Poslao: 15 Jan 2017 14:19
|
offline
- LoXo
- Super građanin
- Pridružio: 14 Okt 2011
- Poruke: 1212
|
Pise da su meni urucili paket..............
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 15 Jan 2017 14:31
|
offline
- vasa.93
- Moderator foruma
- Pridružio: 17 Dec 2007
- Poruke: 14824
- Gde živiš: Niš
|
Ne bih da malerišem, ali sam čuo i za slučajeve gde poštar/kurir praktično ukrade paket, a u evidenciji ga zavede kao da je isporučen. Zato ja uvek izbegavam da naručujem skupe stvari. Nadam se da ovo nije slučaj kod tebe, ali definitivno bi trebalo da se 'uzbuniš' što pre.
|
|
|
|
Poslao: 15 Jan 2017 14:58
|
offline
- Mikulino
- Elitni građanin
- Miroljub Čeperković
- mašinska
- Pridružio: 20 Mar 2012
- Poruke: 2182
- Gde živiš: Vrnjačka Banja
|
LoXo ::Pise da su meni urucili paket..............
lepo piše datum kada je paket ubeležen u evidenciji, ko što sam ti preporučio idi i vidi u pošti šta je sa paketom i traži ime poštara/kurira koji je preuzeo paket kao i povratnicu na kojoj bi trebalo da stoji potpis osobe koja je primila paket
|
|
|
|
Poslao: 15 Jan 2017 20:43
|
offline
- StAlek
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 14 Jan 2017
- Poruke: 5
|
@Loxo definitivno što pre idi do pošte i digni uzbunu tamo. Ko zna gde je završio paket, a oni tamo (upošljenici) neka se dogovore gde je paket.
Ima li neko ko je već otkazio plaćenu pošiljku? Kako da otkažem, a da mi vrate novac koji sam platio za narudzbinu? Hvala unapred na pomoći.
|
|
|
|
|
Poslao: 16 Jan 2017 00:05
|
offline
- LoXo
- Super građanin
- Pridružio: 14 Okt 2011
- Poruke: 1212
|
Nije nesto preterano, 10-15e, ali svakako necu da me namagarci neki postar ili neko iz poste. Sutra svakako iz drugih razloga idem do poste tako da cu proveriti.
Ocekujem jos 20-ak razlicitih paketa, pa cu proveriti da li je za jos neki paket tako isto.
Zanima me kako da otvorim dispute. Stigao mi je duks, dok velicina tok duksa nije ni priblizna kao na onoj tabeli sa dimenzijama.
Duks je 3XL (tamo pise da je to kao nase XL) i evo sad ga nosi dete 4. razred osnovne
|
|
|
|
Poslao: 16 Jan 2017 00:14
|
offline
- vasa.93
- Moderator foruma
- Pridružio: 17 Dec 2007
- Poruke: 14824
- Gde živiš: Niš
|
Ako je istekao rok za dispute, mislim da ne možeš da otvoriš više. Inače, tamo u listi porudžbina za svaku koja je u toku stoji link 'Open dispute'. U principu, potrebno je da napišeš neki opis/razlog zbog koga otvaraš dispute, a onda se javlja prodavac i pokušavate da se nagodite nekako. Ako se prodavac ne javi u nekom roku (3 ili 5 dana) Aliexpress automatski vraća novac. Ja sam otvarao dispute dva puta, i oba puta sam bez problema dobijao novac nazad.
Inače, kod povraćaja novac ide nekako direktno na karticu (uplata nije na račun, jer oni ni nemaju tvoj račun, već samo broj kartice). Ta transaksija mi je bila vrlo čudna tada, jer maltene ispada kao da sam plaćao nešto karticom, ali sa negativnim iznosom. Kako god, sav novac mi je vraćen, i nije bilo nikakvih problema oko toga.
|
|
|
|
Poslao: 16 Jan 2017 00:36
|
offline
- StAlek
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 14 Jan 2017
- Poruke: 5
|
Kada sam ja otvarao Dispute, naveo sam razlog ukratko i dodao slike da potkrepim. Prodavac se nije ni javio i AliExpress je vratio sav novac. Novac se vratio kao da je stornirana uplata, pisalo je na izvestaju banke "Storno". Možda je najbolje slikati duks sa metrom gde bi se lepo videlo da ne odgovara dimenzijama i time bi AliExpress olako trebalo da vrati novac.
Na svim linkovima koje sam posetio na AliExpress-u, nigde nisam našao da piše koji su koraci da raskidanje porudzbine i povratak novca plaćene pošiljke, kada pošiljku Kinez još nije poslao tj piše "Awaiting Shipment". U porukama se vidi da Kinez nema na lageru i pitao je za produženje roka za isporuku "Processing Time", ali to vreme uskoro ističe - trenutno je 8 od 10 dana koliko je ukupno imao sa mojim produženjem. Da li samo da čekam da istekne vreme "Awaiting Shipment" ili da idem na "Cancel Order" ? I kako da budem siguran da sam povuko pravi potez, tj. da će da mi vrate pare?
|
|
|
|
Poslao: 16 Jan 2017 01:06
|
offline
- vasa.93
- Moderator foruma
- Pridružio: 17 Dec 2007
- Poruke: 14824
- Gde živiš: Niš
|
Pa na 'Cancel Order' bi trebalo da ti vrate novac. Barem je tako logično.
Mada, ako sam ispratio dobro, u pitanju je relativno veća suma? Da probaš nekako da kontaktiraš neku podršku na Aliexpress-u?
|
|
|
|
Poslao: 16 Jan 2017 21:07
|
offline
- LoXo
- Super građanin
- Pridružio: 14 Okt 2011
- Poruke: 1212
|
Samo da obavestim da nije postar ukrao paket
Danas kada sam dosao iz skole sacekalo me je 10 paketa, medju kojima je i taj sto je pisalo da sam vec primio.
|
|
|
|