Poslao: 21 Dec 2008 22:33
|
offline
- NoOneEver Dreams
- Prijatelj foruma
- Pridružio: 16 Apr 2008
- Poruke: 1159
- Gde živiš: Ank-Morpork
|
@vladabc
Nisi pazljivo procitao ono sto sam napisao.
NoOneEver Dreams ::Onda mi je naveo (on, covek iz tehnicke sluzbe) ono sto je vladabc naveo, plus jos gomilu faktora (tipa: kvalitet instalacije, njenu propusnu moc, napon mreze..) koji mogu da uticu na kvalitet konekcije. Mislim da mi jedino nije naveo (on, covek iz tehnicke sluzbe) nagib terena i mikroklimu mog kraja kao moguci uzrok problemu .
Ali moje pitanje ostaje.
vladabc ::3. Koji je tip telefonske centrale na kojoj ti je tel broj? Ovo je mnogo bitno.
Recimo da ja ovo saznam od ljudi iz Telekoma, kako mi ta informacija moze pomoci?
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 24 Dec 2008 20:57
|
offline
- vladabc
- Novi MyCity građanin
- Pridružio: 23 Jul 2008
- Poruke: 18
|
Uh , izvini , u pravu si. Ipak sam ja kriv, nisam dobro procitao.
Ono moje 3. pitanje ustvari mene licno zanima (tebi , tacno je, nista ne znaci) a nije na odmet da tehnicar u centrali zameni pretplatnicku plocu na kojoj se nalazi tvoj broj. Ovo je iz iskustva.
Merenjem tel. linije moze da se ustanovi da je linija idealna ( tel. radi bezprekorno nema smetnje tokom razgovora ) ali ADSL nece da radi kako treba. Svaki nastavak na liniji treba da bude dobro odradjen naravno i kucna instalacija.
Znaci sve u svemu mora da saradjujes sa "tvojim" u Telekomu.
Ovo isto vazi i za cerveni.
Izvini jos jednom.
A kobra699 se ne javlja. Da li je problem resen ili sada uopste nema internet ?
|
|
|
|
Poslao: 26 Dec 2008 21:47
|
offline
- cerveni
- Počasni građanin
- Pridružio: 17 Apr 2008
- Poruke: 770
- Gde živiš: Taurunum
|
Umeravanje slabljenja linije ima smisla za pravnog korisnika koji ima više linija do svoje Telefonske centrale. Za nas fizičko lice koji imamo samo jednu ili dve parice ljudi iz telekoma neće da umeravaju slabljenje nema potrebe ili radi ili zeza.
|
|
|
|
|