27 Spain (Barcelona)
May 11 Turkey (Istanbul)
May 25 Monaco (Monte Carlo)
Jun 8 Canada (Montreal)
Jun 22 France (Magny Cours)
Jul 6 Britain (Silverstone)
Jul 20 Germany (Hockenheim)
Aug 3 Hungary (Hungaroring)
Aug 24 Europe (Valencia)
Sep 7 Italy (Monza)
Sep 14 Belgium (Spa Francorchamps)
Sep 28 Singapore
Oct 12 China (Shanghai)
Oct 19 Japan (Fuji)
Nov 2 Brazil (Interlagos)
Izvor:
f1-serbia.net
Tod: Ferari bi bio kažnjen!
Internet portal autosport prenosi intervju sa šefom italijanskog tima Žanom Todom, koji je izjavio da bi Ferari bio kažnjen, ukoliko bi se našao u istoj situaciji kao Meklaren.
Meklaren je juče okrivljen za posedovanje poverljivih dokumenata koji pripadaju Ferariju, ali nije kažnjen usled nedostatka dokaza da je taj materijal korišćen za poboljšanje bolida.
"Pitam se šta bi se desilo da su uloge zamenjene. Pitam se šta bi se desilo da su našli u kući Ferarijevog šefa dizajna 780 tajnih papira, 780 poverljivih dokumenata drugog tima... Bio bi to tragičan skandal i primerna kazna bi bila zahtevana. I ona bi bila dobijena, ne sumnjam u to.
Nema ni trunke logike u ovoj presudi. Ili su krivi ili nisu. Meklaren je odgovoran za kršenje pravila formule 1, ali nije kažnjen. To nije sve. Tokom saslušanja Meklaren je priznao da je primio tajni materijal, i da se znalo za operaciju špijunaže na najvišim nivoima, čak i Ron Denis, i nije bilo nikakve kazne. To je sramotno.
Jedno je sigurno: Ferari se može mirno pogledati u ogledalo. Mislim da drugi, od juče, ne mogu to isto da urade."
Tod je takođe naglasio da su ukradeni dokumenti dali Meklarenu veliku prednost u ovogodišnjem šampionatu.
"Čudna je ova presuda: to je kao da igrate poker sa protivnikom koji zna vaše karte. Prednost je očigledna, čak i velika. Ovom presudom se pravi kao da se ništa nije dogodilo. U ovom svetu sam oko 40 godina, video sam razne stvari i ništa me ne iznenađuje, ali ovo je stvarno granica. "
Francuz je potvrdio da Ferari još nije odlučio da li će podneti žalbu.
"Mi ćemo proceniti situaciju, i onda ćemo odlučiti."
Luka di Montecemolo je pak uverio fanove da se čitava stvar neće sad i na ovome završiti!
Izvor:
f1-serbia.net
|
|
|
|
Poslao: 28 Jul 2007 09:07
|
offline
- Petar2005
- Građanin
- Pridružio: 26 Apr 2007
- Poruke: 45
- Gde živiš: Tri ulice dalje!
|
Moje misljenje je da Ferrari ne bi trebao nista da uradi povodom ove spijunaze. Mozda i ostanu bez titule ove godine, a to ce opet da bude vise krivica samog Ferrarija i vozaca, a ne Mclarena...
Da su Kimi i Masa zavrsavali trke koje nisu pobjedjivali na mjestima 3 i 4, sada bi Ferrari bio na prvoj poziciji. Ali oni ili pobjede ili ga skroz ukake pa ili ni ne zavrse ili ne osvoje ni bod ili nesto trece i tako u krug...
Ko je njima kriv sto Hamilton ni jednu trku osim zadnje nije zavrsio nize od 3 mjesta (a da se nije razbio vjerovatno nebi ni ovu)?!
Hamilton je osvojio 50 bodova sa strane (mislim bez pobjede)
Masa 39
Alonso 38
Kimi 22
Ko je tu kriv? - Sigurno ne Mclaren koji je znao kako izgleda Ferrarijev bolid, nego nesposobnost vozaca da budu konstantni iz trke u trku.
Gdje bi sada bio Sumi da je za volanom ovog istog Ferrarija? - Vjerovatno na 90 i vise bodova.
|
|
|
|