Poslao: 26 Jan 2012 00:38
|
offline
- lenayu
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 26 Jan 2012
- Poruke: 8
|
ma sve sam ja procitla sto su ljudi napisali, ali ne vidim da je iko resio problem.
jos gore, nije mi jasno zasto ni novi profil ne moze da se otvori!
ko da ne postojim, a prijatelji mi slobodno vrsljaju po profilu!
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 26 Jan 2012 00:52
|
offline
- 1l padr1n0
- Anti Malware Fighter
Rank 2
- Pridružio: 02 Feb 2008
- Poruke: 14018
- Gde živiš: Nish
|
Ko zna sta vi radite na FB-u pa vam tek tako zakljucavaju profile. Cisto sumnjam da oni rade to tek onako. Verovatno da postoji jako dobar razlog za to i verovatno ste sami krivi za to.
Procitaj ovu temu: http://www.mycity.rs/Pretrazivaci-Web-mail-Web-por.....mogne.html
Pisi Facebook support-u. Po ko zna koji put, mi vam u takvim situacijama ne mozemo pomoci. Moze samo FB support - ako ih nahvatate.
I ako neko od vas dobije odgovor i objasnjenje zasto su profili zakljucani, zamolio bih vas da to napisete ovde da bi smo znali.
|
|
|
|
Poslao: 26 Jan 2012 01:04
|
offline
- lenayu
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 26 Jan 2012
- Poruke: 8
|
vrlo si drzak!
i prestani da nas sve upucujes na istilink!! pri tom tvoj prikaz bug-a na koji nas usmeravas nije isti kao sto drugi imaju!
|
|
|
|
Poslao: 26 Jan 2012 01:09
|
offline
- mcrule
- Legendarni građanin
- Michael
- Spy[Covert OPS], Gathering Intel/Info & The Ultimate Like Master[@ MyCity]
- Pridružio: 21 Feb 2010
- Poruke: 16934
- Gde živiš: 43.6426°N 79.3871°W
|
@ Lena.
Vidi ovako, niko ovde nije drzak, pokusavamo da pomognemo koliko mozemo.
Ali je najbolje da njih pitas za to.
A Goran sto ti je rekao ono "Ko zna sta ste vi radile" sigurno nije mislio na ono sto ti mislis, vec na to da su korisnici obicno krivi za bug-ovanje FB naloga, ili otimanje istoga.
Kliktanjem na pogresna mesta, dakle obicno smo mi sami krivi.
|
|
|
|
Poslao: 26 Jan 2012 01:15
|
offline
- lenayu
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 26 Jan 2012
- Poruke: 8
|
ko kaze da ih nisam pitala? oni ti samo u odgovoru automatski prebace na njihov help koji vec ima resenja koja nisu resenja, odnosno ni na sta te prebace. u help-u ne rade ljudi, vec se programski prepoznaje "pitanje", odnosno :problem: i salje sablonski odgovor.
nismo mi jedini kojima se javio taj problem, problem postoji vec 2 meseca,ali ga niko nije resio jer nikome kod ne stize na telefon.
|
|
|
|
|
|
|
Poslao: 26 Jan 2012 10:40
|
offline
- lenayu
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 26 Jan 2012
- Poruke: 8
|
ja ti lepo rekoh da oni posalj automatski odgovor i da se na tome zavrsi cela prica.
samo sto problem nije samo u srbiji, citala sam na njihovom forumu da taj problem postoji vec 2 meseca i to u celo svetu, ali njuh nije bilo briga cak ni forumasima da ista odgovore!
mnogi su bili naivni pa su im poslali i ID,ali ni njih nisu otkljucali! kad posaljes ID isto dobijes automatski odgovor i tu se prica zavrsava
evo upravo jedne novosti u mom zahtevu za verifikaciju! i dalje ne mogu da trazim kod jer sam mnogo puta pokusala, ali sada sumi stavili i opciju dastikliram da oni mene pozovu.... aline lezi vraze.... i to kad odaberemkazu mi dasu imlnije trenutno overloaded i dapokusam kasnije
|
|
|
|
|