Keeway Supershadow 250 ili Qingqi QM250 ili Qingqi QM200GY-B

2

Keeway Supershadow 250 ili Qingqi QM250 ili Qingqi QM200GY-B

offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Хе-хе... Занимљива ова дискусија, још када би се јавио момак који је започео ову тему, да и он прозбори коју...

El Muerte, колега, BJ бајкеру, да не буде "глувих телефона": када помињем конкретан моторић, помињем "Qingqi" QM200GY-B. Чини ми се да смо мало измешали ствари - свако од нас пише о различитим стварима.

Он, "Qingqi" QM200GY-B, има прост 4Т мотор, ЈЕДАН цилиндар, са ваздушним хлађењем и ничим се на разликује од њему сличних. Тандрче и вибрира колико и они. Ово ти пишем у вези мог примера са тандркањем "Kawasaki" KLR 650 (мада није он једини случај), за кога си написао да је то ипак нормално јер је у питању једноцилиндраш. Ако је то нормално за "Каву", мора да буде нормално и за ово мало кинеско.

Том "Qingqi" QM200GY-B код нас се нису распадали мотори као последице фабричког шкарта, нити је било хаварија какве ти помињеш. То исто важи и за верзије од 125 цм3 продаване под матичним брендом, као и код још већег броја продатих под брендом "Sprint". Наравно, да се разумемо: још није смишљена ни једна ствар коју идиот не може да упропасти. Такав ће да сје.... и "Ентерпрајз", a не стотинак кила метала, пластике и гуме, носили они знак било које марке.

Тај "Qingqi" QM200GY-B ЈЕСТЕ израђен на механичкој основи "Suzuki"-ја DR-200. То што ти имаш утисак да је овај "Qingqi" налик "Yamaha" супермотардима није ама баш никакав аргумент да је у питању копирање. У неком од својих претходним постова написао сам да се о укусима на вреди расправљати. Ја то нећу ни чинити, али мени је "Qingqi" QM200GY-B налик "Husqvarna" SM 125, a ако бих поредио оно што си ти поредио, дизајн "Yamaha" супермотарда и "Qingqi"-јевог, закључио бих да је "Кинешчету" и његовим детаљима посвећена већа пажња од стране дизајнера (не држи ме за реч, али чини ми се да су помињани неки Бразилци који су се занимали дизајном). Свако ко буде читао ово може да очас посла макар да нађе сличке по Нету из милион ракурса моторића о којима овде иде реч и стекне неки свој утисак што се дизајна тиче, сложи се са тобом или самном. Или да дам један закључак: "Qingqi" QM200GY-B је дизајниран по узусима по којим се дизајнирају супермотарди код било ког другог произвођача. Опет да се разумемо: "има ги разни" - постоје они "питоми" супермотарди за свакодневно "ђирање" нас смртника по улицама, где спада и "Qingqi", а постоји невелика и папрено скупа група "Pro" модела супермотарда.

На крају нешто што конкретно није везано за моторче о коме сам писао у претходних пар пасуса. Заиста мислим да не схваташ концепт буџетног, у овом случају, мотоцикла. Има на овом свету много тога што називају буџетним: аутомобил, мобилни телефон, компјутер... Па, мање-више, све. Код свих њих који имају епитет буџетни, настоји се да се направи баланс између цене и онога што се добија. Значи, није у питању то да ли је нешто врхунски квалитетно, него да је нешто довољно квалитетно за улогу која му је намењена. Знам да онај овај модел "Qingqi"-ја сасвим добро испуњава те услове.

Знаш ли због чега је пропао "Indian Prince Motorcyles"? Украли су име племићке титуле "Prince" британској краљевској кући, па су их ови тужили и на суду одерали компанију до голе коже, те њој није преостало ништа друго него да банкротира. Дај молим те, реч "Prince" се појављује на незнано колико много ствари, од играчака, преко намештаја, па до Бог зна чега све не. Да је нека друга, мало специфичнија реч, па и да назовеш крађом имена, али ова реч није подложна заштити патентом нити ју је смислио "Indian".



Registruj se da bi učestvovao u diskusiji. Registrovanim korisnicima se NE prikazuju reklame unutar poruka.
offline
  • Pridružio: 15 Jul 2008
  • Poruke: 21

Kolega......definitivno imas pravo sto se tice Qingqija QM200GY-B.
Zaista deluje kao kopija Husqvarna ili Yamahe (stvar detalja), a o ovome mozemo do prekosutra, no poenta na sta ja ciljam nije u tome.

Shvatam ja tebe, da je Qingqi vishe budzetni motocikl,opravdava svoju cenu itd. medjutim ono na sta ja ciljam jeste, da je bas zbog novca isplativije kupovati polovnog Japanca, recimo ili bilo koji od gore pomenutih ORIGINALA, umesto da se zadovoljimo kopijom.
Kopija kao kopija moze biti losa ili dobra ali je to i dalje kopija.Iz licnog iskustva znam jeste da kada recimo kupujesh neki Japanski chopper, placanjem vece cene ne kupujes samo ime.
Ta cena (bilo to novi ili polovan chopper) je zaista opravdana u svakom tehnickom aspektu i kvalitetom koji ide uz nju.

Ovo sada pricam o chopperima i cruiserima jer sam tu 'jak'.Sto se tice enduro i trkaskih varijanti, tu iskreno veoma malo znam.
Bas zbog toga Qingqi-ja ne cenim nista bolje od ostalih Kineskih brendova, jer sam imao prilike da ga vidim i oslushnem, na koji imam samo sarkastichne komentare Wink

Kineski motocikli, ma koliko privlacni delovali svojom cenom i izgledom, ce na duze staze, nakon par sezona kostati vishe od novih Japanskih originala, koji se za razliku od "kineza" NE KVARE!
Moja Yamahica je 9 godina stara (125cc i dalje radi kao Shvajcarski sat), a izgleda opako kao iz salona da je izashla.Jednostavno nema rdje jer su svi materijali od izuzetnog kvaliteta.
Nedavno sam je oterao na redovan servis, da se mashina osvezi.Apsolutno nista nije trebalo menjati, tako da sam platio samo pregled Smile

Ono sto sam ja pokushavao jeste da coveka gore, odgovorim od kupovine novog Keeway-ja i da ga argumentovano ubedim da mu je bolje da kupi polovnog Viraga koji je otac i majka za cenu od 2000-2500 eura.
Mozda ovo u startu deluje mnogo para, ali vec za 3 godine, istu razliku bi morao da placa na servisiranje i popravku Keewey-ja koji ce takodje drasticno izgubiti na vrednosti, dok ce Virago i dalje drzati cenu.
Zaboga, pa zamena karika i jos neke popravke Viraga 535 je oko 150 eura.To je zaista povoljno kada se uzme u obzir o kom motoru pricamo, a nakon toga si miran najmanje 5 godina.
Evo vec sada u oglasima vidim gomilu kineskih mashina koje se prodaju po smeshno niskim cenama.
Ljudi su jednostavno posle duzeg vremena na gori nacin shvatili, da ni ta cena "budzetnog motocila", kako ga nazivash, nije opravdana.

Ako nista drugo, onda barem verujem dugoj tradiciju Japanaca koji preko 30 godina proizvode V-Twin mashine,a ove sa 1 cilindrom jos toliko.
Ako 'kinezi' uopste opstaju toliko dugo na svetskom trzishtu, onda cu poceti da menjam mishljenje, a do tada, drzim se kvalitetne i proverene varijante Wink



offline
  • Zorge  Male
  • Ugledni građanin
  • Pridružio: 07 Nov 2007
  • Poruke: 359
  • Gde živiš: Ravni Banat

Можда сада и више нема сврхе, али ево:

Скорашњи тест хрватске "Моторевије" мотоцикла Qingqi QM200GY-B -
http://www.rg-motors.hr/mediji/motorevija1.jpg
http://www.rg-motors.hr/mediji/motorevija2.jpg

Прошлогодишњи тест тог истог модела, али на руском језику, па ко га не зна - нека се послужи он-лајн преводицем - http://www.motodrive.com.ua/content/Skymoto_Dragon_200.html

offline
  • Pridružio: 15 Jul 2008
  • Poruke: 21

Verujem da je ok......za taj budzet.......mada ako ga poredimo sa drugim motorima u istoj klasi (podrazumevamo skuplje) onda tu nema mnogo prostora za poredjenje.
No...moje iskustvo iz Oktobra ove godine i prica sa vlasnikom Qingqi choppera od 250cc.
Vidim Qingqi-ja i rekoh ajde da stanem i izbliza i detaljno da ga pogledam.
Spolja zaista deluje ok.....zavrshna obrada tu i tamo fale detalji.....lanchanici su jako cudnih gabarita (zadnji je jedva nesto veci od prednjeg)....medjutim na dizajn iako nije po mom ukusu nisam imao zamerke osim 2 stvari koje sam kasnije primetio blizom inspekcijom Smile

1. Varovi na motoru nisu bas lepo obradjeni.
2.Shrafovi, dekla agregata i ram je pocheo da rdja napred kod vila.
Ovo drugo mi i nije bilo cudno....kontam nesto ako je motor drzan preko zime u vlaznoj sredini onda nije ni cudo.
Medjutim bio sam blago recheno sokiran kada mi je momak koji je mojih godina otprilike....rekao da je motor kupio u MAJU !
Znaci motocikl je poceo rdjati za svega 6 meseci!!!!!
Ako je motor vec kupljen zardjao, ko zna gde su ga drzali i u kakvom je stanju unutrashnjost rama.Mozda je to i dobar motor ali jedno je sigurno : kontrola kvaliteta je NULA !

A sada iskustvo sa vlasnicima QM200GY-B modela.

Sve u svemu ljudi koji ga poseduju imaju sve hvale.Kazu da su zadovoljni i da nisu imali problema......bas kao i u casopisu : da je motor extra i da se ne kvari, da je udoban, da uvek pali itd. itd.
Ja im u potpunosti verujem....medjutim...nazovite me skeptikom...ali ja bi prvo sacekao da prodju 3-4 godine pa da onda vidimo hoce li se mishljenja menjati.

offline
  • Pridružio: 15 Maj 2013
  • Poruke: 1

El Muerte ::
A sada iskustvo sa vlasnicima QM200GY-B modela.

Sve u svemu ljudi koji ga poseduju imaju sve hvale.Kazu da su zadovoljni i da nisu imali problema......bas kao i u casopisu : da je motor extra i da se ne kvari, da je udoban, da uvek pali itd. itd.
Ja im u potpunosti verujem....medjutim...nazovite me skeptikom...ali ja bi prvo sacekao da prodju 3-4 godine pa da onda vidimo hoce li se mishljenja menjati.


Ja sam vlasnik modela QM200GY B/A. Motor je kupljen u jesen 2007 godine, trenutno na satu ima skoro 30.000 km. Pali na zub, i dalje ide kao i prvog dana - za te pare odlican motor. Prosle godine sam sa njim ucestvovao na Bajk Rok misiji i za 2 dana sam presao oko 880km. Ako Bog da, ove godine planiram sa njim da se ponovo zaputim na Bajk Rok misiju, a 18. jula i u Grcku na more. Smile

E sada, da ne bude sve tako lepo i bajno... Da je bilo nerviranja - bilo je. Najvise oko plastika loseg kvaliteta koje u mi ispucale pa sam morao da ih krpim poliesterskim setom za krpljenje camaca.

Cinjenica je da jedva cekam da ga zamenim za veci, udobniji i kvalitetniji motor, prvenstveno zato sto mnogo putujem motorom. Ali je isto tako cinjenica da ide za sve pare, i da me odlicno sluzi s obzirom koliko je placen... Smile

Ako nekoga interesuje nesto vise oko samog motora, oko problema i popravki neka me slobodno kontaktira - sam odrzavam motor od kako je izasao iz garantnog roka pocev od zamene sijalica pa sve do stelovanja ventila... Smile

offline
  • Pridružio: 30 Jul 2015
  • Poruke: 2

HTEO BI DA KUPIM NEKI COPER DO 1000 EVRA PA ME ZANIMA KAKAV JE KIWEY SUPERSHADOV 250

Ko je trenutno na forumu
 

Ukupno su 1056 korisnika na forumu :: 37 registrovanih, 6 sakrivenih i 1013 gosta   ::   [ Administrator ] [ Supermoderator ] [ Moderator ] :: Detaljnije

Najviše korisnika na forumu ikad bilo je 3466 - dana 01 Jun 2021 17:07

Korisnici koji su trenutno na forumu:
Korisnici trenutno na forumu: _Rade, Belac91, bokisha253, BORUTUS, dragoljub11987, dule10savic, Excalibur13, goxin, jaeger, Još malo pa deda, Kibice, Koridor, Krusarac, laurusri, Lošmi, Marko Marković, Mcdado, Mediator, mercedesamg, Mi lao shu, milutin134, minmatar34957, Mitraljeta, ObelixSRB, pedja.st, Polemarchoi, radionica1, raketaš, ruger357, stegonosa, Trpe Grozni, vargas, vathra, Vlada78, vladetije, Žoržo, 79693