Poslao: 09 Sep 2013 13:55
|
offline
- Fil
- Legendarni građanin
- Pridružio: 11 Jun 2009
- Poruke: 16586
|
A tu već na snagu stupa "osećaj" i orijentacija u prostoru, segment gde većina žena (koje ja poznajem) "škripi".
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 09 Sep 2013 14:00
|
offline
- Knežević
- Zaslužni građanin
- Pridružio: 01 Jan 2011
- Poruke: 659
|
vathra ::Као нов возач немој узимати јачи мотор.
Ali na netu svaki dan nailazim na preporuke da ako se uzme slabiji motor da neće imati snage za uzbrdo, da će imati problem za kasnije preticanje sporih vozila, da ako sednu četiri putnika i ako je istovremeno uključena klima da će ići jedva, da se izbegava motor sa tri cilindra...
|
|
|
|
Poslao: 09 Sep 2013 14:12
|
offline
- _Sale
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 30 Jul 2010
- Poruke: 13413
- Gde živiš: Z-moon
|
ThePhilosopher ::
Nakon toga Renault 18, na kome sam naučio sve i svašta jer se kvario k'o lud.
Jedine dve stvari koje se jasno vide iz svemira su kineski zid i Reno-ov otpad. Mada ovo prvo nisam video lično, tako kažu.
Ako budeš razmišljao o tome, bolje ne sedaj u kola.
Ja sam počeo sa polovnjakom i to mi je i danas lepo sećanje.
Čukanje?
Bilo ih je, sitnih. Ništa specijalno.
|
|
|
|
Poslao: 09 Sep 2013 14:45
|
offline
- Acid_Burn
- Moderator foruma
- Glavni moderator foruma Zabava
- Hellraiser
- Demon to some. Angel to others
- Pridružio: 07 Jan 2005
- Poruke: 25503
- Gde živiš: Beneath the Black Sky
|
Knežević ::
Ali na netu svaki dan nailazim na preporuke da ako se uzme slabiji motor da neće imati snage za uzbrdo, da će imati problem za kasnije preticanje sporih vozila, da ako sednu četiri putnika i ako je istovremeno uključena klima da će ići jedva, da se izbegava motor sa tri cilindra...
Tebi najbolje onda da kupiš jedan X6 i završiš priču.
Ima opreme koliko hoćeš,verovatno pola od toga nećeš koristiti ali nema veze, možeš njih 8 da staviš i voziš bez problema i pri tome klimu da narihtaš na najače a što se tiče brda X6 se bez problema penje uz onaj kanjoj na Marsu ili Mesecu (zaboravih kako se zove) tako da nećeš imati problema sa uzbrdicama
|
|
|
|
Poslao: 09 Sep 2013 14:54
|
offline
- Knežević
- Zaslužni građanin
- Pridružio: 01 Jan 2011
- Poruke: 659
|
Acid_Burn ::Tebi najbolje onda da kupiš jedan X6 i završiš priču.
Ima opreme koliko hoćeš,verovatno pola od toga nećeš koristiti ali nema veze, možeš njih 8 da staviš i voziš bez problema i pri tome klimu da narihtaš na najače a što se tiče brda X6 se bez problema penje uz onaj kanjoj na Marsu ili Mesecu (zaboravih kako se zove) tako da nećeš imati problema sa uzbrdicama
Bez šale, da li je istina to što kažu da će ići tromije/na jedvite jade, da će više trošiti itd. ako se uzme slabiji motor?
|
|
|
|
Poslao: 09 Sep 2013 16:48
|
offline
- Pridružio: 21 Maj 2008
- Poruke: 76
|
Knežević :: Ali na netu svaki dan nailazim na preporuke da ako se uzme slabiji motor da neće imati snage za uzbrdo, da će imati problem za kasnije preticanje sporih vozila, da ako sednu četiri putnika i ako je istovremeno uključena klima da će ići jedva, da se izbegava motor sa tri cilindra...
Ја возим Фиат Браву, мотор 1,2 са 16 вентила, има 60kW.
Сад сам дошао са пута по Ибарској, са пуним аутом и упаљеном климом. Осети се да слабије вуче кад је упаљена клима, али то су ретки случајеви. Током целог пута ми је то једном засметало због успона и брзине која је била ни тамо ни вамо, па сам то решио краћим гашењем климе. У осталим случајевима спустим у трећу, насвирам обртаје и ауто пређе брзо стотку.
Потрошња ми је била у просеку 6 литара на 100 км, што је уобичајено за пут иако је клима углавном била упаљена - значи нисам осетио разлику.
На аутопуту мислим да потрошња скаче преко неких 115км/ч, а са упаљеном климом којих 10км ниже, али то ми је по осећају.
Узбрдицу код Бубањ потока могу да изгурам са 80км/ч у трећој.
Укратко - јако су ретки тренуци кад ће ти зафалити снаге. Већ са 1.6 их скоро нећеш имати, а за јаче моторе молим да ми неко објасни која је реална потреба.
Ако хоћеш јачи мотор, ту су и јаче гуме и скупље одржавање, лако ће ти одржавање прећи 1000 евра годишње, да не спомињемо да и мотор увек више троши.
Имај на уму да ти ауто треба бити добро одржаван да би из њега извукао максимум.
|
|
|
|
Poslao: 10 Sep 2013 01:59
|
offline
- Srki94
- Mod u pemziji
- Pridružio: 14 Feb 2008
- Poruke: 12403
|
Čuknuo sam, pri nekih 5km/h sam u rikverc zakačio banderu i napukao mi je far prve godine.
Nisam spavao prethodne noći, na mene je naletelo drugo vozilo u tom trenutku (počeo sam da se povlačim nazad) a banderu nisam video na ogledalima i samo čuješ puk pa. Srećom pa mi je branik plastičan pa je ušao unutra i vratio se nazad a far samo malo oštećen.
Kod parkiranja itd. nisam imao problema ali mene jesu mnogo puta do sada udarili u gradu. Iako se trudim da parkiram gde je šansa da me neko zakači minimalna uvek se nađe neko.
Tako sam recimo jednog dana došao iz grada i video da me je neko očešao sa strane. Drugi put sam video da mi je neko zakačio ceo prednji branik dok je išao u rikverc i oštetio lak itd.
Malo se iznerviram kad vidim tako nešto i nastavim dalje sa životom jer ne postoji ništa što mogu da uradim, sem da platim parking gde opet postoji šansa da me neko udari a to neću.
Što se klime tiče, vozim 1.4 auto i itekako se oseti gubitak snage ali kao što reče gore Vathra, prebaciš u treću i nabiješ gas, čas "letiš". Nisam imao problema doduše nigde niti mi je toliki problem bio kada uključim klimu na normalnom putu.
Mora da se shvati, doduše, da 1.4 auto nikada neće imati ubrzavanje kao 2.0, mom ćaletu gume škripe u trećoj kad nabije gas, čas preleti u preticanju, nabije 160 itd. a ja moram da pazim pri preticanju, bilo da je klima uključena ili ne.
To me je dovelo u par zeznutih situacija, na auto putu najviše, par puta nemam dovoljno ubrzanja pa me oni sa 1-2km sustignu, jednom je lik mogao da me udari, falilo je par cm.
Mi smo inače kupili 1.4 motor zbog potrošnje kao, zatim cene registracije i zbog toga što su moji smatrali da nisam za auto sa preko 100 konja... ali potrošnja je 0.5-1l manja nego na 2.0 motoru tako da je to bzv. i gledati uopšteno, sem ako ti ne znači (ja ne vozim po gradu pa mi je svejedno).
Sada je već druga godina kako vozim sa punom dozvolom, treća od kako sam položio. U početku sam vozio trećom po naseljima 50, sada vozim 55-60 da bi bio auto u 4. brzini. Van naselja ne prelazim 80 sem ako ubrzavam/pretičem.
Smatram da nisam više početnik, takođe znam kako se moj auto ponaša (što je vrlo bitno u vožnji), ali isto tako ne smatram da sam odličan vozač. Imao sam par trenutaka gde je razlika života i smrti bila merena polovinom sekunde moje reakcije ali sam generalno uvek spreman na tako, pešake bez mozga, pa reakcija nije problem. Doduše vrlo sam "svestan" vozač i pažnju od puta i okoline ne sklanjam, čak primoravam moje putnike da vežu pojas.
Vozio sam 1.6, 2.0 i sada vozim stalno 1.4. Voleo bih bar 1.6 da mi bude sledeći auto, 1.4 ne bih uzeo ponovo. Doduše auto neću menjati još bar 10 godina, to je sigurno (tad ćemo već uveliko imati na tržištu električne, ovo ono nadam se , meni bi zadovoljio sve potrebe sada iz jednog punjenja).
|
|
|
|
Poslao: 05 Nov 2013 13:06
|
offline
- srecko81
- Građanin
- Pridružio: 18 Apr 2012
- Poruke: 99
- Gde živiš: Kruševac
|
Ovako. Prvo slažem se sa _Saletom: ne razmišljaj unapred da će nešto loše da se desi. To će samo da te optereti, a u vožnji treba biti skoncentrisan na ono što radiš, a ne na moguća čukanja i sl. Znam dosta ljudi koji od straha retko voze, a i tada to rade loše jer stalno preispituju ono šta rade, npr. ja sa kolegom pre par dana, on vozi i osećam da se lomi: da li da pretičem, ma mogu, ma ne mogu, ma mogu... i izgubi vreme i ulete u zeznutu situaciju.
A sad malo mog iskustva
Vozim 11 godina, promenio 3 auta, svi polovni, od kojih je jedan bio težak krš i imao sam niz problema sa njim. Često me je izludjivao, ali što reče Acid sad održavam trenutni auto bez problema, gomilu stvari radim sam. Dakle kod polovnjaka možeš da naletiš na određeni kod koga će da bude bolno s vremena na vreme , ali iskustvo stiže u većoj meri.
Drugo, snaga automobila: snaga je pre svega u tebi, pa onda u autu . Ako dobro voziš, oprezan si, ne ponašaš se kao da sve znaš, hoćeš da učiš, ne divljaš, svaki auto će da ti bude dobar. Trenutno vozim Punto I 1,1 na plin (vrlo slabašan auto, objektivno rečeno) i nemam neki problem sa tim. Kao početnik, ako kupiš polovno, više pažnje obrati na stanje kočnica recimo, nego na snagu motora. Ja mislim da su veće šanse da neiskusan vozač izgubi kontrolu zbog viška konja nego da ima problem u preticanju.
I pazi sad, vozim ja tako sve ove godine, bez čukanja (izazvanih sa moje strane, očešali me na parkingu više puta), promenio par svojih i više službenih automobila, imam solidnu kilometražu, i ove godine u sred svog dvorišta čuknem svoj auto u vrata od garaže. Mala šteta na braniku, ogromna na sujetu. Zbog umora i nepažnje. I to ti je sa alkoholom neprijatelj broj jedan u vožnji, bez obzira koja kola voziš, gde i koliko dugo.
|
|
|
|
Poslao: 10 Nov 2013 03:43
|
offline
- Pridružio: 20 Jun 2012
- Poruke: 165
- Gde živiš: Beograd
|
С' обзиром да терам ово сокоћало од скоро 5 метара, засад сам добар, при уласку у гаражу само једном закачио десни ретровизор, јер, када улазим у гаражу остаје ми по 3 центиметра са обе стране Било давно, не поновило се иако ништа нисам оштетио на ретровизору
|
|
|
|
|