Citat:Na vaseljenskim saborima je odlucivano (ko u nasoj skupstini) koji ce status zauzeti Marija. I po sadasnjem razlicitom statusu kod pravoslavaca i katolika vidis da je to odluka crkve, a ne fakat.
Наравно да су одлучујући Васељенски Сабори,јер нечије одлуке морају бити обавезујуће.По питању Богородице Марије и њеног безгрешног рођења Исуса се римокатолици и православни слажу,мада се наравно око неких других ствари не слажу,но добро,да не ширимо тему.
Citat:U njemu samom ne vidim da upucuje na izdaju Isusa, da je tih 30 srebrnjaka namenjeno Judi za izdaju ili bilo sta slicno ?
Ради се о следећој проблематици,као и за Нови Завет,тако и за Стари Завет,посебно за Нови... Зашто све није било одређеније... Па што се Старог Завета тиче,толико тога има,што се мене тиче,веома је одређено,како код пророка Исаије,тако и други месијански делови из Старог Завета.
Што се Новог Завета тиче,поред свих чуда које је Исус чинио,за живота па и у време распећа на крсту,као и после тога....
свако је и даље задржао право да не верује,то право се никоме није могло укинути,нити је Бог то желео.
Дакле експлицитност тога да је Исус Син Божји није постојала,управо јер се Исус појавио као дрводеља који говори о приближавању Царства Божјег (Небеског),а не као Син Божји,окружен Херувимима и Серафимима,тако да Га сви виде у светлости и да немају другог избора него да Му се поклоне.
Или да је Он после 30 година живота изашао и свима издиктирао експлицитно шта је Он,шта су Бог Отац и Свети Дух,и људи само то да разумеју,и - готово.Није то тако нити може бити.
То се није десило јер би укинуло људску слободу,а од првих људи на земљи,до данас човек има слободу да бира да ли ће се окренути Богу или не.
Што се тиче наведеног текста из Јеванђеља по Матеју,немам ту заиста шта да додам,јер библисти имају разна мишљења о том делу,тј ако бих кренуо са цитирањима,мислим да би претерано развукли (ионако развучену) тему.
Са друге стране мислим да постоји проблем,да се некада позиваш на библисте,а у другом случају када говоримо о Исаија 7,14 односно интегритет тог дела Исаије,позиваш се на сопствени утисак.
Ја тако исто могу да кажем да те утисак вара,могу да ти наведем и разлоге зашто,али не видим поенту у томе да се ова дискусија сведе на убеђивање.
|