Nisam video da si napisao ovde, iskucao sam ti vec malo duzu privatnu prouku.
Ja do sada nista preko 30$ nisam narucivao i kada je trebalo refundovanje (ne stigne paket, stigne ostecen), bez problema je sve islo. A nisam osiguravao posiljku.
Da li je normalno da mi traže da im pošaljem fotografiju kartice i validne isprave kako bih odobrio transakciju i potvrdio identitet ?
Nećkam se da povučem novac preko Paypala nazad na karticu jer zahtevaju da osim imena i prezimena pošaljem ostavim jasno vidljivu sliku lica, potpis (wtf ?) i adresu
Inače da normalno je da traže ali ne uvek.
Meni do sada nisu tražili ništa od toga.
Nešto je "okinulo" to obaveštenje.
Neki problem u kominikaciji Gearbest>PayPal ili obrnuto
Da li neki fraud link i sl....
Citat:"But I already gave you my payment details - why do you need anything more?"
Sometimes, unfortunately, thieves gain access to people's credit card details or Paypal accounts.
The thieves often try to use the stolen details to pay for products bought online. When you pay us your credit card or bank card payment is processed by a third party (ie Paypal, GC or other payment companies ) and not by Gearbest directly. Therefore, we have not seen any of your financial details or your credit card details.
This is why we have to confirm whether the payment was authorized by the payment account holder or not. To protect everyone against a small number of fraudsters, we have to complete these ID verifications with customers randomly.
@Loxo
Telefonče izgleda kao zmaj
Koliko sam video dosta ljudi ga je nahvalilo mada kažu da posle nekog vremena korišćenja plastika zna da se razmrda i da krcka
PP koristim već dugo i nije bilo problema.
Ne znam kako da verifikujem transakciju, sam nalog je verifikovan :
Citat:3)If you paid this transaction by a paypal account, please log into your paypal account to verify this transaction. Please just change the paypal status as Verified.
Poslao sam im sliku i sakrio sam neke detalje, i napisao da mi ne odgovara to što traže, ali je danas vikend pa mogu odgovor da očekujem tek sutra.
Što znači da neće poslati pošiljke do bar utorka.
Btw. da li generalno postoji mogućnost da spoje dve porudžbine u jednu i vrate dodatne troškove ?
Onaj fazon kad već poručiš i baš u tom trenutku se pojavi neki "Must have" nešto sa pro cenom,
Srki94 ::PP koristim već dugo i nije bilo problema.
Ne znam kako da verifikujem transakciju, sam nalog je verifikovan :
Citat:3)If you paid this transaction by a paypal account, please log into your paypal account to verify this transaction. Please just change the paypal status as Verified.
Poslao sam im sliku i sakrio sam neke detalje, i napisao da mi ne odgovara to što traže, ali je danas vikend pa mogu odgovor da očekujem tek sutra.
Što znači da neće poslati pošiljke do bar utorka.
Btw. da li generalno postoji mogućnost da spoje dve porudžbine u jednu i vrate dodatne troškove ?
Onaj fazon kad već poručiš i baš u tom trenutku se pojavi neki "Must have" nešto sa pro cenom, Nešto su menjali na PP, uveli su veći nivo zaštite za korisnike, i ovo što si napisao ide PP a ne internet prodavnici, a verifikaciju transakcija vrši banka čija je kartica povezana sa PP
@Srki94 Napravi novu porudzbinu. Ako nije nesto mnogo vredno, tipa do 20$ onda mozes bez osiguranja da izaberes, odnosno da nista ne platis osim proizvoda. Ako nesto ne radi ili ne stigne, GB ti vrati pare i to je to. Iz iskustva govorim.
Na moje insistiranje nisam poslao fotografiju lica, adresu stanovanja, datum rođenja ni potpis.
Tj. nisam ni morao da insistiram, samo sam napisao da ne želim da im pošaljem sve informacije i da je druga opcija refund preko Paypala, direktno na karticu.
Osim tog kašnjenja (i to se baš desilo kad support nije radio QQ) su za sada pozitivna iskustva ...
Mislim da će tek nakon 5. da šalju sada
Btw. za ovaj drugi paket ne znam kako, ali izgleda da nisam platio buyer's insurance
Ubeđen sam da sam izabrao ali se možda u međuvremenu to izgubilo, dok sam radio nešto ili šta god.
Novac je otišao drugom prodavcu ...
LoXo kaže da je to Okej, a i nije velika suma.
Btw. LoXo, ne bi mi odgovaralo to rešenje iz poslednjeg posta. Morao bih da platim još toliko koliko sam platio a novac ko zna kada bi vratili
Mikulino, trenutno nemam pristup internet bankarstvu.
Samo još jedno pitanje, prilikom poručivanja robe mi je pisalo da ću dobiti neke poene.
Tih poena nema, da li se dobiju tek nakon što pošalju robu ?