Poslao: 12 Apr 2015 23:41
|
offline
- mirda80
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 09 Mar 2012
- Poruke: 8
|
Napisano: 12 Apr 2015 23:33
mi se ocigledno ne razumemo.Zelene zice idu iz statora,dok su plave sa kondenzatora koji sam skinuo.S tim da jedna od kondenzatora ide kroz stator i zatim izlazi iz statora na kontakte,dok druga direktno sa kondenzatora ide direktno na kontakte.Na slici se to ne vidi.Drugim recima,jednu plavu sa kondenzatora ne vidim celom duzinom,pa mislim da je mozda spojena sa nekim od namotaja.
Dopuna: 12 Apr 2015 23:41
mozda je prepravljen sa 380-220v.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 13 Apr 2015 14:56
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
Plave i zelene žice koje izlaze sa statora.
|
|
|
|
Poslao: 13 Apr 2015 14:57
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
mirda80 ::
mozda je prepravljen sa 380-220v.
Ne. Tablica ne dvosmisleno govori da je u pitanju monofazni elektro motor.
|
|
|
|
Poslao: 15 Apr 2015 16:19
|
offline
- mirda80
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 09 Mar 2012
- Poruke: 8
|
Napisano: 14 Apr 2015 10:51
pokusacu jos jednom da objasnim sa slike
Dopuna: 14 Apr 2015 10:58
ipak sam izmerio otpore izmedju zica i samo izmedju zelenih pokazuje neku vrednost.Izmedju ostalih je 1.Jos jednom,te dve plave zice sa sa slike ne idu iz statora vec sa KONDENZATORA.Da je klasican motor sa 4 zice gde odredim pomocni i glavni namotaj znao bih bez problema da ga povezem,medjutim ovo je za mene nesto neshvatljivo.
Dopuna: 15 Apr 2015 16:19
reseno!!!!
samo je trebao novi KONDENZATOR.Sada radi ko sat!!
|
|
|
|
Poslao: 21 Apr 2015 23:37
|
offline
- Pridružio: 10 Dec 2010
- Poruke: 25
|
Evo samo sam vam ja falio. :-)
Imam elektromotor koji je povezan trofazno, samo radi provere ispravnosti.
Radi (mozda se cuju lageri)
Sad bi da ga prebacim na monofaznu struju i po svemu sudeci morao bi da promenim smer obrtanja.
Nije mi potrebno da menjam smer vec da ga jednom namestim i da stalno vrti u tu stranu.
Odgledao sam video youtube.com/watch?v=NeE6ydTk5hQ i sve mi jasno kako se prebacuje sa 3fazne na mono (obrtanjem plocica) .
Posto ga koristim u prigradskoj opstini desava se da nestane struja ili da je napon slab.
Sta mi treba da zastitim (sebe i) motor od pregorevanja.
Koliki mi kondenzator treba i kakav prekidac?
|
|
|
|
|
Poslao: 19 Jul 2015 23:36
|
offline
- torziona
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 19 Jul 2015
- Poruke: 4
|
Treba mi mala pomoc oko kopcanja trofaznog motora. Upoznat sam sa spajanjem motora ex-yu proizvidjaca, Sever, Elektrokovina i Koncar, kod sva 3 proizvidjaca imamo 6 izlaza, tj. 3 namotaja povezani 1 - 2, 2 - 3 i 3 - 1, kasnije se mosti vertikalno ili vodoravno u zavisnosti od potrebe, kupio sam Njemacki motor marke Lenze koji ima ovih 6 izlaza, tih 6 izlaza je spojeno isto kao i svi motori s kojima sam do sada radio, medjutim ima i 2 kontakta koji su spojeni sa skroz tankom zicom, ta 2 kontakta me zbunjuju, ne znam cemu sluze, dali je to neki senzor ili termoprekidac koji se spaja sa el. magnetnom sklopkom, volio bi kada bi mi neko pojasnio cemu sluze ova 2 kontakta.
|
|
|
|
Poslao: 20 Jul 2015 07:15
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
torziona ::Treba mi mala pomoc oko kopcanja trofaznog motora. Upoznat sam sa spajanjem motora ex-yu proizvidjaca, Sever, Elektrokovina i Koncar, kod sva 3 proizvidjaca imamo 6 izlaza, tj. 3 namotaja povezani 1 - 2, 2 - 3 i 3 - 1, kasnije se mosti vertikalno ili vodoravno u zavisnosti od potrebe, kupio sam Njemacki motor marke Lenze koji ima ovih 6 izlaza, tih 6 izlaza je spojeno isto kao i svi motori s kojima sam do sada radio, medjutim ima i 2 kontakta koji su spojeni sa skroz tankom zicom, ta 2 kontakta me zbunjuju, ne znam cemu sluze, dali je to neki senzor ili termoprekidac koji se spaja sa el. magnetnom sklopkom, volio bi kada bi mi neko pojasnio cemu sluze ova 2 kontakta.
Ako je kočioni motor, onda su verovatno to kontakti el. magnetne kočnice, ako pak nema kočnicu onda su kontakti od termičke zaštite. Pomoglo bi ako bi znali tip motora. Ima li tablice na motoru?
|
|
|
|
Poslao: 22 Jul 2015 09:44
|
offline
- torziona
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 19 Jul 2015
- Poruke: 4
|
Napisano: 20 Jul 2015 10:05
Hvala na odgovoru, postavicu slike veceras kad dodjem kuci, motor ima tablicu i semu ali bez ova 2 kontakta.
Dopuna: 22 Jul 2015 9:44
Motor ima specifikaciju za nasu i Americku struju, ima shemu ali nema upisana ova 2 kontakta.
|
|
|
|
|