Poslao: 25 Jun 2007 11:39
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
@grbe, stvarno mi nije jasno odakle tebi da sam ja rekao da kompresija ima bilo kakve veze sa snagom motora, mislim gluposti,
kompresiju sam spomenuo zato sto si ti rekao da ce taj motor brzo da "crkne", i sam znas da sto manja kompresija motora znaci dugovecniji motor, znaci nema veze sa snagom!!
@Momcilo,
tako je dobro mislis, bio bi lud kad bi rekao to, znaci mislio sam na HABANJE motora!!
Kako objasnjavas to sto ce taj motor da se ugradjuje u Lagunu! Pa valjda ti ljudi u Renou znaju nesto vise i od mene i od tebe,
pored toga aj mi kazi koliko puta ili vremena provodis ti sam u autu ili eventualno jos jedna osoba, znaci 2 osobe, mnogo mnogo malo puta ces ti voziti pun auto, ali valda su ljudi u Renou mislili i na to, ili su mozda zaboravili,
ako pogledas performanse Renoa i drugig auta videces da je Reno u prednost!!
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 25 Jun 2007 15:33
|
offline
- Pridružio: 20 Maj 2007
- Poruke: 3404
|
lorki ::Bitan mu je obrtni momenat koji je za nijansu veci kod 1.9 dci ali je taj motor tezi, i bitna mu je kompresija motora ona je ista!!
ovo si ti napisao. meni nije jasno zasto je kompresija bitna. svi benzinci(bio to audi a8 ili jugo imaju) oko 10. to znaci da jugo ide kao a8? dizeli imaju oko 20. i ne znam sto mi to govori ako 1.5dci i 1.9 dci imaju istu kompresiju.razmisli, ako klip manjeg precnika pravi istu kompresdiju kao klip sa vecim precnikom, ko trpi veca opterecenja u radu? definitivno necu vise se ukljucivati u ovu temu. liku bi preporucio 1.9dci, ako mu je bitno da mu je registracija manja i da su mu troskovi odrzavanja manji(manja potrosnja, manja zapremina ulja kojeg treba da mijanja, rashladne tecnosti i slicne stvari koje se svrstavauju u potrosne stvari kod automobila) onda neka uzme 1.5dci. siguran sam da ce imati solidno auto sa jos solidnijom potrosnjom. ako hoce nesto vise, da ima auto sa kojim ce pod punim utovarom moci bezbrizno upustati se u preticanja, onda je to 1.9dci. oba motora su dobra, samo neka sam vidi sto mu treba.
ps. znas li zasto se takvi (slabiji) motori ugradjuju u pojedine modele?pa upravo da bi odredjeni model privukao vise kupaca. sto bi bilo kada bi se samo prodavao jedan motor?sam znas da je razlika u cijeni npr megana. u osnovnoj verziji i top i vise od 10000eura. pa nema svako tih dodatnih 10000eura.e zato se ugradjju takvi motori.i ti u startu znas da sa takvim motorom ne mozes ciniti cuda.e to je ta razlika.
|
|
|
|
Poslao: 25 Jun 2007 15:50
|
offline
- Momcilo
- Legendarni građanin
- Pridružio: 26 Feb 2004
- Poruke: 2510
|
Čini mi se da je više naginjemo ka 1.5 dci. Neka se javi tvorac teme i neka kaže odluku!
|
|
|
|
Poslao: 25 Jun 2007 16:52
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
Ja i ti se ne razumemo, ali nema veze, nemam nameru da se raspravljam!!
|
|
|
|
|
Poslao: 25 Jun 2007 17:37
|
offline
- Lorki
- Moderator foruma
- Pridružio: 21 Nov 2006
- Poruke: 2576
- Gde živiš: U automobilu ...
|
@Momcilo
ne mislim na tebe,
mislim na @grbe jer ja ne znam na kom jeziku da kazem da kompresija nema veze sa snagom, evo on kaze da dizeli imaju oko 20, Reno ima 18 sto je manje i sto znaci da motor ima manji pritisak, sad ja ne znam sta jos treba da kazem, da bi on mene razumeo,
posto on kaze da je sto veci motor to bolje, evo ja mu kazem nek onda uzme 2.0 dci ili 3.0 dci pa nek upregne kola i nek vuce drva, i ore njive! Siguran sam da mu snage nece nedostajati!!
Raspravljamo gluposti!
|
|
|
|
Poslao: 25 Jun 2007 18:18
|
offline
- Momcilo
- Legendarni građanin
- Pridružio: 26 Feb 2004
- Poruke: 2510
|
Ne raspravljate vi o glupostima već kao što sam rekao zatrpavate čoveka nekim pojmovima koje on ne razume. A kako rasprava odmiče ispašće da ni vas dvojica to ne razumete o čemu pričate!
|
|
|
|
|
Poslao: 26 Jun 2007 20:25
|
offline
- Momcilo
- Legendarni građanin
- Pridružio: 26 Feb 2004
- Poruke: 2510
|
@Radasin
Sad malo srljaš čini mi se i ideš iz krajnosti u krajnost. Pričao si o dizelu kao ekonomičnijoj varijanti jel ti tako odgovara a sad ti je plan b benzinski agregat 1.6 ili jači. Kad već daješ toliko para moja preporuka ti je da uzmeš dizela najviše zbog potrošnje a svi ti novij dizel motori su uglavnom kvalitetni tako da ćeš teško pogrešiti kojeg god proizvođača da odabereš.
Nadam se da će ti ipak sve ići po planu A. Želim ti sreću
|
|
|
|
Poslao: 26 Jun 2007 21:40
|
offline
- Radasin
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 18 Apr 2007
- Poruke: 24
- Gde živiš: far away from here...
|
@Momcilo
Dobro je da si to napisao jer u suprotnom ne bih video "previd" koji sam napravio.
Naime, radi se o mom prvom ili bar drugom postu u kojem nisam pomenuo sam pocetak moje price. Onog trenutka kad sam se opredelio za Renault Megane odmah sam pozeleo isti sa benzinskim agregatom ( 1.6 16v ), jer sa dizel motorima nemam ama bas nikakvo iskustvo. Benzinski agregati su mi prirasli za srce tokom niza godina i verujte mislio sam da nikada necu osetiti miris nafte mog vozila. Ali ne lezi vraze....Dobavljac polovnih Megana mi je rekao da ne ulazem previse nade u moju narudzbinu jer, kako kaze, polovnih benzinaca gotovo i da nema u prodaji u Francuskoj. Takav odgovor nisam ocekivao....morao sam da prelomim u sebi; pomiriti se sa sudbinom i reci daj-sta das ili ostati "karakter" i potraziti neki drugi automobil sa benzinskim aregatom.
I eto...prevladala je moja "zaljubljenost" u prelepu geometriju Megana, kud puklo da pukne!
Zakljucak:
Ekonomicnost Megana sa diesel agregatom nije razlog zbog koga sam usao u tu pricu vec njegov neobican izgled, i naravno nedostatak odnosno "nemanje" benzinaca
Nadam se da smo se razumeli:)
Pozdrav!
|
|
|
|