Poslao: 25 Maj 2009 11:32
|
offline
- Simke
- Mod u pemziji
- Pridružio: 21 Jul 2007
- Poruke: 9424
- Gde živiš: Kako kad
|
@raskee
Vise nego ocigledno je da ti se masina pregreva. Uvece radi nesto duze ( manja temp ), dalju nece ni da se ukljuci ( visa temp napolju ), grafika 94c sto je stvarno mnogo, sobizrom da nije radila nista zahtevno pre toga. Takodje simptom gasenja, znaci ne resarta, nego gasenja je pregrevanje. Masina se iskljucuje da bi se sacuvala od ostecenja.
Imas dve opcije. Prva je da ga otvoris sam i pokusas ustanoviti problem ( ako je u garanciji ovo nikako ne smes da radis, jer ode garancija ), a drugi je da ga nosis u servis, odnosno gde si ga i kupio i da oni kroz servisnu mrezu odrede problem pa samim tim i resnje.
To sto ti se desava nije bezazleno i moze da ozbiljno osteti masinu. Leto ide, vrucne, kako ce tek onda da se ponasa kada se sada ponasa ovako.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
|
Poslao: 26 Maj 2009 09:08
|
offline
- Brano
- Super građanin
- Pridružio: 26 Dec 2008
- Poruke: 1428
- Gde živiš: Bijeljina
|
Cek, nemoj mi samo reci da si ga kupio u Mobilmediji?????
|
|
|
|
|
Poslao: 26 Maj 2009 10:02
|
offline
- Simke
- Mod u pemziji
- Pridružio: 21 Jul 2007
- Poruke: 9424
- Gde živiš: Kako kad
|
raskee ::Danas sam ishao do tih likova gde sam i kupio..i rekli su mi ako je neki hardverski problem onda ce morati negde da ga shalju (a ako to urade ko zna kad cu dobiti komp-kad su ljudi baksuzi) i ja sam samo vratio komp kuci
Nisu ti ljudi baksuzi kako kazes, to je standardna procedura, jer ne mogu ( niti smeju ) oni da rade bilo kakve hardware-ske zahvate, oni su samo prodavci, servis se radi kod distributera u njihovoj servisnoj mrezi. Standardno vreme cekanja je do 45 ili 60 dana ( ne znam koliko je tacno u BiH ) i posle toga, ako ga ne poprave, su duzni da ti ili vrate novac ili da zamene uredjaj novim ( isti model ).
Nema na laptopovima nikakve nalepnice, kao na desktop racunarima, tako da ti u principu mozes da ga otvoris, ali ako u servisu skonataju da si ga otvarao ( moze da se vidi po tragovima na saficima ) nema garancije.
Ono sto ti mozes, tako prirucno, da uradis jeste samo ciscenje od prasine i naslaga prljavstine, prakticno nista drugo. Ako ne zelis da cekas, savet je, da krenes od servisa do servisa, redom, izlozis problem i vidis da li neko zeli da ga pogleda i pokusa srediti ( naravno dobro ces platiti ). Laptopovi su jako osetljive stvari, mala greska mozes da bude kobna.
P.S. Bez reklamiranja firmi, molim ...
|
|
|
|
|
Poslao: 26 Maj 2009 11:29
|
offline
- Brano
- Super građanin
- Pridružio: 26 Dec 2008
- Poruke: 1428
- Gde živiš: Bijeljina
|
P.S. Bez reklamiranja firmi, molim
Nije mi namera da reklamiram bilo koga.
Mislim da je problem u losem hardweru Acer-a, tacnije verovatno distributer koji ne(namjerno) uvozi lose komponente. Ili neprovjerene. Svi prodavci ovde uvoze od jednog distributera.
Slican problem sam imao i ja,sa novim racunarom:
http://www.mycity.rs/Notebook-PDA-racunari/pomoc-185.html
Zato sam siguran da je i u ovom slucaju greska u Hardweru.
Ne treba "reklamirati" firme po forumumima, treba pisati u dnevnim novinama o kvalitetu usluga i proizvoda koje prodaju.....Ipak se za to plati poprilicno evrica.....
|
|
|
|
Poslao: 27 Maj 2009 17:48
|
offline
- raskee
- Građanin
- Pridružio: 26 Apr 2009
- Poruke: 42
- Gde živiš: Bijeljina
|
Javili su mi danas..oni nisu mogli nishta da urade, shalju ga u glavni servis u Sarajevo, pa ce da mi jave shta i kako..ali najverovatnije da je otishla plocha (tako su mi rekli ovi iz ovog servisa ovde) ...sreca pa je komp pod garancijom
|
|
|
|
Poslao: 27 Maj 2009 18:23
|
offline
- Brano
- Super građanin
- Pridružio: 26 Dec 2008
- Poruke: 1428
- Gde živiš: Bijeljina
|
Ista stvar kao i kod mene, sad ces cekati 20-25 dana jer trebaju naruciti plocu, onda im treba 7 dana da zamene, a za to vreme ti se snadji
Uzas, ako potraje imam broj tog servisa u SA.
|
|
|
|
|