Poslao: 19 Apr 2020 06:44
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
Ovo nije za tvoj el. motor. Ovaj regulator je za kavezne asinhrone el. motore i već u sebi ima ugrađen kondenzator.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 19 Apr 2020 12:01
|
offline
- Pridružio: 06 Feb 2019
- Poruke: 166
- Gde živiš: vlajkovcu
|
Ako nije problem jer mozes da nam objasnis zasto nemoze i dali se moze preraditi za kolektorski motor?
|
|
|
|
Poslao: 19 Apr 2020 20:26
|
offline
- Pridružio: 16 Feb 2012
- Poruke: 272
- Gde živiš: tu i tamo
|
I meni nije bilo jasno.Veze na kutiji jasne,promena smera prevezivanjem COM zajednicka,CW i CCW levi i desno.
Kada sam ukucao Capacitor Wire,ide se na slike,i odmah na pocetku ima sema sa asinhronim motorom,nisam otvarao jer trazi prijavljivanje.Slicna veza kao u ovom slucaju.Radni kondezator,i startni koji se iskljucuje kao klikson kod hladnjaka,ili slicno.Sluzi samo za start.
Da li nesto moze,ne znam,kada bi imao taj uredjaj,da se vidi koja je veza direktna,a koja startna,ili sema .
|
|
|
|
Poslao: 20 Apr 2020 07:05
|
offline
- Pridružio: 06 Feb 2019
- Poruke: 166
- Gde živiš: vlajkovcu
|
Napisano: 19 Apr 2020 21:03
Prvo hocu da se izvinim sto se nisam setio da napisem HRISTOS VOSKRESE za pravoslavne clanove foruma i da ga u sreci sa svojima provedu...
Uh nista nemoze da se lako i jednostavno uradi ali bicemo uporni i ima da istrajemo jer, nismo mi maciji kasalj pa da tek tako lako odustanemo...
|
|
|
|
Poslao: 20 Apr 2020 07:08
|
offline
- Pridružio: 06 Feb 2019
- Poruke: 166
- Gde živiš: vlajkovcu
|
Neznam zasto se nas clan Ričard nejavlja, ( nevolim a i nije lepo kad kazes nesto a pri tom nedovrsis svoje izlaganje, to ti je kao kad kucama bacim kosku pa izvolite aja budem prepametan ) verovatno je necim zauzet. Sto se njegovog pposta tice pokusacu ovih dana da izcivijam i da vidim sta se sa tim regulatorom moze uraditi.
Markoni958, mislim da si otisao u totalnu drugom smeru koji nema veze sa ovim uredjajem ( mozda nesvesno povucen nedovrsenim pisanjem Ričarda ), koje nicim nije utemeljeno.
|
|
|
|
Poslao: 20 Apr 2020 07:10
|
offline
- Pridružio: 06 Feb 2019
- Poruke: 166
- Gde živiš: vlajkovcu
|
Neznam zasto se nas clan Ričard nejavlja, ( nevolim a i nije lepo kad kazes nesto a pri tom nedovrsis svoje izlaganje, to ti je kao kad kucama bacim kosku pa izvolite aja budem prepametan ) verovatno je necim zauzet. Sto se njegovog pposta tice pokusacu ovih dana da izcivijam i da vidim sta se sa tim regulatorom moze uraditi.
Markoni958, mislim da si otisao u totalnu drugom smeru koji nema veze sa ovim uredjajem ( mozda nesvesno povucen nedovrsenim pisanjem Ričarda ), koje nicim nije utemeljeno.
Snop kabla koji izlazi iz tog regulatora sluzi za povezivanje regulatora sa motorom ( postavljena je sema na regulatoru ). Napajanje regulatora je oped lepo prikazano sa zadnje strane, zice koje spominje Markoni958 sluze za promenu smera el. motora. Mislim da sam negde iskopao semu vezivanja regulatora sa el. motorom, ali neznam dali sam je sacuvao pa cu se potruditi da oped pronadjem mada ce unimer odigrati kao obicno glavnu rec...
|
|
|
|
Poslao: 20 Apr 2020 14:44
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
mika 001 ::Neznam zasto se nas clan Ričard nejavlja, ( nevolim a i nije lepo kad kazes nesto a pri tom nedovrsis svoje izlaganje, to ti je kao kad kucama bacim kosku pa izvolite aja budem prepametan ) verovatno je necim zauzet. Sto se njegovog pposta tice pokusacu ovih dana da izcivijam i da vidim sta se sa tim regulatorom moze uraditi
Član Ričard ima svojih obaveza, i kao što sam ti već jednom rekao: na ovom forumu je sve volonterski. Vidiš, isto kao i ti, takođe ne volim, a i nije lepo kada ne dovršiš svoje izlaganje
U ovom slučaju postavim ti pitanje, da bi tebi kao pokretaču teme pomogao, a ti ne odgovoriš. To je moraš priznati, veoma bezobrazno.
Dalje moje pisanje je sasvim dovršeno, onome ko se razume i ko je do sada pročitao postove u ovoj temi. Naime, razlika u konstrukciji, upravljanju i svim ostalim aspektima izmedju asinhronog motora sa kaveznim rotorom i motora sa kolektorakim rotorom, ne dopušta mešanje ta dva.
Sav odgovor zašto regulator koga si kupio ne može za tvoj motor je već sadržan u prethodnom postu:
Ričard ::Ovo nije za tvoj el. motor. Ovaj regulator je za kavezne asinhrone el. motore i već u sebi ima ugrađen kondenzator.
Ranije unazad nacrtao sam ti šemu po kojo bi regulator koji odgovara tvom motora trebalo povezati, čak sam ti i ostavio link do KupujemProdajem sajta sa regulatorom.
Prostim jezikom, za tvoj motor (kolektorski) sa regulatora (bez taho generatora, njega nećemo posmatrati sad) potrebne su četiri (da bi putem regulatora bila moguća promena smera) ili dve (samo jedan smer)žice, sa tvog regulatora idu tri žice. Od koje su dve kondenzator, koji nikako nije potreban za rad motora sa kolektorskim rotorom.
|
|
|
|
Poslao: 20 Apr 2020 19:30
|
offline
- Pridružio: 06 Feb 2019
- Poruke: 166
- Gde živiš: vlajkovcu
|
Ovo tvoje zadnje pisanije: " Prostim jezikom, za tvoj motor (kolektorski) sa regulatora (bez taho generatora, njega nećemo posmatrati sad) potrebne su četiri (da bi putem regulatora bila moguća promena smera) ili dve (samo jedan smer)žice, sa tvog regulatora idu tri žice. Od koje su dve kondenzator, koji nikako nije potreban za rad motora sa kolektorskim rotorom. ", cini cuda.
E sad bez ljutnje i dipolmatskih odgovora gosn Ričarde, ja bih otvorio taj regulator i postavio slike elektronike na forumu. Dali bih mogli da ga prepakujemo u smislu da odlemim kondezatore i da ubacim cetvrtu zicu kako bih dobili odvojena dva strujna kola i motor proradi kako nam treba?
|
|
|
|
Poslao: 20 Apr 2020 19:57
|
offline
- Pridružio: 16 Feb 2012
- Poruke: 272
- Gde živiš: tu i tamo
|
Video sam ono tvoje pisanije,ukucao capacitor wire,i video slike.bilo mi jasno.Ali bbilo je kasno,i nisam pisao.Kada se oglasio Ricard,video sam da sam bio u pravu,jer,ipak mi nije struka,ali se bavim time.
To cudo mora da se otvori,i videti one veze,dve za kapacitor i ona zajednicka.Ako ima 2 kondezatora prespojiti ih da se dobije direktni izlaz.Znao bih to da imam taj uredjaj.Metoda Tomasa Edisona.Onaj sajt sto sam gledao,sada otvara i vidi se.Nije mi jasno.
Ukljuciti taj uredjaj,i menjati smer,i videti sta se desava na ta 3 prikljucka za napajanje.Da li mozda menja fazu i nulu?Nije mi jasna ta sema.Znaci,prvo videti ta 3 izlaza i resiti nekako.
Ako nisi siguran jako nezgodno.Ili slikaj unutrasnjost pa da vidimo.Obe strane.
Ako menja F i O,moglo bi nekako,plus 2 releja za smer.Vec imas regulaciju obrtaja.
Ponavljam,ako nisi siguran,ne diraj.Ja bih za mene to nekako desifrovao.
Kljucni deo ta 3 izlaza,ali na 2 slike nisu iste boje,obrati paznju.
|
|
|
|
Poslao: 20 Apr 2020 20:55
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
mika 001 ::
E sad bez ljutnje i dipolmatskih odgovora gosn Ričarde, ja bih otvorio taj regulator i postavio slike elektronike na forumu. Dali bih mogli da ga prepakujemo u smislu da odlemim kondezatore i da ubacim cetvrtu zicu kako bih dobili odvojena dva strujna kola i motor proradi kako nam treba?
Ne može da se preradi. Zbog sledeceg:
Ričard ::Naime, razlika u konstrukciji, upravljanju i svim ostalim aspektima izmedju asinhronog motora sa kaveznim rotorom i motora sa kolektorakim rotorom, ne dopušta mešanje ta dva.
Da može da se preradi, ne bi postojala dva kontrolera (regulatora).
Tebi s druge strane niko ne brani da ga otvoriš, fotogtafišeš i fotografije postaviš na forum. Pa ih uporedi sa elektronikom koja upravlja kolektorskim motorom. Imaš fotografije ovde : https://www.mycity.rs/Elektronika/Elektro-seme-za-ves-masine_12.html#p1928373
|
|
|
|