Poslao: 18 Dec 2007 11:01
|
offline
- Delete
- Ugledni građanin
- Pridružio: 24 Feb 2006
- Poruke: 435
|
pixxel ::Nazovite njihov call centar i pitajte ih zasto je to tako. Nagadjati ne mozemo ovde, verovatno imaju svoje razloge...
DOPUNA:
Sad sam privcao sa ortakom koji radi u telenoru, i on mi rece da su SVI pozivi kod SVIH mobilnih operatera u svetu ograniceni na 1h, i posle toga se automatski prekidaju, da bi se rasteretili linkovi. Pravo pitanje je, da li biste ikada saznali da se to desava da nemate mogucnost omiljeni broj...
Ne bih se slozila sa tobom.
Buduci da vecinu poslovnih razgovora obavljam putem telefona, moji razgovori neretko traju mnogo vise od 1h i NIKAD me NIKO nije prekinuo tokom takvih razgovora, a svi se odvijaju na relaciji mob. tel. mob. tel., da ne bi bilo zabune pri pomisli da je u pitanju fiksna tel.
|
|
|
Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
|
|
Poslao: 22 Dec 2007 21:21
|
offline
- mnicic
- Super građanin
- Pridružio: 01 Maj 2003
- Poruke: 1300
- Gde živiš: Kragujevac
|
Kao sto je bilo reci, u mts-u se skida za poslatu poruku na omiljeni broj dok u telenoru to nije slucaj. U telenoru se ne naplacuje ni uspostavljanje veze.
|
|
|
|
Poslao: 22 Dec 2007 23:17
|
offline
- pixxel
- Legendarni građanin
- Pridružio: 21 Jun 2005
- Poruke: 9091
- Gde živiš: Tu i tamo...
|
Delete ::Ne bih se slozila sa tobom.
Buduci da vecinu poslovnih razgovora obavljam putem telefona, moji razgovori neretko traju mnogo vise od 1h i NIKAD me NIKO nije prekinuo tokom takvih razgovora, a svi se odvijaju na relaciji mob. tel. mob. tel., da ne bi bilo zabune pri pomisli da je u pitanju fiksna tel.Tvoje pravo je da se ne slozis, ali ja ti kazem sta je meni receno... Nazovi lepo bilo koji call centar pa ih pitaj o zastiti korisnika od zloupotrebe.
|
|
|
|
Poslao: 28 Dec 2007 01:03
|
offline
- Pridružio: 17 Okt 2007
- Poruke: 179
|
Dali neko zna dali kada se kupe novi mts ovi brojevi podrzavaju ovu uslugu,znaci kada se kupi novi mts broj da li sa njega mogu uspostaviti ovu uslugu?
Dopuna: 28 Dec 2007 1:03
Da ja sam koristio Telenorovu uslugu moj omiljeni broj i nikada mi nisu naplacivali uspostavljanje poziva i sve poruke prema njemu su bile free,al od juce (dobio sam sms) ograniceno je na 1000 min.mesecno!
|
|
|
|
Poslao: 28 Dec 2007 13:12
|
offline
- Ričard
- Lavlje srce
- Supermoderator
- Zver!
- Electro maintenance engineer
- Pridružio: 28 Nov 2006
- Poruke: 13745
- Gde živiš: Vršac
|
Usluga omiljeni broj se moze aktivirati i na starim i na novim mts brojevima. Isto tako i ka starim i ka novim brojevima.
|
|
|
|
Poslao: 10 Feb 2008 01:46
|
offline
- mnicic
- Super građanin
- Pridružio: 01 Maj 2003
- Poruke: 1300
- Gde živiš: Kragujevac
|
Sad i to 1000minuta ne postoji:) Bilo je lepo dok je trajalo a sada je mnogo losije. Sad omiljeni broj kod telenora nema ni beslatne sms poruke ni besplatan razgovor. Jbg...
|
|
|
|
Poslao: 11 Feb 2008 01:07
|
offline
- Dragan
- Ugledni građanin
- Pridružio: 25 Jul 2003
- Poruke: 431
- Gde živiš: Nis
|
Jeste da je tema malo zastarila ali hteo bih da se ubacim sa jednim pitanjem, primetio sam da se razgovor sa omiljenim brojem prekida nakon sat vremena i par minuta, e ono sto me cudi je ako automat prekida vezu kako to da je uvek prekine u razlicitom trenutku nekad posle sat i 4-5 minuta a nekad sat i 1-2 minuta, ako je automat to bi znacilo da je postavljen da prekine vezu u datom trenutku, kako onda postoji ovo odstupanje?
(p.s. nema vise razgovora zvanih sat vremena - telenor je poceo da to naplacuje )
|
|
|
|
Poslao: 19 Feb 2008 14:08
|
offline
- Pridružio: 17 Okt 2007
- Poruke: 179
|
Ma ja uplatio za uslugu i posle 4 dana mi jos nije aktivirana,sta da radim?
|
|
|
|