Korisnik sam totala tv koji je u sklopu SBB, imam ugovor sa njima, gledam njihove kanale na TV-u bez problema. U objasnjenjima za potencijalne korisnike EON-a kaze se da je EON ukljucen u paketima totala i to paket total tv, koji inace ja koristim. E sada gle cuda. Instaliram Aplikaciju EON na smart telefonu, ulogujem se sa nalogom SBB(odnosno moj total TV- sto je inace isto), pokusam da pokrenem neki od kanala, dobijam obavestenja da nisam pretplatnik. Yo se inace odnosi na sve TV kanale sa liste.O cemu se radi, Bog jedini zna.Primecujem, sem sto se gromoglasno reklamira aplikacija, da nedostaju pratece informacije sta je kome dostupno od programa i ostalih opcija i sto je najvaznije sta se placa (mislim od ponudjenih opcija i kanala), koliko se placa i kako se placa. Nije ovo naivno pitanje, posebno za nas koji smo vec u nekom pretplatnickom ugovoru-odnosu , pa se lako moze desiti da ti dodje vece zaduzenje na racunu. Svasta je moguce. Steta sto je Aplikacija takva kakva je i podrzavace je samo samsung i cini mi se sony, a jos uz to samo godina proizvodnje 2017 i dalje. Pitam se a sta cemo mi koji vec imamo smart televizore pre 2017. Konkretno ja imam TV LG WEB OS2 sa svim pratecim naprednim funkcijama -Dzaba druze
|