Poslao: 06 Jun 2016 13:55
|
offline
- vinkobrkljaca
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 06 Jun 2016
- Poruke: 4
|
Motor jeZKMT90L2 1,5kw 2920 o/m 12,1A a isti takav motor na istom priključku startuje bez problema,sa bilo kojim kondezatorom.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 06 Jun 2016 14:49
|
offline
- Kaplar2
- Super građanin
- Pridružio: 01 Nov 2013
- Poruke: 1223
|
Izvinjavam se, zaboravio sam da je M - monofazni. Da li ste primetili nekakvo drugačije ponašanje u radu motora, kada je napajanje pri normalnom naponu, ili se problem sa zaletom javlja samo pri nižem naponu mreže?
|
|
|
|
Poslao: 06 Jun 2016 16:38
|
offline
- vinkobrkljaca
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 06 Jun 2016
- Poruke: 4
|
Pri nižem naponu kada je na njemu kondenzator od 160mf nekad oće nekad neće a kada je kondenzator od 100mf radi dobro.Interesuje me da li je otpor na glavnom namotaju od 4,8 oma dobar?
|
|
|
|
Poslao: 08 Jun 2016 06:45
|
offline
- Kaplar2
- Super građanin
- Pridružio: 01 Nov 2013
- Poruke: 1223
|
Sam otpor namotaja je manje važan, ukoliko je šema namotavanja pravilna u premotavanju. Naravno, otpor namotaja itekako znači, ali ovako, na pamet - čini mi se da je u redu.
|
|
|
|
Poslao: 08 Jun 2016 09:33
|
offline
- vinkobrkljaca
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 06 Jun 2016
- Poruke: 4
|
Hvala na objašnjenju,sa kondenzatorom od 100mf radi odlično kada ga opteretim ni ne oseti ali kod starta povuče struju od 7A a u radu ne mogu da izmerim manja je od 1A a drugi motor potpuno isti u startu povuče 11A a u radu vuče 4A zašto je takva razlika između njih, jel to u redu?Hvala unapred.
|
|
|
|
Poslao: 08 Jun 2016 10:08
|
offline
- Kaplar2
- Super građanin
- Pridružio: 01 Nov 2013
- Poruke: 1223
|
U kakvom su radu motori? Da li su oba opterećena istim teretom? Koja je opteretna mašina? Da li možete da izmerite vrednosti struja u praznom hodu kod oba motora? Ovako, kako vi pišete, najverovatnije je da je motor sa manjim vrednostima struja pogrešno premotan. ZKMT 90 L2 motor ima struju od oko 11-12A pri opterećenju od 1,5kW na svom vratilu. Sa druge strane, faktički treba da je ispravan samo ovaj poslednje naveden motor.
|
|
|
|
Poslao: 05 Sep 2016 18:43
|
offline
- Radoznali Rade
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 05 Sep 2016
- Poruke: 3
|
Drugari, potrebna mi je pomoc. Treba da povezem trofazni motor na sistem. Interesuje me da li se on moze povezati i na trougao i na zvezdu tj na oba nacina po volji, i ako moze koja ce biti razlika. U prilogu je i sklop osiguraca koji su predvidjeni za njega kao i tablica sa motora
|
|
|
|
Poslao: 05 Sep 2016 19:25
|
offline
- Kaplar2
- Super građanin
- Pridružio: 01 Nov 2013
- Poruke: 1223
|
Koji međufazni napon imaš? Tj. trofazni.
Ako je 400V, onda u zvezdu. Ako napajaš preko frekventnog pretvarača, ne povezuj zvezdište. Ostavi ga odspojeno
|
|
|
|
Poslao: 05 Sep 2016 19:34
|
offline
- Radoznali Rade
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 05 Sep 2016
- Poruke: 3
|
Uh malo sam te izgubio sad, motor se spaja direktno na razvodnu kutiju , nema frekventnog pretvaraca (motor je od ventilacije). Zdraga ima trofaznu struju po JUS-u
|
|
|
|
Poslao: 05 Sep 2016 20:22
|
offline
- Lancerux
- Super građanin
- Dusan
- Elektrotehnicar Energetike
- Pridružio: 23 Okt 2014
- Poruke: 1192
- Gde živiš: Beograd
|
Dakle ako imas 3 faze, onda ga vezujes u zvezdu, zato sto je In osiguraca 4A. Ako su ti osiguraci predvidjeni za taj motor (kako ste rekli), osiguraci bi riknuli kada bi se startovao direktno u trougao.
Zvezda se koristi za start motora, vuce manje struje, pa ga neka elektronika, relej itd... prebaci u trougao.
Ti ovde kada bi privezao u trougao direktno, velika je verovatnoca da bi osiguraci skocili odmah.
|
|
|
|