Poslao: 18 Apr 2011 19:00
|
offline
- bocke
- Moderator foruma
- Glavni moderator Linux foruma
- Pridružio: 16 Dec 2005
- Poruke: 12533
- Gde živiš: Južni pol
|
Ovo je vezano za Borland BGI emulaciju za MinGW. Nažalost izgleda da ne postoji zvanični forum ili diskusiona grupa, tako da ti je jedini izvor pomoći dokumentacija (s obzirom da izgleda da ovde ljudi nemaju puno iskustva sa tom bibliotekom). Mada moguće je da će pomoći i tutorijali ili uputstva za Borlandov Turbo C++ kojih je nekada davno bilo puno na netu (pre 15-20 godina). S time da verujem da postoje neke specifičnosti i razlike između pravog BGI-a i ove emulacione biblioteke.
Ovo naravno nema puno veze sa C++ i STL, već je vezano specifično za tu biblioteku.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
Poslao: 18 Apr 2011 22:37
|
offline
- igorpan
- Super građanin
- Pridružio: 10 Avg 2006
- Poruke: 1009
- Gde živiš: Beograd
|
Ja nisam duboko u tim vodama. Ali double-buffering koliko ja znam služi da ne dolazi do "treperenja" površine na koju iscrtavaš stvari u programu.
U principu, bez njega, računar iscrtava sliku koju si ti definisao u programu direktno na ekranu. Tako da, recimo ako u sledećem trenutku menjaš sliku dolazi do prvo iščišćavanja ekrana pa onda ponovnog crtanja svega tog novog. To se sve događa jako brzo i ti ponekad vidiš na delić sekunde (ali baš baš baš delić) kako se iščistila slika i onda u sledećem trenutku se iscrta sve što treba.
Sa double-bufferingom, računar radi malo drugačije. Kada menjaš sliku, on prvo nacrta tu NOVU sliku u memoriju, i tek kad je ona skroz gotova i obrađena, on je samo "prelepi" preko stare. U prevodu, double-buffering govori računaru: "ne menjaj staru sliku dok nova nije skroz spremna"
Nadam se da je dovoljno jednostavno objašnjeno (i naravno, da nisam pogrešio u vezi ovoga)
|
|
|
|
Poslao: 19 Apr 2011 19:14
|
offline
- Pridružio: 15 Maj 2009
- Poruke: 963
|
Napisano: 18 Apr 2011 23:43
Ljudi, ajde odgovarajte na ona pet pitanja, istice vreme polako...
Dopuna: 19 Apr 2011 19:14
Resio sam ono sa trouglom. Koristi se floodfill funkcija ciji su argumenti x,y,boja redom.
Evo da vidite sta sam nacrtao. Glisu pomerate pomeranjem misa (hteo sam da napravim pomocu strelica ali niste odgovorili), skacete kad pretisnete levi klik (hteo sma da skace na space ali niste odgovorili ). Nisam upucen da li ce da radi na vasem racunaru, tj. da li je dovoljno da vam posaljem samo exe, jer niste odgovorili. Normalno je to sto slika treperi.
https://www.mycity.rs/must-login.png
Mislim da je problem kod XO u tome sto funckija outtext ima argument char*. Zbog toga kompajler prica o pointerima. Kako to da resim? Odgovorite na ovo, pa da nastavim sa radom.
|
|
|
|