Ma sta ti je druze? Pale te ovde. Da ti ipak krenes cetvrtom?
Budes li auto iz cetvrte brzine na 2500rpm vratio u drugu postoji verovanoca da ti slomi vrat,a moguce je i da te klip opici preko cela. To moze sa medjugasom ali neces imati nikakvog efekta,samo stetu.
Mala sala.
Ti udavis auto i ocekujes da vuce. Normalno da se cuju potresi jer auto neuskladjeno radi. Na 1000rpm u cetvrtoj brzini je vec trebalo da auto bude u trecoj ili drugoj brzini,da ne pricam ako je u pitanju brdo. Tako ces unistiti vise sklopova u automobilu,nego da ne duzim. Primetices da ce auto poceti manje da trosi ako ga ne budes tako gusio.
Evo ti jos par saveta posto vidim da bas i ne poznajes materiju:
1. Kad upalis motor ostavis ga da se malo zagreje pre polaska i ne vozis ga preko 2500 obrtaja dok ne podigne temperaturu(ulje je stegnuto i motor nema dovoljno podmazivanja pa to dovodi do ostecenja), sto ne znaci da treba da ga vozis cetvrtom na 1000 obrtaja i naglo dodajes gas.
2. Ne vozi ga u crvenu zonu,to je dizelas.
3. Ako auto izvrtis(malo visi obrtaji) nemoj da gasis odmah,pusti da auto radi 2,3 min na leru pa onda gasi. Turbina je pregrejana,pa je moras pustiti da se ohladi.
4. Kontrolisi gorivo,ulje,rashladnu tecnost i radi servise na vreme ako mislis da te auto sluzi kako treba.
Cuvaj auto,kriza je.
|