"Do kraja sveta", to jedino znam napamet, a i zanimljiv je podatak da je soundtrack:
Wikipedia ::notable for Wenders asking various recording artists—Depeche Mode, U2, R.E.M., Talking Heads, Patti Smith, Can, Elvis Costello, Nick Cave, Lou Reed, Jane Siberry, etc.—for music to be used in the film; specifically for the music that they thought they would be making in 1999. The soundtrack itself was more successful than the film, and is generally regarded as one of the most important motion picture soundtracks of the 1990s.
jelkica7 ::Arčibald Rajs ::TiSi ::Вим Вендерс: Небо над Берлином
Музика за филм: Ник Кејв
(...)
Сјајан филм! У оригиналу назив филма је "Крила анђела".
Nisam sigurna da razumem. Na engleskom je "Wings of Desire", u originalu je "Der Himmel über Berlin", zar ne?
]
Исправљам погрешно записану мисао. Реченица је требало да гласи: "У оригиналу назив филма је био...."
Да појасним. Peter Handke, косценариста овог филма, био је и његов "кум". Филм је назвао "Engelsflügel". Приликом првог јавног оглашавања филма употребњен је овај назив. Отуд и стилизовани превод америчког дитрибутера. Убрзо, назив филма је, уз сагласност Handke-а, промењен у небо над берлином.
Leaving Las Vegas - сјајна музика! Иначе, овај филм је непоновљиво остварење Mike Figgis-а, енглеског редитеља, писца и композитора. Глуме Nicolas Cage и Elisabeth Shue.
Филм свакако препоручујем, не само због одличне музике.
У једној од наших највећих филмских љига , ''Ни на небу ни на земљи'' (у коме од оног Цвелетовог пренемагања не може да се дише) имамо бриљантну музику, са једним хитом који је постао обавезни репертоар свих прослава , јубиларних манифестација и спортских победа. Ето како је могуће да два уметника различито посматрају једно уметничко дело.
Sirius ::У једној од наших највећих филмских љига , ''Ни на небу ни на земљи'' (у коме од оног Цвелетовог пренемагања не може да се дише) имамо бриљантну музику, са једним хитом који је постао обавезни репертоар свих прослава , јубиларних манифестација и спортских победа. Ето како је могуће да два уметника различито посматрају једно уметничко дело.