Poslao: 16 Feb 2005 18:09
|
offline
- Nom
- Građanin
- Pridružio: 17 Nov 2004
- Poruke: 168
- Gde živiš: Shanghai, China
|
@Bone
Hvala za komentare u svakom slucaju Ovde (shmrz) si jedini koji komentarishe...
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 16 Feb 2005 23:53
|
offline
- Peca
- Glavni Administrator
- Predrag Damnjanović
- SysAdmin i programer
- Pridružio: 17 Apr 2003
- Poruke: 23211
- Gde živiš: Niš
|
nemam sta da komentarisem, sve mi je to poznato
|
|
|
|
Poslao: 17 Feb 2005 00:21
|
offline
- snoop
- Genghis Khan
- Pridružio: 18 Apr 2003
- Poruke: 8134
- Gde živiš: U kesici gumenih bombona...
|
a ja ucim C# i uzimam neke 'trikove'
mozda mi pomogne...
jedno glupo pitanje. za sta sluzi ~?
u prvom primeru:
~C_dugme();
|
|
|
|
Poslao: 17 Feb 2005 01:43
|
offline
- Nom
- Građanin
- Pridružio: 17 Nov 2004
- Poruke: 168
- Gde živiš: Shanghai, China
|
@Snoop
~C_dugme(); je destruktor klase.
C_dugme() je konstruktor.
destruktor se poziva kada izvrsis delete tj delete[] a konstruktor kad pozoves new odnosno new...[].
Poenta je da ako zelis da konstruktor prima parametre, ne mozes da koristis new...[] osim ako ne overload-ujes konstruktor (tj. napises jedan bez parametara i jedan sa).
destruktor sluzi da oslobodi svu memoriju koju je klasa alocirala i eventualno da izvrsis dodatne izmene (na primer, ako si imao u klasi pointere next / previous, da "prespojis" ivicne clanove ili sta vec zelis da uradis pri brisanju).
ne znam koliko c# i c++ su isti po pitanju new & delete ...
@Peca
pa znam ja za tebe
|
|
|
|
Poslao: 04 Mar 2005 16:36
|
offline
- cicamaca
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 04 Mar 2005
- Poruke: 3
|
trazim na netu nesto sto bi mi pomoglo da rijesim zadatak i tako nadjem vas forum.
blago vama kad ste tako pametni i daa vam se rapravljati o ovim stvarima! nego, ako mozete da mi kazete sta naci -> (u pok->ime_studenta) zadatak je iz operativnih sistema a ovo se valjda odnosi na c.
hvala,meni su ovo spanska sela!
|
|
|
|
Poslao: 04 Mar 2005 17:01
|
offline
- Peca
- Glavni Administrator
- Predrag Damnjanović
- SysAdmin i programer
- Pridružio: 17 Apr 2003
- Poruke: 23211
- Gde živiš: Niš
|
-> je operator
on oznacava da nesto (promenljiva ili funkcija) pripada objektu (na koji ukazuje tvoj pointer).
recimo:
avion *a; // pointer
a = new avion;
// kreirali smo objekat klase avion, i pointer 'a' sada ukazuje na taj novo-kreirani objekat
a -> gorivo = 5;
// promenljiva 'gorivo' je sada vrednosti 5... 'gorivo' je promenljiva koja pripada objektu 'a', zato imamo ->
a -> poleti();
// pozivamo funkciju 'poleti' koja takodje pripada objektu 'a', zato i ovde imamo ->
|
|
|
|
|
Poslao: 05 Mar 2005 21:45
|
offline
- Nom
- Građanin
- Pridružio: 17 Nov 2004
- Poruke: 168
- Gde živiš: Shanghai, China
|
@cicamaco
ovaj forum i sluzi za razmenu informacija & saveta ;-)
mala dopuna:
-> je u slucaju da je objekat kreiran sa new (kao u pecinom primeru)
. je u slucaju da je objekat kreiran staticki, bez new, na primer:
avion a;
a.gorivo = 5;
a.poleti();
|
|
|
|
|
Poslao: 06 Mar 2005 03:44
|
offline
- Peca
- Glavni Administrator
- Predrag Damnjanović
- SysAdmin i programer
- Pridružio: 17 Apr 2003
- Poruke: 23211
- Gde živiš: Niš
|
tako rade 3D Engine-i...
imas klasu, sa koordinatama i draw() funkcijom... i posle pravis podklase kakve hoces, a jezgro engine-a poziva draw() za svaki objekat koji ima u nizu...
|
|
|
|