Poslao: 28 Okt 2007 17:59
|
offline
- pravnik
- Građanin
- Pridružio: 21 Mar 2007
- Poruke: 207
- Gde živiš: Republika Srpska
|
@lorki
pa o tome ti ja govorim da to nije "zdravo" povecavaju snagu,kubikazu,potrosnju,troskove odrzavanja,registracije-zbog cega? Ne vidim da je bilo koja zemlja donijela novi zakon u kojem postoji promjena u ogranicenju brzine ( ta ogranicenja su donesena 50-60 godina proslog vijeka). mijenjanju zakon samo u dijelu koji se odnosi na sankcije-sve su strozije.
Ti kazes TDI pripada prosloti, ja kazem komon-rejl nema buducnosti.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 28 Okt 2007 18:32
|
offline
- Hit-Man
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 15 Avg 2006
- Poruke: 2381
- Gde živiš: Trenutno nigde...
|
pravnik ::
@hit-man gdje po tebi renault zauzima mijesto na listi koju si linkovao i koga bi stavio na zacelje ako se neslazes sa ADAC?
Po meni je Reno dobar automobil. Vozio sam se u njemu nekoliko puta i ovako na prvi pogled meni je dobar. Sigurno nije prvi automobil na listi ali trenutno ga ne bih stavio na zadnjem ili predzadnjem mestu kako su pisali iz ADAC-a. Po meni, on je negde na sredini. Mozda je ovde problem sto su pisali i ispitivali nemci pa su trazli kako ono kazu ''dlaku u jajetu''...
Zapamti pravnik, nemoze nikad da se meri Renault sa Smartom.
|
|
|
|
Poslao: 28 Okt 2007 22:27
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Ako gledamo koliko je celika utroseno u proizvodnji ili koliko koji automobil treba ``maltretirati`` u expolataciji, onda treba uzeti ruske Zil-a, Ural-a, Kamaza i sl. Sa njima nema greske.
|
|
|
|
Poslao: 29 Okt 2007 11:26
|
offline
- pravnik
- Građanin
- Pridružio: 21 Mar 2007
- Poruke: 207
- Gde živiš: Republika Srpska
|
@Grbe
Pa stani malo, ako su na meganu hauba i oba blatobrana od plastike+plasticni branici (koji su svugdje od plastike) to ti je vec pola auta plasticno, nigdje nisam uspio procitati o kom materijalu je rijec niti ko iz renoa to spominje pri kupovini automobila, to olaksa automobil pa samim tim i motor lakse radi i manje trosi.
S druge strane ljudi stavljaju pocincani lim, na koji je garancija 10-12 godina pri kupovini novog automobila. to vjerujem poskupljuje proizvodnju u odnosu na plastikanera.
E sad, moja dilema je ako megan sa tim plasticnim dijelovima osvoji visoku ocjenu na testu bezbjednosti, jeftiniji za praviti, nemoze plastika nikada "strunuti" (moze se jedino na suncu istopiti sta je fora sto ostali ne preuzimaju tu tehnologiju, jer ruku na srce to je novina u tehnoloskom smislu u auto industriji.
|
|
|
|
Poslao: 29 Okt 2007 11:52
|
offline
- Momcilo
- Legendarni građanin
- Pridružio: 26 Feb 2004
- Poruke: 2510
|
@Hit-Man
А da ti nama prevedeš ceo onaj tekst sa linka pa da vidimo kuda ova tema treba da ide?!
Ako ovako nastavite ode tema pod ključ.
|
|
|
|
Poslao: 29 Okt 2007 15:43
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
pravnik ::@Grbe
Pa stani malo, ako su na meganu hauba i oba blatobrana od plastike+plasticni branici (koji su svugdje od plastike) to ti je vec pola auta plasticno, nigdje nisam uspio procitati o kom materijalu je rijec niti ko iz renoa to spominje pri kupovini automobila, to olaksa automobil pa samim tim i motor lakse radi i manje trosi.
S druge strane ljudi stavljaju pocincani lim, na koji je garancija 10-12 godina pri kupovini novog automobila. to vjerujem poskupljuje proizvodnju u odnosu na plastikanera.
E sad, moja dilema je ako megan sa tim plasticnim dijelovima osvoji visoku ocjenu na testu bezbjednosti, jeftiniji za praviti, nemoze plastika nikada "strunuti" (moze se jedino na suncu istopiti sta je fora sto ostali ne preuzimaju tu tehnologiju, jer ruku na srce to je novina u tehnoloskom smislu u auto industriji.Fiat tipo je jos 80-tih godina imao gepek vrata od pastičnih masa. A to nije klasična plastika, već neka mješavina.
@Momcilo
Zašto bi tema išla pod ključ? Samo razmjenjujemo stavove i mišljenja na osnovu sopstvenih iskustava. Koliko vidim, ovdje nema niti svađe niti pogrdnih riječi. Onda bi trebala svaka tema pod ključ, kada se 2 ili 3 mišljenja sukobe.
|
|
|
|
|
Poslao: 29 Okt 2007 18:08
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
Ima to svojih mana i prednosti.Prednost je sto se ne deformise pri manjim udarima, tako da nije potrebna intervencija limara. Pri vecim udarima dolazi do lomljenja i ne moze se popraviti, vec se mijenja kompletan dio.
|
|
|
|
Poslao: 29 Okt 2007 18:30
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
@pravnik,
ovo sto ti pricas stvarno nema smisla, da se vrata uvijaju kada zalupis, u najmanju ruku je smesno! Probaj da podignes haubu od clio pa ce sve ove tvoje trvdnje da padnu u vodu, ovako stvarni tvrdis nesto i zasmejavas i mene a i ostale!
|
|
|
|
Poslao: 29 Okt 2007 21:25
|
offline
- pravnik
- Građanin
- Pridružio: 21 Mar 2007
- Poruke: 207
- Gde živiš: Republika Srpska
|
@lorki
1. procitaj pazljivije sta sam napisao, da su vrata vibrirala ispod zastitne lajsne a ne iznad, o kakvom uvijanju pricas, ko bude u mogucnosti neka provjeri.
2. kakve veze ima hauba od clia sa bilo kojim mojim zapazanjem i raspitivanjem o tim plasticnim dijelovima. neznam sta to treba da padne u vodu, zaista.
3.otkuda ti pravo da ti govoris u necije ime, ovo je vec drugi put da mi na fin nacin govoris "glupan", vec je moderator jednom skrenuo paznju na uzvicnik i njegovu upotrebu.
4.necu vise uopste odgovarati na tvoje postove, ignorisat cu te jer ili vrijedjas ili postavljas linkove, tvoja saznanja i iskustvo iz zivota od tebe se nemoze cuti.
|
|
|
|