Poslao: 15 Feb 2008 23:53
|
Mislim da je do takvih snimaka mozda i tesko danas doci, posto su one
extremno brutalne, vesto skrivane i unistavane da budu sto dalje od ociju naroda... ja sam tada to gledao na madjarskoj TV posto sam iz severno -
backog okruga, tj Sombora, to je slikao neki njihov verovatno profesionalni
fotograf, ljudi moji to je bila prava muka gledati...
|
|
|
Poslao: 16 Feb 2008 16:13
|
Morskisrle@mozda se i cuva u nekim tajnim arhivama, ali ja ipak mislim,
da je to sve spaljeno, jer je to dokazano najsigurniji nacin, da se cinjenice
trajno uniste...
|
|
Poslao: 17 Feb 2008 05:38
|
Uh, odakle da pocnem ... ili je mozda bolje da ne pocinjem.
Iz originalnog posta, prvi snimak - policajac je odreagovao neprofesionalno i krajnje grubo. Da, mi smo vidjeli snimak, ali mi takodje ne znamo sta je dovelo do svega ovoga. Nemojte pogresno da me shvatite, ja da sam tamo bila, neko bi bio ogreban po licu. Ali ... omladina u USA je malo vise drska, smatraju da mogu da skejtaju gdje god vide stepenice i rukohvate (i pored silnih skate parkova). Takodje cu reci da odgajanje te iste djece u toj istoj Americi ima toliko propusta, da nije ni cudo sto omladina ubija svoje kolege po fakultetima.
Drugi snimak, ne vidim da je policajac uradio ista lose (posto se ne vidi jasno kako je decko zavrsio na betonu), osim sto je razgovarao povisenim tonom. Opet cu reci, mi ne znamo sta je prouzrokovalo reakciju vlasti. Najmanji razlog koji meni moze da padne na pamet je narusavanje javnog reda i mira. Bila sam prisutna kada je jedan oficir opominjao deckica da se ne skejta ispred ulaza poslovne zgrade, dok je deckic mumljao "F*** you pig". Oficir je odgovorio na poziv ljudi iz zgrade, jer je skajter slucajno "naletio" na jednog ciku koji se penjao stepenicama.
Skajteri su "slobodni duhovi". Oni su anarhicni i buntovni. Mislim ... jos jedni na listi.
I na kraju, ja sam smatrala da je policija tu da nas zastiti, pa mozda ponekad i od nas samih. I opet ako se uzdamo u njih da nam priteknu u pomoc kad nam budu trebali, zar nije jedino fer da ih postujemo zbog onoga sto rade? Nije lako biti policajac, nigdje u svijetu. I znam da nije njihov posao da odgajaju klince po ulicama, ali da su klinici vaspitani, do toga ne bi ni doslo. Samo da naglasim, ne zauzimam niciju stranu, u ovom postu sam pokusala biti neutralna stranka, i zato se suzdrzite od bacanja drvlja i kamenja na moj nick.
Hvala.
|
|
Poslao: 17 Feb 2008 07:49
|
Једно ме занима.
Ко је бољи. Полицајац или милицајац?
Верујем да доста људи који иду за полицајце (под нормалним условима), то раде из доброте.
Али увек има типова који се иживљавају, и искоришћавају свој положај.
|
|
Poslao: 17 Feb 2008 19:07
|
slazem se s ellom al mislim da je njena neutralnost ipak malo vise stala na stranu policajaca. koliko god da ima skejt parkova ulica je ulica i niz varijeteta koje ulica moze da ti pruzi to ne moze nijedan skejt park... decko je reko liku "dude" ovaj se iznervirao kao da mu je pobio sve... osim toga jasno je da ga je on gurnuo na zemlju nije sam pao, sto znaci da je primenjivao silu bez ikakvog razloga, kao da je najgori kriminalac... tako da...
slazem se i sa morskimsrletom vecina njih je dobra(kolko su me samo puta pustili) ali ima i stvarno debila...
|
|
Poslao: 17 Feb 2008 19:32
|
Vlada ::kad su me priveli i pitali "i dobro sta ti to znaci sto pises po zidovima?
Čekaj malo - ti si među onima koji vandalizuju grad, tako što pišu po zidovima? Takve i treba mlatiti i poslati na neki prinudni rad, čim imaju dovoljno snage da uništavaju tuđu imovinu...
|
|
Poslao: 17 Feb 2008 21:27
|
Ella jeste u pravu što se tiče principa... ali su obojica policajaca (na snimcima iz početnog komentara teme) dobrano preterala - ovo je, bar u mojim očima, nesumnjivo tačno.
Jasno su, ne štedeći se, pokazali pristrasnost i selektivnost pri svojoj intervenciji (ako se nekontrolisani postupci koji se koriste ze preovladavanje nad haotičnom situacijom i mogu nazvati 'uspostavljanjem reda'); ako mislite da nisu reagovali imalo preterano, onda predlažem da bilo koga od njih postavimo za Papu...
Mnooogo je prokleto lako iživljavati se nad mladjima i slabijima; barem mentalno slabijima - a upravo zato zakon štiti maloletnike i uslovno rečeno slabije; jer nemaju jednaku mogućnost za odbranu bilo kakvog tipa. Onaj drugi moron od policajca nikako nije smeo da naivnost maloletnika (da, bar zakonsku naivnost) izlaže svom psihičkom nasilju u vidu zavaravanja/zastrašenja (kad je rekao: '' 'Cause of you goin' around doing this stuff, somebody's gonna kill you!'')... A ako na uzvik ''Don't get defensive with me, I'm not your father!'' lik aktivno ignoriše odgovor (''I don't have a father'' - bio on tačan ili ne) nije selektivnost, šta onda jeste? Još gore, posle imamo naznaku da je policajac tu informaciju ipak primio k znanju (''You're damn right you're calling your mother!''), a i dalje kinji klinca (neosporno je gurnuo maloletnika na pločnik, a još je i rekao: ''Obviously, your parents don't put their foot in your butt quite enough''. Lep kontrast od čoveka koji se uvredio time što je nazvan ''dude''; a to još podiže na nivo svoje značke tj. police department-a. A da ne zaboravim to što ni roditeljima nije zajamčeno batinanje kao dozvoljeni vid vaspitanja)...
Zakon je dovoljno dobar u ovoj situaciji, ljudi su zakazali. Bilo kakva moć se ne daje nikome ko se ne može dobrano kontrolisati... ali naravno da je to umereno nemoguće... do'god je više ljudi/ćudi.
@ ZoNi :
Zar nije već jasno da je Vlada tinejdžer..?
I znaj da meni, lično, zamalo-pa-uvek daješ utisak nekoga ko svojeglavo protivureči svojom nezavisnošću - svima koji su, po tebi, za osudu... Može to mnogo tiše i lakše, znaš i sam; samo si sebi mnogo važniji (na svakom nivou) od raznih drugih. Uostalom, zašto si (uprkos fleksibilnošću blog-ova, to ide na stranu) stavio do znanja šta misliš o vandalizmu; ne odgovorivši na temu (opet, iako nisi ni morao) ? Stvar je u principu...
No, nemoj misliti da ne znam kakav utisak ja ostavljam za sobom - ja sam gubitnik, pičketina; na onaj pravičan, moralno ispravan način.
Jer znam koji razlog jeste vredan samožrtvovanja i ne bojim se dadotaknem dobro poznato dno... na putu do takodje znanog vrha.
|
|
Poslao: 17 Feb 2008 22:55
|
MladjaVR ::1. Zar nije već jasno da je Vlada tinejdžer..?
2. Uostalom, zašto si stavio do znanja šta misliš o vandalizmu
3. ja sam gubitnik, pičketina; na onaj pravičan, moralno ispravan način.
1. nebitno...
2. Zato što sam to prvo primetio dok sam čitao prvi post!
3. WOW! Ja ne znam ko tako misli o tebi, ali budi siguran da JA sigurno to nisam ni jednom pomislio - naprotiv, uvek mi je bilo zadovoljstvo da čitam tvoje postove!
S druge strane, nemam šta da kažem o policijskoj (ili bilo kojoj drugoj) brutalnosti! Jednostavno je - sud, pa zatvor i end-of-story! Sećam se ja te policijske brutalnosti vrlo dobro iz 1990-ih, kao što već reče Leggy...
Dopuna: 17 Feb 2008 22:55
A evo kako je policijska brutalnost izgledala u Srbiji, 1990-ih:
http://rapidshare.de/files/38605203/policijska_brutalnost.mpg.html
(3.6MB)
|
|
Poslao: 18 Feb 2008 00:18
|
Naravno, svi smo mi "cvecke", nismo otisli na spavanje a da se nismo prethodno pomolili Bogu a kamo li da nas hapse. Dosta foliranja! Pogledajte prvo sebe, pa se onda bacajte drvljem i kamenjem na druge i saljite ih na prinudni rad...
|
|