Poslao: 17 Jan 2012 20:20
|
offline
- NikolayTheM
- Ugledni građanin
- Pridružio: 12 Jan 2012
- Poruke: 354
|
nisam siguran koliko ampera, nisam u mogucnosti da proverim, za auto je. Punjac je 10A
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
Poslao: 30 Jul 2012 23:48
|
offline
- Karcic Tarik
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 30 Jul 2012
- Poruke: 2
|
moze mala pomoc, stvar je sljedeca, alternator na opel kadetu prepunjava dakle izmjeren napon na leru iznosi 18.8 V, akumulator je nov kupljen prije 3 mjeseca, cetkice zamjenjene na alternatoru i zamjenjene one dvije plocice na kojima su kontakti od cetkica, sta ciniti dalje.
|
|
|
|
Poslao: 31 Jul 2012 13:00
|
offline
- mrmr
- Super građanin
- Pridružio: 07 Mar 2008
- Poruke: 1273
- Gde živiš: Medakovic 3 Beograd
|
Promeni regler,e gde se on nalazi kod Kadet-a?,kod Astre je bio u alternatoru,kinez pa je promenjeno nekoliko komada, mnogo kvalitetni,pazi da sve bude lepo spojeno inace pregori...
|
|
|
|
Poslao: 01 Avg 2012 02:12
|
offline
- Karcic Tarik
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 30 Jul 2012
- Poruke: 2
|
i u kadetu je u alternatoru, promjenjen je i evo alternator poslije par krugova po gradu sa autom sasvim dobro radi, puni 14.6v, valjda dok je leglo sve....
|
|
|
|
Poslao: 21 Avg 2012 21:09
|
offline
- dalibor19
- Građanin
- Pridružio: 10 Jul 2012
- Poruke: 32
- Gde živiš: Beograd
|
Na moj citroen ax alternator daje struju 14.5v, nisam znao sve dok nije unistio 3 akulumatore u godinu i po,
U servis kazu da je normalno da daje veci napon ali da to unistava akulumator, ali ne znaju kako to namaliti za 12-13 volta
|
|
|
|
Poslao: 27 Sep 2015 11:42
|
offline
- marko rg
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 27 Sep 2015
- Poruke: 1
|
Da li neko može da mi da odgovor na sledeće pitanje.
Ako bih mogao racimo na biciklu da ugradim alternator (juga recimo) i obezbedim mu konstantan broji obrtaja koliku bi maksimalnu snagu mogao on da da u watima da bi na njega priključijo neki potrošač i koliki broji obrtaja je alternatoru dovoljan da normalno puni.
Veliki pozdrav i unapred hvala
|
|
|
|
Poslao: 27 Sep 2015 12:04
|
offline
- branko62
- Elitni građanin
- Pridružio: 16 Mar 2008
- Poruke: 1567
- Gde živiš: Novi Sad
|
Dao bi onoliko vata koliko snazno ti mozes da okreces pedale.
Red velicine, je recimo 200W. E sad koliko dugo bi mogao vrteti...
|
|
|
|
Poslao: 27 Sep 2015 15:54
|
offline
- plavii
- Zaslužni građanin
- Zoran - Plavi
- elektronicar , ing. informatike,PENZOS
- Pridružio: 07 Jun 2010
- Poruke: 630
- Gde živiš: BGD
|
"Dao bi onoliko vata koliko snazno ti mozes da okreces pedale. "
bas tako .
Pre vise god. sam imao rucni generator za neku vojnu radio stanicu ,neke moje komsije nabildovani studenti su uspevali za opkladu da spale sijalicu od fara 12V/55W al su morali dobro da se potrude (regler iskljucen) .To bi znacilo da je neka nominalna snaga bila oko 55W a da su uspevali da "nadrukaju" vise al verovatno manje od 100W.Alternatori su zahvalniji od dinama jer pocinju ranije (manji broj obrtaja) da prave struju ali za razliku od dinama NECE da "krenu" bez neke male inicijalne struje iz akomulatora. U mom autu kaisnik na alternatoru je manji od onog na radilici (oko 30%) to ce reci da se alternator vrti brze od motora za toliko .Ako je neki optimalni broj obrtaja motora oko 3000 O/min. alternator se vrti oko 4000 .Ovo je gruba racunica ali mozes videti nekakav red velicine.
|
|
|
|
Poslao: 28 Sep 2015 21:34
|
offline
- blake
- Ugledni građanin
- Pridružio: 27 Nov 2006
- Poruke: 475
- Gde živiš: HR
|
Osim toga, za razliku od "dinama" na biciklu, ili "paljenja" na mopedu, koje struju proizvode rotacijom trajnog magneta unutar ili oko zavojnica (namotaja), kod automobilskog dinama i alternatora rotor takodjer treba pobudu (napajanje) iz akumulatora da bi postao magnet.
Drugim riječima, ako i montiraš automobilski alternator na bicikl ili sličnu spravu, koliko god vrtio, ništa od struje.
|
|
|
|