Poslao: 04 Jan 2020 21:44
|
offline
- Pridružio: 06 Feb 2019
- Poruke: 166
- Gde živiš: vlajkovcu
|
Drugari izvinjavam se sto sam mozda dosadan i smaram u ovoj temi, a pored svega i zbunjen jer sam se upustio u nesto sto stvarno trazi iskustvo. Nadam se dacu uz vasu nesebicnu i iskrenu pomoc osposobiti tu masinu.
Zeleo bih da ipak ostavim ovaj motor ali kao regulator obtaja motora dali bi pomoglo: https://frame.goglasi.com/frame?eid=193799283 ?
Evo slike regulatora?
Opis
PWM regulator brzine obrtanja motora naizmenične struje (AC) Pogodan za regulaciju ulaznog napona transformatora- ispravljaca da bi ste dobili manji napon na izlazu. Asinhrone i kolektorske motore, ali mogućnost korišćenja i u druge svrhe (regulaciju grejaca , svetla) itd. Reguliše se potenciometrom od nulte do maksimalne brzine. Pogodno za sve monofazne, masine kojima treba smanjnje brzine bez upotrebe reduktora.Brzo i lako povezivanje, bez otvaranja motora. - Ulaz: 60 - 230 V AC Imamo i regulator 4kw vece snage slika 3 - Maksimalna struja: 30 A Regulacija snage: 0.01 - 2000 W.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 04 Jan 2020 22:03
|
offline
- Pridružio: 16 Feb 2012
- Poruke: 272
- Gde živiš: tu i tamo
|
Nece da otvori ili ja neznam.Ukucaj meki start kolektorskih motora,ima tu.
Slicno imaju jace brusilice,ali nije elektronika,mozda novije.To je zbog varnicenja,cetkice,kolektor,i u startu vuce vecu struju.Da bi se sacuvali,krece lagano i puna snaga.
Kao kod asinhronih,trofaznih,zvezda trougao.
Problem je programator,vremenski dijagram,sta se kada ukljucuje.A veze motora nisu iste.
Ako nadjem neku semu tog motora,kolektorskog i prikljucke,pa da proucim,sa tim novim nisam imao dodira.
Bas me zanima....
|
|
|
|
Poslao: 04 Jan 2020 22:22
|
offline
- Pridružio: 06 Feb 2019
- Poruke: 166
- Gde živiš: vlajkovcu
|
Sto se mene tice u mesanju motor moze da se vrti u jednom smeru nevidim u cemu bi bilo bolje pranje daga cas vrti desno cas levo.
|
|
|
|
Poslao: 04 Jan 2020 23:05
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
Ako se ne vrti levo desno dok je pranje, veš se neće oprati.
|
|
|
|
Poslao: 05 Jan 2020 07:43
|
offline
- Pridružio: 06 Feb 2019
- Poruke: 166
- Gde živiš: vlajkovcu
|
Neka bude taka kako kazes ( neznam i nezelim da protivurecim ), da bih dobio iste obrtaje levo desno moram da imam dva nezavisna regulatora obrtaja el. motora. Dali je regulator kiji sam postavio dobar ili predlazete neki drugi?
|
|
|
|
Poslao: 05 Jan 2020 16:46
|
offline
- Pridružio: 16 Feb 2012
- Poruke: 272
- Gde živiš: tu i tamo
|
Mika 001,nije bas tako.Kod jednog smera,imas zastoje,drugi ne radi.U tome je caka.To regulisu brzi krivuljari,imas kombinacije,recimo,10 sekundi okrece,20 sek,zastoj,ili obrnuto,na primer.Ciklus pomeranja krivuljara je,to jest napredovanja programatora je 2 minuta,mozda ima negde i razlike.
Imas na slici vremenski dijagram.Crne kockice su zatvoren kontakt,bele otvore,.
Povuci vertikalnu liniju na bilo koji red i videces koji su ukljuceni.Skroz levo imas oznake krivuljara,programi,kontakti oznaceni brojevima i slovima.
Najlakse,prati prvu vertikalu,levo imas brojeve,mirni,radnikontakt,elementi masine,i pratis sta je sve ukljuceno.To je otprilike princip rada.Znaci,pratis sve programske krivulje od 1 do 14.
1 i 2 su brzi krivuljari.
Na primer,krivuljar 3,elektro ventil,mirni16,radni 36 i 32,pred pranje,visi nivo,crno,zatvoren,donji kvadratic beli,otvoren,aperture.
Asinhroni motor,imas prakticno 2 motora,sporohodni i brzohodni,jedno kuciste.Nezvisni namotaji.Tu je problem.
|
|
|
|
Poslao: 05 Jan 2020 18:26
|
offline
- Pridružio: 06 Feb 2019
- Poruke: 166
- Gde živiš: vlajkovcu
|
Napisano: 05 Jan 2020 17:34
Hvala Markoni na pomoci, dali sa jednim regulatorom koji sam prikazao na slici mogu da iskoristi za sporo kretanje levo/desno ( na mirnom ulaznom kontaktu dao bih napon preko jednog regulatora ( oboren ) pa bi radni kontakti za levo/desno okretanje imali napon struje za obrtaje 150/200 O/min. )?
Dali mozete da mi objasnite iz ove slike vezivanja:
Koje su zice na prikljucku el. motora i na kojim zicama gledano od gore na dole dajem napon za sporo okretanje levo/desno i napon za centrifugu:
Dopuna: 05 Jan 2020 18:26
Markoni958 ::Ricard,to je verovatno elektronski modul,meki start.
Dali se to smatra da motor postepeno dize obrtaje do zadatih u intervalu od 1 do 2 sec., i dali su ti moduli bolji za motor i kais od direktnih gde bi motor u momentu krenuo sa zadatim obrtajima?
|
|
|
|
Poslao: 05 Jan 2020 18:30
|
offline
- Pridružio: 16 Feb 2012
- Poruke: 272
- Gde živiš: tu i tamo
|
Tesko.Oznake na kineskom,ali.R je rotor,namotaj,stator,a ono kao T,verovatno kontrola brzine.I vidi se samo prikljucak.Promena smera se vrsi zamenom prikljucka statora sa rotorom.A tu je i brzina.To i da se resi,ostaje veza sa programatorom.Najveci problem.
|
|
|
|
Poslao: 05 Jan 2020 19:38
|
offline
- Pridružio: 06 Feb 2019
- Poruke: 166
- Gde živiš: vlajkovcu
|
Pomozite mi da shvatim semu na motoru:
- dali prikljucak 3 i 7 pokazuje vezu statora.
- dali prikljucak 2 i 6 pokazuju vezu cetkiva ( necnam sta bi znacilo onaj dodatak do prikljucka 2 ) i
- dali prikljucak 4 i 5 pokaziju vezu taho generatora ( cemu sluzi )?
|
|
|
|
Poslao: 05 Jan 2020 20:08
|
offline
- blake
- Ugledni građanin
- Pridružio: 27 Nov 2006
- Poruke: 475
- Gde živiš: HR
|
- dali prikljucak 3 i 7 pokazuje vezu statora. Moguće, označen je kao COIL (namotaj)
- dali prikljucak 2 i 6 pokazuju vezu cetkiva Moguće, označen je kao R ROTOR BRUSHES
(neznam sta bi znacilo onaj dodatak do prikljucka 2) Moguće da je pomoćni namotaj, označen je takodjer kao COIL
- dali prikljucak 4 i 5 pokaziju vezu taho generatora ( cemu sluzi ) Moguće, označen je kao T TACHO RPM CONTROLER
Na sličnom motoru istog proizvodjača (Haier HCD63/52)
Ne znam kako bi drugačije označio
|
|
|
|