Alan Wake

3

Alan Wake

offline
  • Pridružio: 09 Avg 2011
  • Poruke: 15879
  • Gde živiš: Beograd

Silent Hill nisam igrao nikad, al Alan Wake nije mnogo strasan, cak nije uopste...



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Blue  Male
  • Elitni građanin
  • Pridružio: 06 Avg 2003
  • Poruke: 2214

Acid_Burn ::Blue ::dosta podseca na kondemned criminal origins ko je igrao,...

Meni i ne bas. Criminal je imao jos strasniju atmosferu od ove. Tamo skoro i da nije bilo svetla a ovde koliko toliko imas baterijsku lampu i one bandere za obnavljanje energije.


dobro ima slicnosti isto te napadaju manijaci isto si u nekom dream fazonu,ima razlike ali su alan wak-a pokupili sa svih igrica po malo nista nije novo



offline
  • mcrule  Male
  • Legendarni građanin
  • Michael
  • Spy[Covert OPS], Gathering Intel/Info & The Ultimate Like Master[@ MyCity]
  • Pridružio: 21 Feb 2010
  • Poruke: 16934
  • Gde živiš: 43.6426°N 79.3871°W

Stiže prvi patch za Alan Wakea


Remedy je najavio kako će se ovih dana pojaviti prva zakrpa za dugo očekivanu PC verziju njihovog hita.



Lista izmena prilično je dugačka, ali se promene pre svega odnose na ispravke sitnijih bagova uz dodavanje poneke opcije, poput podrške za rezolucije 640×480 i 800×600 (ako su one zaista potrebne nekom).


Evo i kompletnog spiska urađenog: Arrow



Fix problems of game not moving forward / triggering properly after videos. (Workaround: avoid pressing space or enter when those videos trigger, restarting the chapter helps)
Nvidia tree flicker – if we manage to catch it. We are doing our best.
Unofficial support for 640×480 and 800×600 resolution through command line
Fix that blur occasionally gets re-enabled even if -noblur specified
Add “rigidcamera” command line option for those who are sensitive to our current mouse/camera controls
Add possibility to bind mouse buttons 4 and 5
Fix that the Developer Video Commentary volume is more sensible
Fix that Localized cinematic audio volume is not too loud and adjustable
Fix that going to menus during a cine skips the cinematic when you return to game
Fix that controller ruble works even without weird workarounds of enabling it with keyboard
Prevent binding controller keys and thus preventing weird problems
Real Traditional Chinese translation for added PC strings. Apologies for the current Simplified Chinese in menus
Better CPU thread assignment for 3-Core AMD machines (smoother gameplay)






http://www.bravo.rs/screenfun/stize-prvi-patch-za-alan-wakea/

offline
  • Acid_Burn  Male
  • Moderator foruma
  • Glavni moderator foruma Zabava
  • Hellraiser
  • Demon to some. Angel to others
  • Pridružio: 07 Jan 2005
  • Poruke: 25503
  • Gde živiš: Beneath the Black Sky

Predjoh i mogu da kazem nista posebno a jos manje spektakularno ima da se vidi.

Barem po onome sto sam gledao kada je igra prvi put najavljena i sto sam gledao na YT sa xboxa i ostalih konzola ocekivao sam mnogo mnogo vise.

Sve se svodi na isto: misija pocne po danu onda Alan iskusi psihoticnu epizodu i odjednom je mrak potom idete kroz sumu gde vas napadaju monstrumi zatim trazite stranice iz knjige i trazite svetlo koje vam oznacava checkpoint. Posle toga opet idete kroz sumu opet ubijate monstrume opet trazite stranice knjige i svetlo i tako do kraja nivoa i do kraja igre.

Mnogo ponavljanja istih radnji posle nekog vremena postane monotono.

Mene je igra na momente toliko smarala da sam je gasio.
Jednostavno nema kao kod nekih igara onoga sto vas vuce napred da vidite sta ce da bude i kako ce se zavrsi.

Ovde vec znate da ce radnja da se ponovi u pomalo izmenjenom okruzenju i to je.

Od oruzja u celoj igri imate pistolj,sacmaru,hunting rifle,flare gun,baklje i flashbangove i to je ceo arsenal.

Pricu ne znam kako bih opisao. Ideja je ok ali je realizacija nekako omanula.

Pogotovo kraj koji je po meni mozda malo nedorecen ostao.

Kao i stvar sa flashbackovima koje smo videli u Max Paynu po meni je nepotrebno ali ti flashbackovi su postali neki zastitni znak Remedyja pa je bilo ocekivati da ih vidimo i ovde.

Takodje neko je pomenuo neke zagonetke ja ni na jednu zagonetku nisam naleteo.

U svakom slucaju ako vam se igra neki survival horor ja vam preporucujem Silent Hill serijal, Dead Space i Resident Evil.

offline
  • Fil  Male
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 11 Jun 2009
  • Poruke: 16586

Elem, nisam uradio review ove igre (verzija za PC).

Ne znam zasto, ali non stop sam pravio paralelu sa Alone in the dark...


ZA:

- dobra prica. Prica je zaista odlicno uradjena.

- solidna grafika

- vasi saradnici se ne mogu ubiti. Ne volem igre kada ja mogu da ubijem ili kada neko drugi moze da ubije saradnika.


Protiv:

- ne volim ovako tupavo mesanje zanrova!
--> Brate, ako je pucacina, neka bude pucacina, ali daj mi onda vise tipova oruzja.
--> Ako je Avantura, neka bude avantura, ali mi ne postavljaj cudovista na svakom cosku Evil or Very Mad I neka bude zagonetki. "Zagonetke" na koje sam naisao nisu uopste zagonetke u smislu da morate da razmisljate kako da resite, vec su "prirodne". Pomeranje lifta gore dole i slicno.

- ogranicen izbor oruzja

- Volim onu foru: "Always outnumbered, never outgunned". Mrzim kada moram da bezim i da se krijem. A u ovoj igri je "bezanje" neizbezno. To me je najvise bolelo Mr. Green Jednostavno - nemate dovoljno resusrsa za kvalitetnu borbu.

- Bez potrebe otezana zadnja epizoda

- Nema Save-a kada ja to zelim, vec je sistem Check pointa.

- Ne volim kad je kraj nedorecen. Ja sve volim jasno strukturirano. Na kraju su trebali da vode ljubav i kraj price Mr. Green Mr. Green


Od svih mana, najvise mi je pokvarilo utisak --> lose mesanje zanrova. Mnogo cudovista za ovakav tip igre. Ja bih njihov broj smanjio jedno 80% i dodao zagnetke.

Na samom kraju mi se svidelo sto osvetljavanjem reci nastaju stvari Smile Zao mi je sto se taj koncept nije provukao kroz citavu igru i doneo originalnosti.


I da, ako neko zeli dobar survival horror, vise preporucujem Dead Space koji ima vise inovativnih elemenata u igri i prave elemente iznenadjenja.

offline
  • Pridružio: 04 Avg 2008
  • Poruke: 505

Meni se svidela dosta igra Smile al zato nastavak (American Nightmare) jako lose odradjen. Voleo bih da ima vise ovakvih igara Smile

offline
  • Pridružio: 14 Feb 2008
  • Poruke: 12402

Blah ovim standardnim tj. minimalnim AA-om od 2x su uništili mogućnost igranja na starijim konfama a da može da se isključi sasvim bi ok radila.

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1154 korisnika na forumu :: 47 registrovanih, 9 sakrivenih i 1098 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: airsuba, ajo baba, anta, babaroga, bbogdan, bladesu, Bobrock1, brundo65, crnitrn, darcaud, Doca, DPera, draganl, Georgius, goxin, HrcAk47, Ibar, ikan, karevski, kikisp, Koca Popovic, Kubovac, kybonacci, leonard, milenko crazy north, milimoj, mnn2, MrNo, Povratak1912, predragc, procesor, royst33, ruma, sevenino, Silvertooth, srbijaiznadsvega, Srle993, stegonosa, tmanda323, Tvrtko I, uruk, vathra, Volkhov-M, wolf431, x9, zastavnik, zeo