Napisano: 02 Maj 2011 23:54
Sa polirkom jeste brze, ali sve ti zaprlja (lajsne, brave, itd.), kupis u nekoj boljoj farbari pravu profesionalnu polir pastu, grublju i finiju, prodaju na meru (G3, G6), zaboravio sam koji je proizvodjac. I polako rucno (prvo ceo auto sa grubom, pa udaris finis sa finom), sa njom iz jedne ruke ne mozes da ispoliras vise od 20 cm u precniku. Trljas dok ti oci ne ispadnu, ali bude ekstra, posle godinu dana sa kola klize kapljice kao da si ih tog trenutka ispolirao. Ja npr. sa tom pastom za dan ispoliram haubu i krov, za peta vrata jedva smognem snage. Posle odmaram dan, pa jednu stranu, pa opet dan odmora, pa druga strana. I obavezno gledaj da bude malo hladnije vreme, ako je vrucina ne mozes joj nista, otpadose ruke. Znaci kako ispoliras jedan deo 20 cm precnika, vidis bas uocljivu razliku i ne mozes da preskocis ni jedan deo auta, samo slazes. Finija na kraju samo izvlaci jos vise sjaja, ona je malo laksa za poliranje.
Dopuna: 05 Maj 2011 17:19
Famas i boja, i lak u spreju. Kao da je radjeno spricom.
Slikah na brzinu iz blizine, pa nije bas ostra slika, ali vidis i sam kakvo je. Fabricki jbt.
|