Poslao: 22 Maj 2007 09:08
|
offline
- Pridružio: 18 Feb 2007
- Poruke: 85
|
Uz mavic stize onaj plasticni adapter, a ja imam i metalni adapter koji se onako navrne na prestu i ima tacno prosirenje velicine autoventila
[Link mogu videti samo ulogovani korisnici]
Inace ja sam ranije vozio prestu na rupi za autoventil - problema nije bilo - samo sam jednom polomio ventil kada sam pumpao kao sivonja (rucnom pumpom, a ventil onaj extra dugacki i sila poluge radila) - hteo sam bio da stignem na nekih 7 bara... i kako sam cimnuo.... al polomio bi se isto i da je rupa za AV...
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
|
|
Poslao: 05 Jun 2007 21:15
|
offline
- macdon

- Građanin
- Pridružio: 31 Maj 2007
- Poruke: 76
- Gde živiš: Paraćin
|
nemojte lepiti gume kupujte nove,110 dinara su!!!i nemojte prepumpavati leti jer kada stoje na suncu i kada se felna usija pucaju,presta ventili samo uz felne sa užom rupom kao što reče gamzzy,moja preporuka autoventil i obavezno u felnu prvo izolir traka ili selotejp pa zaštitna guma videćete efekat zaštite
|
|
|
|
Poslao: 06 Jun 2007 10:16
|
offline
- gamzzy
- Legendarni građanin
- Pridružio: 24 Apr 2003
- Poruke: 10725
- Gde živiš: Novi Sad
|
macdon ::nemojte lepiti gume kupujte nove,110 dinara su!!!i nemojte prepumpavati leti jer kada stoje na suncu i kada se felna usija pucaju,presta ventili samo uz felne sa užom rupom kao što reče gamzzy,moja preporuka autoventil i obavezno u felnu prvo izolir traka ili selotejp pa zaštitna guma videćete efekat zaštite
Na svakoj (spoljnoj) gumi pise koliko treba da se naduva.
Izolirka se koristi samo kod jeftinijih felni, ja recimo, na mojoj felni imam notubes traku, a i obicna Ritchey zastitna traka koste manje od 200 din
Preporuka za presta ili auto-ventil zavisi kakva je felna prvenstveno...
|
|
|
|
Poslao: 06 Jun 2007 12:00
|
offline
- Pridružio: 18 Feb 2007
- Poruke: 85
|
Kakva ti je to notubes traka? U cemu je bolja od Ritchey trake?
Inace Ritchey je super, mada kada sam je postavljao - delovalo je kao da je za 24 a ne za 26 tocak... treba to nategnuti....
A sto se tice kapaciteta - iz nekog razloga i proizvodjac felni ima neka uputstva o maks kapacitetu kao npr za moju felnu kaze za 2" gumu pritisak 4.3... koliko to treba postovati....
|
|
|
|
Poslao: 06 Jun 2007 12:06
|
offline
- gamzzy
- Legendarni građanin
- Pridružio: 24 Apr 2003
- Poruke: 10725
- Gde živiš: Novi Sad
|
Notubes teorijski može da bez problema drži tubeless gumu.
Sa Ritchey-em sam imao isto iskustvo
Lepa stvar je što se može posle i skinuti bez većih problema
|
|
|
|
Poslao: 07 Jun 2007 14:09
|
offline
- component

- Građanin
- Pridružio: 18 Mar 2005
- Poruke: 124
- Gde živiš: Vršac
|
Zašto bi neko kupovao gumu sa tankim (presta) ventilom (osim ako nema takvu felnu)? Meni se autoventil pokazao kao mnogo bolje rešenje. Dobro, ja ne vozim trke i ne znam da li tu presta u tom slučaju ima neku prednost. Uglavnom idem touring po više dana, 1000 Km i slično i naravno da mi se dešavalo mi se da moram da menjam gumu. Čak iako mi se desi neka havarija sa pumpom, skoro svaki vozač ima sa sobom pompu koju mogu pozajmiti (ili polako do vulkanizera).
Inače guma od 100 din možda i nije neka preporuka. Mnogo nerviranja možeš da preskočiš ukoliko uzmeš neku kvalitetniju i samo malo skuplju gumu. A otpornost na samo bušenje gume u mnogome zavisi i od spoljne.
|
|
|
|
Poslao: 07 Jun 2007 15:39
|
offline
- macdon

- Građanin
- Pridružio: 31 Maj 2007
- Poruke: 76
- Gde živiš: Paraćin
|
ili odvojiš za skuplju ili 100-120 za kineske,nema mnogo izbora,a i kvalitetne spoljne se buše kao i deestone od 280 din,poenta je znači u dužini vožnje sa kvalitetnim spoljnim gumama
|
|
|
|