Poslao: 29 Apr 2011 00:46
|
offline
- Pridružio: 04 Jan 2011
- Poruke: 75
|
Napisano: 29 Apr 2011 0:44
Vidi kako ja to gledam Ako imamo masu u obliku zamajca koi je idealno balansirana i u stanju mirovanja nema nista osim tezine zbog uticaja zemljine teze odnosno gravitacije A ako tu istu masu zavrtimo onda imamo tezinu i energiju te iste mase koja se vrti jer tada energija gravitacije dolazi u masu pod brojem koja dolazi u vidu implozije jer je masa u centripetalnoj sili koja privlaci ka centruobrtaja e kolika je energija mase kada posigne 3000oum dok se vrti
Dopuna: 29 Apr 2011 0:46
Zahvalan sam ti na razumevanju bila mi je cast druziti se na ovu temu pozdravljam te i laku noc
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 29 Apr 2011 00:55
|
offline
- bobby
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Administrator
- Pridružio: 04 Sep 2003
- Poruke: 24135
- Gde živiš: Wien
|
Kontam ja sta zelis da kazes, ali ti uporno zanemarujes cinjenicu da se isto toliko energije trosi na onaj deo zamajca koji se podize od zemlje.
Ja definitivno ne mogu da te uverim da brzina okretanja ne menja nista po pitanju toga da taj sistem trosi onoliko energije koliko i proizvede, a da mu pride toga i okolina oduzima energiju, a da ne pricamo o potrosacima i stepenu iskoriscenja generatora.
Sa vecom brzinom ces samo postici da se taj zamajac duze okrece, ali ce opet kad-tad stati. To znaci da on i njegovo okruzenje trose vise energije nego sto zamajac proizvodi, tacnije - vise energije se trosi nego sto je ulozeno u pokretanje tog zamajca.
Tvoja ideja je da zamajac bude toliko velik i da se okrece toliko brzo da ni ne oseti potrosace ili trenje.
Donekle si u pravu - manje ce ih osecati od onog manjeg i sporijeg, ali ce ih osecati.
Kako smo utvrdili da taj sistem vise trosi nego sto proizvodi energije, on ce na kraju sam potrositi svu energiju koju je posedovao, i zaustavice se.
Nece se zaustaviti za 30 sekundi, kao neki mali i spori zamajac, ali ce ipak da se zaustavi, mozda posle par sati ili par dana, ali ce ipak da se zaustavi.
|
|
|
|
Poslao: 29 Apr 2011 01:03
|
offline
- Pridružio: 04 Jan 2011
- Poruke: 75
|
Napisano: 29 Apr 2011 1:02
Par dana covece tvoja teorija je super nista meni vise i netreba onda cu licno da te potrazim da sastavimo tim strucnjaka gde mozemo da nastavimo usavrsavanje istog i to je prava stvar nastala od nas dvojice gde smo pobediji Dali znas kako je izgledao prvi automobil a kako izgledaju danas Mislim da cemo se cuti poz
Dopuna: 29 Apr 2011 1:03
Ako si za moj predlog
|
|
|
|
Poslao: 29 Apr 2011 01:37
|
offline
- bobby
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Administrator
- Pridružio: 04 Sep 2003
- Poruke: 24135
- Gde živiš: Wien
|
Zdravko, to je bilo samo onako deskriptivno, koliko da ti docaram da ce vece i brze da radi duze, ali ja ne mogu da ti garantujem ni za jedan sat da ce da radi.
Sustina moje poruke je bila da ce taj sistem ipak da stane.
Ti ako ga opteretis potrosacima koji koriste 10% energije kojom si zaleteo zamajac, on ce da stane posle 3 kruga.
Sve ono sto sam ti pricao do sada se odnosilo na sistem bez potrosaca.
Ti ukoliko zelis da postignes iole duzi rad, ti prakticno treba da dimenzionises sistem tako da potrosaci ne opterecuju sistem ni sa 0.001%, sto pak pokrece pitanje o isplativosti takvog sistema.
To bi u praksi znacilo da ti treba zamajac kilometarskog precnika, koji se vrti sa 10.000 obrtaja, samo da bi zadovoljio jedno domacinstvo koje trosi 2-3KW.
To mu dodje malko iluzorno i za pomisliti, a kamoli napraviti...
|
|
|
|
Poslao: 29 Apr 2011 09:48
|
offline
- Pridružio: 04 Jan 2011
- Poruke: 75
|
Ima jedan segment iz prakticnog dela koji sve ovo sto ti navodis upravo demantuje Kada se generator prikopca za benzinski motor i pusti u rad sto sam i u radio i pri tom radu se prikopca potrosac od 4kw generator izvrsi veliko opterecenje na benzinski motor toliko da benzinski motor hoce da stane. A kada sam u taj sistem ubacio zamajas promene na opterecenje od 4kw potrosaca nije ni bilo ili je zanemarljiv Zato bi ja tvrdio da onaj vas proracun o iskoriscenosti mase u broju obrtaja je mnogo veci odnosno veca kineticka energija Ali posto cenim tvoj trud da mi to sve objasnis u pojedinostima prihvatio sam sve sto si mi napisao k znanju
|
|
|
|
Poslao: 29 Apr 2011 11:46
|
offline
- bobby
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Administrator
- Pridružio: 04 Sep 2003
- Poruke: 24135
- Gde živiš: Wien
|
Pricamo o dve razlicite stvari.
U ovom zadnjem primeru koji si dao zalet zamajca se koristi mozda sekundu ili dve, dok se motor ne "povrati od soka".
To nije isto kao i ideja da zamajac koristis kao stalni pogon za pokretanje generatora.
|
|
|
|
Poslao: 29 Apr 2011 14:24
|
offline
- Pridružio: 04 Jan 2011
- Poruke: 75
|
Napisano: 29 Apr 2011 13:27
Zamajac koristim kao posrednika u obrtajima a energiju za pogon koristim proizvedenu elektricnu energiju
Dopuna: 29 Apr 2011 13:36
Generator ne mogu da pustim u rad da proizvodi el energiju bez zamajaca, treba mi mnogo vide da ulozim energije, kada ubacim zamajac i postignem adekvatan br obrtaja mnogo mi manje treba ulagati energiju da bi generator proizvodio mnogo vise el energije Zamajac posreduje izmedju gravitacije i energije koju ja ulazem Verovatno da energija mase koja se vrti u obliku zamajaca izvlaci energiju gravitacije u smislu implozije
Dopuna: 29 Apr 2011 14:24
Spremam se za testiranje ove moje masinerije, koju sve prvo pokrece benzinski motor Prilikom rada benzinskog motora, vrti se generator zamajci i el motor koji je povezan sa generatorom sa tri klinasta kaisa.Kada se to sve zavrti generator proizvodi el energiju na 3000oum E tada kada iz generatora preko prekidaca potekne struja u el motor onda el motor preuzima rad benziskog motora a benzinski motor se gasi Fakticki benzinski motor ima funkciju anlasera samo da pokrene agregat za proizvodnju el energije gde energiju gravitacije pretvara u el energiju preko posrednika mase zamajacaa proizvedena el energija u generatoru sluzi da preko el motora troseci proizvedenu el energiju zameni rad benziskog motora u punom broju obrtaja tako da se sto manje oseti prelazak sa energije benzina u el energiju
|
|
|
|
Poslao: 29 Apr 2011 14:36
|
offline
- stankovic
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 11 Maj 2005
- Poruke: 871
- Gde živiš: Aleksinac - Niš
|
Prikazacu ovo graficki.
Na gornjem grafiku je utrosena energija, a na donjem dobijena energija.
U trenutku t0, ukljucuje se motor i ubrzava zamajac do zeljene brzine, bez prikljucenog generatora. Recimo da se ta brzina dostigne u trenutku t1.
Do trenutka t2, motor odrzava brzinu konstantnom i recimo da trosi energiju E1.
U trenutku t2, u sistem se uvodi generator. Potrosnja energije naravno odmah skace. Recimo da se sistem stabilizuje do trenutka t3. Sada je za odrzavanje istog broja obrtaja potrebno znatno vise energije zato sto je uveden generator, oznacimo tu energiju sa E2. Energija koja se dobija na generatoru, E3, znatno je manja od E2.
Na kraju, iskljucujemo motor u trenutku t4, zamajac nastavlja da se vrti neko vreme do trenutka t5 i da generise energiju na generatoru, ali je ta energija znatno manja od ulozene energije za ubrzavanje zamajca do zeljenog broja obrtaja.
Imao zamajac od jednog kilograma ili jedne tone, odnos utrosene i dobijene energije je isti.
|
|
|
|
Poslao: 29 Apr 2011 14:54
|
offline
- Pridružio: 04 Jan 2011
- Poruke: 75
|
Napisano: 29 Apr 2011 14:39
Jednom prilikom sam testirao rad generatora i zamajaca u kolicini proizvedene el energije ,gde sam bio sa postignutim rezultatom a o cemu se radi Pustio sam benzinski motor u rad Na 3000obum troseci benzin kao energiju startovao sam trofazni motor od 4kw Rezultat je bio fenomenalad El motor je startovao bez ikakvi problema Rad benzinskog motora se nije ni malo promenio ili po onom tvome ako je doslo do neke neznatne promene A za start el motora od 4kw potrebna je kolicina el energije bar 5 ili6 kw Kada el motor posigne 3000obum u praznom hodu trosi jako malu kolicinu el energije.Kako ga opterecujemoel motor povecava i potrosnu el energije .Ako generator u startu moze da da dobar kapacitet el energije postavlj se pitanje zasto vec na postignutom broju obrtaja sa manje kolicine el energije el motor nebi mogao da preuzme broj obrtaja i da trosi el energiju koja je proizvedena
Dopuna: 29 Apr 2011 14:54
Imao zamajac od jednog kg ili jedne tone,odnos utrosene i dobijene energije je isti. Dobro slazem se,ali sa dvadeset metara visine kg i deset kg isto pada pa po tome vasa sugestija je ispravna Ali znate sta nije isto udar o zemlju nije isti a zasto zato sto veca masa u istom padanju vise akumulira energiju gravitacije u smislu implozije E upravo na taj podatak racunam A ovo sto vi ste mi sematski pokazali potpuno sam razumeo i vi ste u pravu U ovim stvarima svaki mali pomak napred je jako tezak ako udruzimo snage kao sto je ovaj drugar sto pokazuje misice mislim da su nam predispozicije mnogo bolje nego da ja ovo sve sam razmotrim Zato ovaj forum i postoi
|
|
|
|
Poslao: 29 Apr 2011 15:14
|
offline
- stankovic
![Male](https://www.mycity.rs/templates/simplified/images2/user-sex.gif)
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 11 Maj 2005
- Poruke: 871
- Gde živiš: Aleksinac - Niš
|
zdravkojovicic ::Ali znate sta nije isto udar o zemlju nije isti a zasto zato sto veca masa u istom padanju vise akumulira energiju gravitacije u smislu implozije
Ali je tu vecu masu teze podici, i opet se sve svede na onaj grafik... Energija dobijena udarom je manja od energije potrebne da se ta masa podigne.
|
|
|
|