E, sad mi recite da nisam baksuz
Pokušao sam da ponovim transakciju, međutim uporno me je vrteo u krug. Tražio mi je da povežem karticu koja je već bila povezana, i nakon što bih uneo sve podatke rekao bi mi da je kartica uspešno povezana i, umesto da se pređe na sledeći korak, on bi mi opet tražio da povežem karticu. Praktično endless loop.
Prvo sam išao u banku da vidim u čemu je problem jer sam mislio da je problem u kartici možda. Službenik mi je rekao da nema pojma kako da mi pomogne. Poslao sam PayPal-u e-mail na koji su mi odgovorili posle dva dana. Rekli su da je problem do njih i dali su mi link kojim bih zaobišao ovaj 'endless loop' problem. Odmah nakon što sam to odradio, stigao mi je SMS od banke da je novac uplaćen. Super! Međutim, na PayPal-u je novac bio u USD, a na karticu su stigli €. Osim toga, kada bih preko mobilne aplikacije proverio stanje, on nije prikazivao svotu koju mi je PayPal uplatio. Otišao sam danas do banke, ni oni o toj uplati nemaju pojma - nema je nigde. Bankarski službenik sleže ramenima i kaže ,,Ja stvarno ne mogu tu ništa da uradim" i upućuje me na kol centar u Beogradu.
Zovem Kol centar iz Beograda, javlja se automatska sekretarica i šeta me kroz menije da bi me konačno stavila na čekanje ne duže od dva minuta. Prvi put se odmah posle toga prekinu veza. Zovem dakle opet, i čekam još 3 minuta da bi sekretarica rekla: "Ako želite da mi Vas pozovemo čim prvi operater bude slobodan, pritisnite 1. Greška! Pritisnem 1, i pola sata ništa se ne dešava. Zovem opet, prođem kroz meni sa automatskom sekretaricom i dođem do dela sa čekanjem. Ovog puta operater je trebao da bude dostupan za duže od dva minuta. Nakon pet minuta čekanja, opet mi automat ponudi opciju 1 koju ovog puta ne prihvatam, dvadeset sekundi kasnije javlja se operater! Jeeej! Kada objasnih o čemu se radi, rekoše da vide uplatu, ali da ih opet nazovem sutra posle devet da vide da li je proknjižena...
Čekam sutra.
|