Automatiski ili manuelni menjac?
-
- Automatik
-
41% [39]
-
- Manuelni
-
58% [55]
- Ukupno glasova : 94
|
Poslao: 23 Jun 2005 23:09
|
sonne ::Eee a kada na automatik menjacu pritisnes malo dugme S pa prebacis na sportsko biranje!
Jel to ima svaki automatski menjac?
|
|
Poslao: 28 Jun 2005 10:50
|
Bone Collector ::sonne ::Eee a kada na automatik menjacu pritisnes malo dugme S pa prebacis na sportsko biranje!
Jel to ima svaki automatski menjac?
Ja mislim da ima svaki ali nisam 100% siguran.
|
|
|
Poslao: 10 Avg 2005 09:00
|
Da li neko zna neki sajt ili literaturu gde mogu da pronađem uputstvo: kako voziti automobil sa automatskim menjačem? Nemojte da mi pišete kako je to prosto i nemaš šta da razmišljaš. Ipak mislim da postoje određena pravila kojih se treba pridržavati, tako da se karakteristike automobila sa automatskim menjačem maksimalno iskoriste. Na primer: kada koristiti menjač u položaju 1, 2 ili 3. Čovek koji mi je prodao auto sa automatskim menjačem nije imao pojma za šta to služi. Kaže: ja sam vozio samo u položaju D i R, palio sam ga na P, a 1, 2 i 3 su višak!!!
Ako neko zna da mi objasni ulogu ovih položaja neka se javi. I šta je to kick-down? Svi mi to spominju, a niko ne ume da mi objasni: kako da to uradim sa svojim menjacem.
Pozdrav svima.
|
|
Poslao: 10 Avg 2005 17:09
|
ono dugme S(sport) nemaju svi automatici jer moj subaru leone 4wd je imao S a od mog druga audi a4 1.6b nema S.
@siera
1,2,3 sluzi za manuelno biranje odnosno kada ubacis u 1 mozez samo da vozis prvu brzinu isto vazi i za 2-druga brzina,3-treca brzina
|
|
Poslao: 10 Avg 2005 17:25
|
Tacno je da svi automatici nemaju S dugme, ali moze se ugraditi boca najtrisa i samim tim moze da se doda vece ubrzanje kada ti je potrebno. Dosta toga moze da se ugradi na kupljenom autu, svakakvih cudes imaju na trzistu za to. Izbor izmedju automatika ili standardnog mjenjaca, sta ja znam, postujem ih oboje jednako, danasnja tehnika je toliko napredovala da je stvarno tesko reci koji je bolji. Mozda automatik jeste startniji ali i standard ima svoje drazi.
|
|
Poslao: 10 Avg 2005 17:43
|
Meni je vise dosta bildovanja leve noge. Ko nije vozio dobar automatik po guzvama, nema pojma sta je olakshanje za telo i mozak.
|
|
Poslao: 10 Avg 2005 17:49
|
beli0135 ::Meni je vise dosta bildovanja leve noge. Ko nije vozio dobar automatik po guzvama, nema pojma sta je olakshanje za telo i mozak.
Zamisli guzva tolika da i da hoces nemozes da se maknes iz linije, branik do branika, niko nikud dok se pumpa ne nadje (nikad se nije nasla). Cekas jedno 15 minuta da se pomjeris 2 metra! Ludnica u pravom smislu te rijeci, a u svemu tome ja u autu sa 5 brzina (fali mi 6-ta ali nema veze ), pa malo malo ubaci u prvu kreni pola metra pa stani, pa cekaj jedno 5 minuta pa opet. I tako zna da se otegne po citav sat vremena. Guzva, nevolem je nikako, ali sta ces. Ali zato kada se otvori prilka za prolaz, ne da krecem sa prvom nego dok dodjem do trece vec letim.
Naravno da je automatik laksi za voznju, mozes komotno da ostavis ljevu nogu i desnu ruku kod kuce, ali ponekad mi treba malo WROM.
|
|
Poslao: 10 Avg 2005 20:44
|
@SIERRA
Kad kupiš auto sa automatskim menjačem, dobićeš uputstvo za upotrebu (celog auta) u kome će ti pisati i kako se menjač optimalno koristi.
|
|
Poslao: 10 Avg 2005 21:01
|
Manuelni ipak ... kaD hocu da ga razvucem koliko me volja ili da ga davim lagano.
Automatik nije los, ali sta da radim sa drugom nogom? Da je prekrstim? OK, moze da se izvezba da radi samo kocnicu ali opet ... treba imati taj osecaj.
|
|