MTS i cene + izmena BEL paketa

4

MTS i cene + izmena BEL paketa

offline
  • Branislav
  • Pridružio: 27 Feb 2006
  • Poruke: 1762
  • Gde živiš: Sombor

Da, to sam zaboravio reci.Izgleda su i oko tog servisa nesto menjali, takodje, stanje na postpaidu moze da se pogleda na sledeci nacin:
1. slanje poruke sa tekstom "stanje" na 797 i
2. *797#pa dugme za poziv



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 12 Jan 2004
  • Poruke: 9661
  • Gde živiš: Čačak

nikoola ::Ja sam malopre zvao 789 i primetio sam da nema vise onog automata vec se servis javlja odmah.

Nisma siguran, ali cini mi se da su poceli da naplacuju servis.
Nisam siguran jer provera stanja ne radi kako treba, pa mi je 20-ak dinara skinulo par sati kasnije, ali nisam siguran zbog cega.



offline
  • Branislav
  • Pridružio: 27 Feb 2006
  • Poruke: 1762
  • Gde živiš: Sombor

Vidis, to je moguce.Cuo sam da postoji i ta mogucnost, tj. naplate pozivanja 789, ali, opet, to je diskutabilno.Mada verujem da ce uvesti, jer sto bi se MTS odrekao bilo kog izvora prihoda.
Jedna konstatacija: konkurencija je cudo, jel da?

offline
  • Pridružio: 27 Jul 2006
  • Poruke: 323

Јесте да конкуренција чини чуда, али је, по мени, баш жешћи безобразлук да се наплаћују разговори са корисничким сервисом.

offline
  • pixxel  Male
  • Legendarni građanin
  • Pridružio: 21 Jun 2005
  • Poruke: 9091
  • Gde živiš: Tu i tamo...

machak ::Јесте да конкуренција чини чуда, али је, по мени, баш жешћи безобразлук да се наплаћују разговори са корисничким сервисом.Nije bezobrazluk, nego nacin da se eliminisu klinci koji zovu da bi zezali, i korisnici debili, koji samo hoce da se raspravljaju (imam prijatelje koji rade i u telenoru i u telekomu u call centrima, i dok kod ovog iz telenora zovu samo ljudi sa stvarnim problemima, ovaj iz telekoma se zali da ima po 3-4 poziva dnevno gde mu mjaucu, psuju, deru se, vriste, prde, ma sta sve ne...)

offline
  • Branislav
  • Pridružio: 27 Feb 2006
  • Poruke: 1762
  • Gde živiš: Sombor

Naravno, od sada bi call centar trebao biti funkcionalniji, tj. drugaciji. Kao sto je rekao Nikola vec su se neke stvari promenile, za pocetak, ne mora se vise pritisnuti 23 broja da bi se dobila veza sa operaterom. Iako skoro nijednom (osim raspitivanja pre neki dan) nisam koristio call centar, podzravam to sto su uveli naplatu, samo me zanima kolika je, tj. da li je neka fiksna cena ili se tarifira kao poziv u mrezi?
Kod Telenora je 9.9 dinara plus PDV, toliko znam.

offline
  • Pridružio: 06 Sep 2006
  • Poruke: 535
  • Gde živiš: Iza oblaka!

Mene vise muci njihov sistem 797 za proveru stanja, ne mogu da proverim stanje do 7.-8. u mesecu tj. dok mi ne posalju poruku o prethodnom racunu! Nadam se da ce tu nesto popraviti i poboljsati!!!

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1161 korisnika na forumu :: 40 registrovanih, 6 sakrivenih i 1115 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: 357magnum, 8u47, _Rade, A.R.Chafee.Jr., aramis s, armor, bankulen, DH, Dogma21, Dorcolac, draganca, Fog of War, HogarStrashni, interesujeme, JohnnyBoii, Kibice, Kubovac, laki_bb, lcc, Metanoja, MiroslavD, Panter, Papadubi, Povratak1912, raketaš, raptorsi, sabac015555m, sap, Sir Budimir, Smiljke, Srki94, Srky Boy, trutcina, uruk, vathra, Vlad000, voja64, wizzardone, x9, zdrebac