Poslao: 03 Apr 2007 10:01
|
offline
- Pridružio: 25 Nov 2004
- Poruke: 2297
- Gde živiš: Kragujevac
|
Ne razumem. Šta će da bude ako naš UPS vrati knjigu Amazonu u roku od tri nedelje. Ti ostaješ i bez para i bez knjige?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 03 Apr 2007 15:50
|
offline
- stankovic
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 11 Maj 2005
- Poruke: 871
- Gde živiš: Aleksinac - Niš
|
Prenosim pismo u potpunosti. Prvi deo su uradili samo copy+paste da bi se oslobodili odgovornosti sto se carine tice. U drugom delu pise da ce mi vratiti pare do 24. aprila i ako knjiga ne stigne.
Citat:
Thanks for writing to us at Amazon.com.
Please allow me to apologize for the inconvenience you have
faced related to this order.
As noted in our Help pages (www.amazon.com/o/tg/browse/-/468632), any
customs or import duties are levied once the package reaches the
destination country. Additional charges for customs clearance must
be paid by the recipient; we have no control over these charges and
cannot predict what they might be. Customs policies vary widely from
country to country. You may want to contact your local customs
office for further information.
Generally, customs forms for international packages will list the
value of your order's contents by product type. For instance, orders
containing CDs, books, and videos will generally be listed in a way
similar to the following example:
Books value: $29.95
CDs value: $9.95
Video value: $39.95
Your privacy is important to us, and we know that you care about how
information about your order is used and shared. We would like our
international customers and customers shipping products outside the
U.S. to be aware that cross-border shipments are subject to opening
and inspection by customs authorities.
Also, we may provide certain order, shipment, and product
information, such as titles, to our international carriers, and such
information may be communicated by the carriers to customs
authorities in order to facilitate customs clearance and comply with
local laws.
Further since you have returned back the item I can assure you that
we will refund you in full for this order once it is returned back to
us.
I will keep track of your package, and if order does not show a
refund by April 24, 2007(4 weeks after the estimated delivery date),
I will issue a refund and send you another e-mail to confirm the
refund.
Further we are aware that our choice of delivery services reflects on
our business as a whole, and we appreciate your feedback. I have
passed your message along to our shipping department, as I know they
will want to read about your experience.
Again, we are very sorry for this inconvenience.
We appreciate your business and hope that we will see you again soon
at Amazon.com.
|
|
|
|
Poslao: 04 Apr 2007 09:00
|
offline
- Pridružio: 25 Nov 2004
- Poruke: 2297
- Gde živiš: Kragujevac
|
Znači, izbeći UPS obavezno. Samo normalna pošta!?
|
|
|
|
|
Poslao: 12 Apr 2007 12:47
|
offline
- Cass
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 12 Apr 2007
- Poruke: 13
- Gde živiš: Niš
|
Hmm... Čitam poruke o kupovini/plaćanju/carinjenju robe iz online prodavnica, pa mi nešto nije jasno.
Prvo, redovno kupujem na Ebay već četiri godine, i nikada (ali NIKADA) nisam platila carinu u iznosima o kojima pričate. Pre godinu ipo sam tako kupila i laptop, a sa poštarinom, carinom i PDV-om iskoštalo me je manje nego što bih ga platila ovde... bar u to vreme.
Poslednje što mi je ocarinjeno (pre dve nedelje) su tri lutke koje sam kupila klinki za rođendan - ukrasi za tortu, party favors i slične sitnice koje sam kupila od drugih prodavaca nisu ocarinjene - i to u iznosu od oko 300 din. Knjige su mi ocarinili kada sam kupila 13 (i slovima: TRINAEST) komada od istog prodavca, opet nešto malo preko 300 din.
Dakle, šta vi to ljudi kupujete, i od koga?!
Što se knjiga tiče, najpre proverim Bookmooch i Bookcrossing, pa tek onda krenem u pretraživanje po online knjižarama. Alibris je prvo mesto na kome pogledam, a Amazon poslednje...
|
|
|
|
|
Poslao: 13 Apr 2007 01:03
|
offline
- Cass
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 12 Apr 2007
- Poruke: 13
- Gde živiš: Niš
|
Ma sve ja to kapiram, ali 90% moje kućne biblioteke je kupljeno na netu i nikada mi ništa nije carinjeno (osim onih 13 knjiga u paketu).
S druge strane, kad pročitam komentare na B92 vidim da još neki ljudi imaju slična iskustva. Dakle, kod nas se carina naplaćuje po sistemu "koga za'vatis"?
Predlog: NE kupovati na Amazonu (Alibris i B&N su odlična alternativa, ako već ne možete da pronađete nekog na sajtovima za razmenu da vam pošalje), i UVEK nositi sa sobom tekst zakona o carinskom postupku za podmetanje pod nos u pošti.
Nešto razmišljam... Grupni email podršci Amazona re:korišćenja kurira verovatno bi učinio više dobra nego svi članci i komentari B92.
|
|
|
|
Poslao: 13 Apr 2007 10:13
|
offline
- Pridružio: 25 Nov 2004
- Poruke: 2297
- Gde živiš: Kragujevac
|
@Cass
Šta da ti kažem. Blago tebi. Probaćemo i ove tvoje varijante. Mene npr. interesuju polovne knjige iz oblasti tehnike i informatike. Je l' imaš neki bolji predlog od Amazona?
Čuo sam da je dobra i uspešna fora da se Amazonu navede da lupi pečat "Gift" na pošiljci i da onda to ovi naši ne carine, a često i ne otvaraju.
|
|
|
|
Poslao: 13 Apr 2007 11:42
|
offline
- Cass
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 12 Apr 2007
- Poruke: 13
- Gde živiš: Niš
|
Đavola ne otvaraju, real! A i čisto sumnjam da možeš Amazon da nateraš da uradi tako nešto (ipak je to kršenje zakonskih propisa, što firme tamo retko pristaju da rade)...
Pošalji ti meni lepo spisak knjiga koje ti trebaju na pp, a ja ću da pročačkam po netu i pustim ti link sa najpovoljnijom varijantom. Možda ima neko od ovih sa kojima se menjam, pa ne platiš ništa. ^_~
|
|
|
|
Poslao: 13 Apr 2007 11:56
|
offline
- stankovic
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 11 Maj 2005
- Poruke: 871
- Gde živiš: Aleksinac - Niš
|
Ma nek otvaraju, nek citaju ako im volja.... ko zna mozda i nauce nesto korisno , samo nek ne izmisljaju neke carine kako im se cefne.
Citao sam onaj blog sa b92 i ispada da su nekima slali ups-om cak i ako su izabrali najjeftiniju opciju... meni stvarno nije jasno kako ups otima i posiljke koje se salju obicnom postom.
@cass
Prema onome sto sam procitao, izgleda da je cela ova zbrka s ups-om pocela negde oko 20. marta. Ako si knjige dobila pre tog datuma mozda si samo imala srece... mozda je sad isti problem sa svim sajtovima. Ljudi se nisu zalili samo na amazon vec i na jos poneke sajtove.
Inace vecina je, kao i ja, vec poslala amazonu mail i svi su dobili slican odgovor... valjda ce shvatiti da se nesto cudno ovde desava.
|
|
|
|